با اختصاصی کردن سررسید بصورت مداوم کسب و کارتان را یادآوری کنید

سررسید اروپایی

اختصاصی کردن سررسید ؛ سررسید نوعی دفتریادداشت است که دارای تقویم است. استفاده از سررسید درمیان کارمندان و دانشجویان بسیار زیاد است، از این رو این دفتر یادداشت محبوب به یک آیتم تبلیغاتی برای انواع کسب و کارها و برند ها تبدیل شده است. اگر میخواهید برند ونام شما برای دراز مدت در ذهن مخاطب یادآوری شود بهترین گزینه برای تبلیغات استفاده از سررسید است. به این صورت که خدمات و محصولات خود را در سررسید به جهت معرفی به مخاطبان و استفاده کنندگان سررسید تبلیغاتی در آن درج میکنید، به این صورت نام و خدمات شما با هر استفاده توسط مخاطب در ذهن آنها یادآوری میشود.

انواع سررسید تبلیغاتی از نظر تاریخ نگاری

چاپ سررسید در مدل های گوناگون به انجام می رسد. سررسید هایی هستند که هر برگ را به یک روز خاص اختصاص می دهند و سررسید هایی هستند که در یک برگ خود یک هفته را جای داده اند. انتخاب از میان این مدل ها، بسته به نیاز شما و مشتریانتان و مخاطبان دارد. اگر شما جزو افرادی هستید که از سررسید برای یادداشت استفاده می کنید بهتر است سررسیدی داشته باشید که هر برگ را برای یک روز داشته باشد تا بتوانید به راحتی یادداشت های خود را برای هر روز درج کنید و از فضا و تاریخ نگاری در آن بصورت برنامه ریزی شده استفاده کنید.

  • سررسید روز شمار
  • سررسید دوروز شمار
  • سررسید هفته شمار
  • سررسید ماه شمار

چاپ سررسید اختصاصی بهتر است یا عمومی

بسته به هدف مشتری از چاپ سررسید میشود گفت سررسید اختصاصی بهتر است یا سررسید عمومی. سررسید اختصاصی مناسب کسانی است که میخواهند خدمات و محصولات خود را بصورت صفحات جداگانه در داخل سررسید به چاپ برسانند و حتی سایز سررسید و لوگو و یا پلاکی که قرار است روی جلد سررسید چاپ شود نیز با سلیقه و درخواست مشتری انتخاب میشود، البته سررسید اختصاصی با توجه به زمانبر بودن و کارهای زیادی که دارد بهتر است در تیراژ بالا به چاپ برسد. در سررسید های اختصاصی حتی انتخاب نوع و رنگ کاغذ و تک تک جزئیات سررسید به انتخاب مشتری است.

در حالی که سررسید های عمومی تنها فرصت انتخاب نوع سررسید و نحوه چاپ و حک لوگو روی آن را به مشتری میدهد. آن هم اگر انتخاب مشتری از نظر چاپ و کیفیت و نتایج دیگر دچار مشکل نشود.

با اختصاصی کردن سررسید بصورت مداوم کسب و کارتان را یادآوری کنید

اگر چه بر روی جلد سررسید و همچنین بیشتر صفحات آن، اشاره­ای به نام و نشان تجاری شما می­شود، اما احتمالا پس از چند هفته استفاده مکرر از سررسید، آن طرح­ها و نمادها دیگر توجه مخاطب را  به خود جلب نمی­کنند. با این وجود، یکی از مؤثرترین روش­هایی که می­تواند کسب و کار شما و فعالیت­های آن را همیشه در ذهن مخاطب تازه نگه دارد، ذکر رخدادها و مناسبت­های کلیدی شرکت و کسب و کار شماست. این مناسبت­ها می­تواند شامل زمان افتتاح شرکت و یا دریافت یک تقدیرنامه با ارزش و افتخاراتی که در زمینه کسب و کارتان کسب کرده اید باشد.

از طرفی، در چاپ سررسید ، به این صورترواج دارد که در هر صفحه یک نقل قول انگیزشی ذکر می­شود. اما همین نقل قول­ها نیز پس از مدتی یک حالت یکنواخت و خسته کننده به خود می­گیرد. پیشنهاد می­کنیم برای جلوگیری از این یکنواختی و همچنین تبلیغ کسب و کار خود، به صورت یک یا چند صفحه در میان، به جای ذکر نقل قول، به معرفی مختصر یک محصول و یا یکی از خدمات شرکت خود بپردازید. این کار باعث میشود ذهن مخاطب در حین استفاده از سررسید خسته نمیشوند و همین که معرفی محصولات شما را در بین صفحات ببینند قطعا آن را به پیام های تکراری ترجیح میدهند و برایشان جذاب خواهد بود.

البته یک پیشنهاد دیگر نیز میتوان برای درج محتوا در سررسید داد، آن هم استفاده از جملات کوتاه انگیزشی در بین صفحات سررسید است. قطعا فردی که در حال استفاده از سررسید است در حال انجام کار مهم و یا برنامه هایش و اگر دانشجو یا محصل باشد در حال درس خواندن و نوشتن جزوه و برنامه هایش در سررسید است، پس خواندن این جملات به آنها انگیزه میدهد و این کار باعث میشود نسبت به نام شما احساس رضایت کنند و به همین ترتیب شما به برندسازی نزدیک شده و نتایج مثبتی را برای تبلیغاتتان دریافت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *