انتخاب بهترین سررسید تبلیغاتی

سررسید وزیری

سررسید یا سالنامه یکی از ماندگارترین هدایای تبلیغاتی است که همیشه پرطرفدار بوده است. اگر شما هم از طرفداران سررسید تبلیغاتی هستید، احتمالا هنگام انتخاب سالنامه تبلیغاتی دچار شک و تردید شده‌اید. گزینه‌های مختلفی برای چاپ سررسید وجود دارد و به همین دلیل انتخاب بهترین سالنامه تبلیغاتی که متناسب با برند و کسب وکار شما باشد، کمی دشوار به نظر می‌رسد. شاید دیگر لازم نباشد نگران این موضوع باشید، چرا که در اینجا قصد داریم یک راهنمای کامل برای انتخاب سررسید تبلیغاتی ارائه دهیم تا بتوانید با عمل به آن، به بهترین شکل به معرفی کسب وکار خود بپردازید.

اهمیت انتخاب سالنامه به عنوان هدیه تبلیغاتی

اگر بخواهیم اهمیت سررسید اختصاصی را به طور خلاصه بگوییم باید بگوییم دلیل انتخاب سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی، در کاربردی بودن آن است. اگر مشتری محصولات و خدمات برند شما، سایر کسب وکارها هستند، مسلما می‌دانید که بسیاری از این مشتریان، افرادی هستند که به زمان اهمیت می‌دهند و رویدادهای کاری را در سررسید خود ثبت می‌کنند تا هیچ‌گاه از آن‌ها غافل نشوند. وقتی شما از سالنامه تبلیغاتی استفاده می‌کنید، مشتریان شما به واسطه‌ی سررسید، روزانه با برند شما سر وکار دارند و اگر بخواهند از محصولات و خدماتی که شرکت شما ارائه می‌دهد، استفاده کنند، مسلما نام برند شما در ذهن آن‌ها تداعی می‌شود.

از سوی دیگر، اگر مشتریان شما از بین کسب وکارها نباشند، استفاده از سررسید تبلیغاتی می‌تواند شما را از رقبایتان متمایز کند، چرا که آن دسته از هدایای تبلیغاتی که هیچ کاربردی برای افراد ندارند، خاطره‌ی خوشی از شما به جای نمی‌گذارند. اما سررسید تبلیغاتی طرفداران زیادی دارد و هر زمان که به سراغ آن بروید، دست خالی برنمی‌گردید.

مهم‌ترین هدفی که شما با چاپ هدیه تبلیغاتی دنبال می‌کنید، معرفی برند شماست. سالنامه تبلیغاتی شما را به بهترین نحو به این هدف می‌رساند.

آشنایی با انواع سررسید تبلیغاتی

حالا که به اهمیت انتخاب سررسید تبلیغاتی پی بردیم، بهتر است نگاهی به انواع سررسید تبلیغاتی داشته باشیم تا بتوانید بهترین سالنامه را برای برند خود انتخاب کنید.

سالنامه وزیری

سالنامه وزیری به عنوان متداول ‌ترین سالنامه تبلیغاتی شناخته می‌شود که در قطع وزیری چاپ می‌گردد. محبوبیت این نوع سررسید باعث شده است که مدل‌های بسیار متنوعی برای آن طراحی شود. از ساده‌ترین مدل‌ها گرفته تا فانتزی‌ترین مدل‌ها برای این سالنامه تبلیغاتی طراحی شده است. برای مثال، مدل‌های کلاسوری و قفل‌دار را می‌توانید برای این نوع سالنامه سفارش دهید. همچنین مدل‌هایی که به صورت آهنربایی بسته می‌شود نیز برای این سررسید تبلیغاتی وجود دارد.
نوع جلد و کیفیت کاغذ، فاکتورهای اصلی در قیمت سررسید وزیری هستند.

با این وجود، سالنامه وزیری یکی از سالنامه‌های تبلیغاتی مقرون به صرفه محسوب می‌شود.
سررسید یا سالنامه یکی از ماندگارترین هدایای تبلیغاتی است که همیشه پرطرفدار بوده است. اگر شما هم از طرفداران سررسید تبلیغاتی هستید، احتمالا هنگام انتخاب سالنامه تبلیغاتی دچار شک و تردید شده‌اید. گزینه‌های مختلفی برای چاپ سررسید وجود دارد و به همین دلیل انتخاب بهترین سالنامه تبلیغاتی که متناسب با برند و کسب وکار شما باشد، کمی دشوار به نظر می‌رسد.

سررسید وزیری

سررسید وزیری چه ویژگی هایی دارد

این سررسید ها در ابعاد 16/5 × 23 سانتی متر چاپ می شوند که به دلیل داشتن این ابعاد و فضای نوشتن بیشتر محبوبیت بیشتری دارد. بنابراین می توان گفت که سررسید وزیری از سررسیدهای رایج و مرسوم میان مردم بوده و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. اما برای حمل روزانه به دلیل اندازه بزرگ کاربرد زیادی ندارد و می توانید آن را برای استفاده روی میز کار و مطالعه انتخاب کنید. البته این را هم می توان گفت که اندازه سالنامه های وزیری بین 13 × 20 سانتی متر تا 20 × 26 سانتی متر متغیر است.

جلد سررسید وزیری چگونه است

معمولا همه افراد در نگاه اول به یک سررسید به جلد آن توجه می کنند؛ به همین دلیل هر ساله تولید کنندگان تلاش می کنند، جلد سررسید ها را به گونه ای طراحی کنند تا در اولین نگاه مورد توجه سفارش دهندگان قرار گیرد. اغلب تولید کنندگان برای تهیه جلد سررسید از چرم طبیعی، چرم مصنوعی، گالینگور، جیرو جلد سلفونی استفاده می کنند.

حک سالنامه وزیری 1402

حک مستقیم روی جلد

در این روش لوگو سفارش دهنده به صورت مستقیم روی جلد حک می شود. البته باید بدانیم حک لوگو به روش مستقیم بر روی همه ی جلد ها امکان پذیر نیست و ممکن است متریال مورد نظر توسط دستگاه لیزر بسوزد و جلد را نامناسب جلوه دهد.

حک بر روی پلاک فلزی

در این روش لوگو و یا برند مورد نظر بر روی پلاک فلزی حک می شود و توسط چسب مخصوصی به سالنامه چسبانده می شود. در سال گذشته بیشتر تولید کنندگان از پلاک فلزی برای حک لوگو استفاده کردند، همین امر باعث شد تا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند، چرا که پلاک فلزی جلوه خاصی را به سررسید می بخشد و سالنامه را زیباتر جلوه می دهد.

انواع مختلف سالنامه وزیری 1402 بر اساس داخله

سررسید روزانه وزیری: معمولا به دو صورت، پنج شنبه و جمعه باهم یا جمعه جدا تولید می شوند، طراحی سررسید پنج شنبه و جمعه باهم به گونه ای است که پنج شنبه و جمعه در یک صفحه باهم درج می شود وسررسید جمعه جدا، به صورتی است که پنج شنبه و جمعه در صفحات جداگانه طراحی می گردد.

کاغذ مناسب سررسید وزیری باید چگونه باشد

اکثر تولید کنندگان سررسید، در صفحات داخلی سالنامه وزیری از کاغذ تحریر 70 گرمی سفید رنگ استفاده می کنند. معمولا این کاغذها ازکشورهای چین، کره و اندونزی تامین می شوند که برندهای اندونزی و کره ای ازکیفیت بالاتری برخوردارند.

سفارشی سازی سررسید وزیری 1402 چگونه صورت میگیرد

سررسید سفارشی بسته به تیراژی که سفارش داده می شود، توسط تولید کنندگان قابل ارائه خواهد بود. در سفارشی سازی سررسید وزیری میتوان به مواردی از جمله لت گلاسه، ترام و آستر بدرقه اشاره کرد که در ادامه به آنها می پردازیم.

لت گلاسه در سررسید وزیری

یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای سفارشی سازی سررسید، چاپ لت گلاسه است. سفارش دهندگان می توانند مشخصات شرکت و یا برند خود را در این صفحات درج کنند. توصیه ما به شما آن است که لت گلاسه را در ابتدای سررسید قراردهید تا مخاطبان در اولین نگاه پس از بازکردن سالنامه مشخصات و اطلاعات شرکت شما را ببینند.

چاپ ترام در سررسید وزیری

چاپ ترام به سفارش دهندگان این امکان را می دهد تا لوگوی شرکت یا شعار تبلیغاتی خود را در تمام صفحات سررسید چاپ کنند. چاپ ترام را می توان به صورت تک رنگ یا 4 رنگ به سلیقه ی مشتریان اجرا نمود.

آستر بدرقه در سالنامه وزیری

آستر بدرقه همان کاغذی است که صفحات داخلی سررسید را به جلد سالنامه متصل می کند، به همین دلیل باید دارای کیفیت مناسبی باشد.

یک نکته مهم در مورد آستر بدرقه، نقش آن در زیبایی سالنامه است چرا که در هنگام باز نمودن سالنامه اولین صفحه ای که چشم مخاطب به آن می افتد، آستر بدرقه است. سفارش دهندگان می توانند برای سفارشی سازی آستربدرقه سررسید وزیری، لوگوی شرکت یا متن مورد نظر خود را بر روی آن چاپ نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *