آیا جلد سررسید تبلیغاتی در دیده شدن و رونق کسب و کار تبلیغات موثر است

سررسید اروپایی

اولین نگاه به یک سررسید مانند هر هدیه دیگری تاثیر بسزایی در اثرگذاری آن دارد. سررسید تبلیغاتی هم همینطور است و این ضرورت ایجاب می کند که جلد سررسید باید جذاب باشد.

سررسید ارزان تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی مهم به شمار می رود که اغلب در سال جدید و بعنوان هدیه به کارمندان و مشتریان و یا مخاطبان خود میدهیم. چاپ اختصاصی سررسید در هر سال به منظور داشتن سررسید اختصاصی با چاپ عکس و لوگو در آن انجام می شود و اینکار عموما باید 3 ماه تا شروع سال جدید مانده انجام شود. مثلا برای چاپ اختصاصی سررسید سال ۱۴۰۰ باید دی ماه ۹۹ اقدام به چاپ سررسید کرده تا در صف شلوغی نزدیک سال جدید قرار نگیرید. قیمت سررسید هم نسبت به جنس و متریال و نوع چاپ روی سررسید تعیین می شود و اگر چاپ بصورت اختصاصی باشد قیمت بالاتر ، اگر سررسید بصورت طلاکوب و چاپ روی جلد آن انجام شودف خرید سررسید ارزانتر میشود.

در این مقاله قصد داریم شما را با عواملی که روی تولید و خرید سررسید تاثیر دارند برای شما گفته و شما را برای خریدی بهتری و به صرفه تر آماده کنیم.

سالنامه ها هر سال با تغییرات زیادی نسبت به سال قبل خود طراحی و چاپ می شوند. بماند اینکه هر سال به علت گرانتر شدن قیمت‌ها و کم شدن متریال مرغوب، تولید کنندگان کمتر به فکر چاپ و تولید سررسید‌های زرق و برق دار میکنند و همه تلاش خود را میکنند که سررسید برای مشتری قیمت کمتری داشته باشد.

در کنار سررسید ها، تقویم رومیزی وتقویم دیواری هم فروش خود را دارند و همانند سررسیدها بصورت اختصاصی و عمومی چاپ می شوند. با این تفاوت که برای سررسید ها از لت برای چاپ اختصاصی آن استفاده شده و تقویم ها باید بصورت اختصاصی، همه صفحاتش چاپ شود. از چاپ طلاکوب میتوان برای چاپ سررسید تبلیغاتی یا تقویم در تعداد کم استفاده کرد و آنها را به صورت طلاکوب برای مشتریان خاص کرد.

سررسید اروپایی چیست و چه ویژگی هایی دارد

سررسید اروپایی در مقایسه با سررسید های کلاسیک دارای چندین ویژگی منحصر بفرد هستند که آنها را در مجموعه سررسید ها متمایز می کند.

دارای ابعاد مناسبتر در مقایسه با سایر سررسید ها.استفاده از کاغذ کرم رنگ و مات برای جلوگیری از انعکاس نور و خستگی رود هنگام چشم ها.دارای طراحی گرد در گوشه های جلد و برگه های داخلی.استفاده از پاکت مدارک جهت قرار دادن کارت ویزیت و برگه هایی که نیاز به نگهداری ها آنها وجود دارد بجای قرار دادن انها در وسط برگه های یک سررسید.استفاده از کش نگهدارنده در این مدل سررسیدها.

انواع سررسید اروپایی

از نظر جلد همان دسته بندی های ذکر شده برای سایر سررسیدها در مورد این قطع نیز صادق است؛ از نظر نوع صحافی نیز همینطور. در مورد داخلی سررسید به دلیل کوچکتر بودن سایز، نوع داخله دستیار مهندسی رواج بیش تری دارد که معمولاً برای این داخله از صحافی فنر دوبل استفاده می شود؛ اما سایر داخله ها نیز در این قطع تولید می گردد و در بازار انواع سررسید اروپایی با داخله روزانه، دو روزه، هفتگی و ماهانه یافت می شود.

  • سررسید روز شمار
  • سررسید هفته شمار
  • سررسید ماه شمار
  • سررسید جیبی
  • جیبی پالتویی

انواع جلد سررسید

سررسید با جلد سلفون

از متداول ترین انواع جلد است. برگه طراحی شده بر روی کاغذ گلاسه ۱۴۰ گرمی چاپ و با روکش سلفون بر کیفیت و زیبایی آن افزوده می شود. جلد های سلفونی قابلیت این را دارند که با هر نوع رنگی چاپ شوند.

سررسیدبا جلد جیر

پارچه های جیر با هر رنگ و کیفیتی در بازار یافت می شوند و بسته به نوع کسب و کار مشتری و رنگ سازمانی آن می تواند متنوع باشد. جلد های جیر امکان چاپ عکس را ندارند ولی با چاپ طلاکوب و یا اضافه کردن پلاک، جلوه ای خاص را می توان به آن ها بخشید. از دیگر روش های چاپ بر روی جیر استفاده از لیزر در این نوع سررسید است.

سررسید با جلد چرم

یکی از پر طرفدارترین و شیک ترین انواع جلد سررسید همین مدل چرم یا به بیان دیگر چرم مصنوعی است. این جلدها به علت عمر بالا در استفاده های زیاد بسیار محبوب هستند به طوری که اکثر سررسید های تولید شده در “پیام گرافیک” از این جلد استفاده می کنند. جلد های چرم با چاپ طلاکوب بسیار جلوه زیبایی دارند و در صورت نیاز مشتری انواع داغکوب نیز در این گروه تولیدی موجود است. برای مشتریانی که علاقه مند به سادگی در طراحی جلد سررسید هستند امکان درج پلاک وجود دارد که زیبایی آن را دو چندان می کند.

سررسید با جلد گالینگور

گالینگور یک پوشش از جنس پی وی سی است که مقاومت بالایی نیز دارد. چاپ طلاکوب از متداول ترین نوع چاپ بر روی این نوع سررسید است و علاوه بر آن چاپ داغکوب و سیلک نیز در طراحی آنها به کار می رود. گالینگور از بافت های زیاد و رنگ بندی خوبی تشکیل شده است و همین تنوع رنگ و طرح در صد فروش آن را نیز بالا برده است.

کلام آخر:

شما به عنوان یک مدیر موفق به دنبال یک هدیه تبلیغاتی مقرون به صرفه و در عین حال موثر در رونق کسب و کارتان هستید.بهترین انتخاب برای هدیه تبلیغاتی، سررسید و سررسیدیادداشتی یا سررسید با یادداشت است که بنا به نیاز مشتریان و مخاطبان خود به آنها ارائه میدهید، که بهترین و موثرترین هدیه تبلیغاتی برای دیده شدن برند و نام شرکت شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *