انتخاب سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی چقدر اهمیت دارد

سررسید ارگانایزر 1400

اهمیت سررسید به طور خلاصه، در کاربردی بودن آن است.

اگر مشتری محصولات و خدمات برند شما، سایر کسب وکارها هستند، قطعا می‌دانید که بسیاری از این مشتریان، افرادی هستند که به زمان اهمیت می‌دهند و رویدادهای کاری را در سررسید خود ثبت می‌کنند تا هیچ‌گاه از آن‌ها غافل نشوند.

وقتی شما از سالنامه تبلیغاتی استفاده می‌کنید، مشتریان شما به واسطه‌ی سررسید، روزانه با برند شما سر وکار دارند و اگر بخواهند از محصولات و خدماتی که شرکت شما ارائه می‌دهد، استفاده کنند، حتمانام برند شما در ذهن آن‌ها حک خواهد شد.

سررسید ارگانایزر

و اهنیت دیگر آن، این که اگر مشتریان شما از بین کسب وکارها نباشند، استفاده از سررسید تبلیغاتی می‌تواند شما را از رقبایتان متمایز کند؛ چرا که آن دسته از هدایای تبلیغاتی که هیچ کاربردی برای افراد ندارند، خاطره‌ی خوشی از شما به جای نمی‌گذارند.

اما سررسید تبلیغاتی طرفداران زیادی دارد و هر زمان که به سراغ آن بروید، دست خالی برنمی‌گردید.

مهم‌ترین هدفی که شما با چاپ هدیه تبلیغاتی دنبال می‌کنید، معرفی برند شماست. سالنامه تبلیغاتی شما را به بهترین شکل ممکن به این هدف می‌رساند.

سالنامه ارگانایزر

تعریفی از سرسید یا سالنامه

سررسید یا سالنامه، دفترچه یادداشتی است در سایزهای مختلف که اطلاعاتی مانند تاریخ، مناسبت ها، اعیاد و تعطیلات را دارا می باشد و به واسطه این ویژگی، شما می توانید کارهای روزانه، اطلاعات و برنامه ریزی ها را داخل صفحات آن یادداشت کنید.

سررسید انواع مختلفی دارند که عبارتند از: سررسید اروپایی، سررسید ارگانایزر، سررسید پالتویی، سررسید یادداشتی، سررسید رقعی، سررسید وزیری و سررسید خشتی، در این ادامه این مقاله میخواهیم شما را با سررسید ارگانایزر بیشتر آشنا کنیم.

سررسید ارگانایزر

سررسید یا سالنامه ارگانایزر

سررسید یا سالنامه ارگانایزر که به سررسید مدیران نیز معروف است، یکی از سررسیدهای شکیل و گران قیمت به حساب می‌آید.

انواع مختلفی از سررسید ارگانایزر وجود دارد اما بهترین نمونه‌های آن، از نوع چرمی و قفل‌دار است که ظاهری بسیار شیک و و زیبا دارند.

چرم به کار رفته در این نوع سررسید تبلیغاتی نقش اصلی را در قیمت آن دارد.

اگر مشتریان شما، شرکت‌های بزرگ و معتبر هستند، سررسید ارگانایزر می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای هدیه به مدیران این شرکت‌ها باشد.

هرچند که قیمت این نوع سررسید تبلیغاتی مشخص است ک بیشتر از دیگر سالنامه‌ها یا سررسید ها است، اما برای رقابت با رقبای خود در کسب وکار، این نوع سالنامه ارزش هزینه کردن دارد.

در سررسید ارگانایزر امکان حذف و اضافه کردن برگه های داخلی وجود دارد، برای همین است طرفداران زیادی دارد و در بین مدیران کسب و کار محبوبیت خاصی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *