تفاوت سررسید ارگانایزر و سررسید معمولی

مشخصات سررسید ارگانایزر مدیریتی ارگانایزر

در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی ارگانایزر و سررسید معمولی بپردازیم. سررسید ارگانایزر نوعی از سررسید هاست که محتوایی مطابق با دیگر سررسید ها دارد و تنها تفاوت آن ها در جلدشان می باشد.

یکی از تفاوت های سررسید معمولی با ارگانایزر این است که در سررسید های معمولی جلد در سه تیکه طراحی می شود اما در سررسید ارگانایزر ها جلد چهار تیکه است که بخش بیرونی آن دارای لت اضافه بوده و شامل قسمت هایی از قبیل مگنت، قفل، زبانه، و یا گیره می باشد.

یکی از کاربرد های سررسید ارگانایزر در کارهای امور مالی و اداری است و به شما کمک می کند که برای تمامی روزهای سال برای خود برنامه ریزی کنید.

معمولا داخل جلد ارگانایزر قسمتی برای قرارگیری خودکار، کاغذ، کارت ویزیت و … طراحی می شود که بسیار مناسب مدیران و کارشناسان در جلسات و همایش ها می باشد.

استفاده از سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی

شما می توانید با چاپ اختصاصی بر روی جلد و یا صفحات داخل سررسید ارگانایزر مدیریتی به عنوان هدایای تبلیغاتی در ذهن مخاطب نقش ببندید.

با وجود انواع هدایای تبلیغاتی جدید و هدایای تبلیغاتی خاص هنوز هم چاپ سر رسید تبلیغاتی در سراسر جهان به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد؛ چرا که سر رسیدهای تبلیغاتی جزو کارآمد ترین و موثر ترین هدایای تبلیغاتی می باشند و با پیشرفت تکنولوژی باز هم اغلب افراد برای یادداشت های روزانه خود از سر رسید استفاده می کنند و این سررسیدها یک رابط قوی میان برند شرکت و مصرف کنندگان می باشند.

سالنامه تبلیغاتی تاثیر و دوام بسیار زیادی و هزینه بسیار پایینی دارد، به همین دلیل به یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی تبدیل شده است. امروزه انتخاب بهترین روش بازاریابی متناسب با کسب و کارتان که بیشترین سود را نصیبتان کند بسیار سخت است، بنابراین استفاده از سررسید تبلیغاتی که ارزان قیمت بوده و نیز از ماندگاری زیادی برخوردار است می تواند انتخاب مناسبی باشد و یک سرمایه گذاری بسیار ارزشمند و مفید است که می تواند نسبت به میزان سرمایه گذاری سود خوبی برای شرکت تان رقم بزند.

به طوری که با استفاده از سر رسید تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی به مدت حداقل یک سال می توانید به راحتی برند خود را در سازمان ها، شرکت ها، و حتی در منازل شخصی، توسط مصرف کنندگان سر رسید، تبلیغ کنید.

سر رسیدها کاربرد فراوان و هر روزه دارند، چرا که اغلب افراد در طول سال نیاز به استفاده از آن را دارند و اغلب مردم برنامه های روزانه خود را در سررسید یادداشت می کنند و این باعث می شود برند شما هر روز جلوی چشم مصرف کننده، روی میز، و یا درون کشو یا کیف او باشد.

از دیگر مزیت های سررسید تبلیغاتی آن است که برند شرکت شما توسط مصرف کنندگان و حتی مشتریانی که مستقیما با شما کار نمی کنند نیز دیده می شود. در این شرایط شما با کمترین هزینه تبلیغاتی، بهترین روش را انتخاب کرده اید و افراد بیشتری را با برند خود آشنا کرده اید.

شما می توانید در سررسید تبلیغاتی که هدیه می دهید مشخصات، خدمات و محصولات کامل شرکت تان را چاپ کنید و باعث آشنایی مشتریان احتمالی آینده با محصولات و ساختار سازمان تان شوید.

از آن جایی که سررسید تبلیغاتی معرف برند و کلاس کاری شما است بهتر است در انتخاب آن دقت نمایید و به دلیل کاهش هزینه ها از کیفیت هدایای تبلیغاتی خود چشم پوشی نکنید؛ چرا که این سررسیدها حداقل به مدت یک سال قرار است شما و سازمان تان را معرفی نمایند.

یکی از نکات مهمی که لازم است خریداران هدایای تبلیغاتی به آن توجه نمایند آن است که در روزهای پایانی سال، انبار اغلب فروشگاه های هدایای تبلیغاتی خالی شده و خریداران با گزینه های کمتری برای انتخاب سررسید تبلیغاتی مواجه اند، بنابراین ضروری است سازمان ها و شرکت ها برای برخورداری از گزینه های بیشتر و انتخاب مناسب در زمان مناسب نسبت به سفارش خود اقدام نمایند.

سررسید ارگانایزر چیست

سررسید های ارگانایزر نمونه های گسترش یافته ای از سر رسید ها هستند. سررسید ارگانایزر به معنای سازماندهی کننده یا نظم دهنده است.این وسیله می تواند یک هدیه مفید و کاربردی باشد.این ارگانایزر ها می توانند طبق سلیقه ی شخصی ویا متناسب با فعالیت هر سازمانی طراحی شوند بنابر این از نظر ظاهری متفاوتند.

به عنوان مثال بعضی از آن ها فقط دارای صفحه و یک قفل میبا شند، بعضی از آن ها دارای ماشین حساب ، جای کارت ، درفترچه تلفن ، خودکار ، محل قرار گیری تبلت ، کیف و یا انواع و اقسام وسایل مورد نیاز برای انجام امور اداری  می باشند.

جنس سررسید ارگانایزر باید چگونه باشد

جنس ارگانایزر ها نیز بسته به سلیقه و بودجه ی سفارش دهنده می باشد و می تواند چرمی ، چرم مصنوعی ، پلاستیکی ، لمینتی ، مقوا های گلاسه ی گرم بالا ، مخملی و یا هر چیز دیگری باشد.

 

ارگانایزر های چرمی  می توانند هم از چرم طبیعی باشند وهم از چرم مصنوعی. اگر از چرم طبیعی باشند ، مسلما گران قیمت هستند و می توانند به عنوان یک هدیه نفیس و لوکس مورد استفاده قرار بگیرند ، اما محدودیت رنگ دارند. اگر از چرم مصنوعی باشند مطمئنا قیمت پایین تری نسبت به نوع طبیعی دارند و تنوع رنگ بالا دایره ی تصمیم گیری شما را گسترش می دهند. در نهایت استفاده از پوشش چرمی برای ارگانایزر ها چه مصنوعی و چه طبیعی ، انتخاب شما را به یک انتخاب شیک ومنحصر به فرد تبدیل می کند.

برخی از این ارگانایزر ها کاملا شخصی هستند و به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار نمی گیرند ، بنابراین هیچ نام و نشان تجاری بر روی آن ها دیده نمی شود. اما اگر به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرند ، می توان برای درج نام و نشان تجاری بر روی آن ها موارد زیر را استفاد کرد.

  • ۱.فقط به صورت معمولی چاپ شوند.
  • ۲.به صورت برجسته چاپ شوند.
  • ۳.از چاپ طلا  کوب  استفاده کرد.
  • ۴.نام و نشان را بر روی ورقه های نازک فلزی که طلایی یا نقره ای رنگ هستند درج کرده و سپس آن ها را بر روی ارگانایزر چسباند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *