سررسید اروپایی چه ویژگی های دارد

سررسید اروپایی چه ویژگی هایی دارد

سررسید های اروپایی نسبت به سررسید کلاسیک دارای چندین ویژگی منحصر بفرد هستند که آنها را در بین سررسید ها خاص می کند، که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.

۱. ابعاد مناسبتری در مقایسه با دیگر سررسید ها دارند.

۲. استفاده از کاغذ کرم رنگ و مات برای جلوگیری از انعکاس نور به چشم ها.

۳. دارای طراحی گرد در گوشه های جلد و برگه های داخلی میباشد.

۴. استفاده از پاکت مدارک برای نگهداری کارت ویزیت و برگه ها به جای قرار دادن انها در وسط برگه های یک سررسید.

۵. استفاده از کش نگهدارنده در این مدل سررسیدها.

 

انواع سررسید اروپایی

۱.سررسید مدیریتی

۲. سررسید اروپایی ترمو – کش دار

۳.  سررسید اروپایی ترمو

۴. سررسید اروپایی چرمی

۵. سررسید اروپایی جلد اشبالت

شما میتوانید سررسید اروپایی را به صورت اختصاصی چاپ و صحافی کنید و نشان تجاری، برند و تبلیغات کسب و کار خود را روی جلد و در صفحات داخلی این سررسید صورت میگیرد.

 

 

اختصاصی کردن سررسید اروپایی چه مزایا و ویژگی هایی دارد

۱. جلد سخت با مقوای سخت و درجه یک

۲. سلفون کشی روی جلد با بهترین کیفیت بدون حباب و بدون اینکه بعد از مدتی خشک شده و یا دچار ترک خوردگی شود.

۳. استفاده از لت سررسید با چاپ افست درجه یک با گلاسه هایی که بهترین چسبندگی را در جای خود داشته باشند.

۴. چاپ افست جلد سررسید دقیقا عین طرح داخل کامپیوتر صورت میگیرد.

۵. جلد سازی با دستگاه تمام اتوماتیک صورت میگیرد.

۶. چسب کاری ابتدای سررسید اختصاصی در قسمت اتصال بدرقه سررسید به گلاسه های ابتدای سررسید، باید بدانید که اگر در چسباندن دقت نکنید، دقیقا این نقطه، محل شکست و پاره شدن سررسید می باشد.

۷. استفاده از بدرقه ضخیم 120 گرم، که در بالا بردن کیفیت صحافی تاثیر بسیاری داردو باعث طولانی تر شدن عمر سررسید می شود. این نوع کاغذ بدرقه معمولا برای صحافی قرآن و مفاتیح با تعداد برگه های زیاد استفاده میشود‌.

قطع اروپایی همانطور که از نام آن مشخص است، مربوط به سررسیدهای تولید شده در قاره اروپا می باشد که طی سال های گذشته توسط ایرانیان الگو برداری شده و به جای تقویم میلادی، تقویم شمسی جایگزین میکنند.

ابعاد 13×22 رایج ترین قطع در میان سررسید اروپایی می باشد.

سررسید اروپایی جز خوش دست ترین و شیک ترین سررسید موجود در کشور می باشد از این محصول می توان در ست مدیریتی هم استفاده کرد.. به دلیل جمع و جور بودن، فضای کمی اشغال می کند و در عین حال فضای مناسب و کافی برای یادداشت برداری دارد و کاربر از این بابت هیچ کمبودی را احساس نمی کند.

یکی دیگر از دلایل استقبال مردم از سررسید اروپایی،استفاده از متریال های جدید و زیبا می باشد. تولید کننده سررسید، معمولا در چاپ سررسید اروپایی، از کاغذ کرم استفاده می کند که این امر باعث زیبایی دو چندان سررسید می شود.

 

تولید سررسید اروپایی

در شرکت جوپنزا، از بدرقه های فانتزی و خاص در صحافی سررسید اروپایی استفاده می کنند و تلاش میکنند، جلد سررسید را با بدرقه سررسید اروپایی، ست کنند.

بعنوان مثال در تولید سررسید اروپایی چرمی، بدرقه از طرح چرم و به رنگ های قهوه ای انتخاب می شود تا به محض باز کردن سررسید، ست رنگی در جلد و داخل سررسید دیده میشود.

یکی از موارد دیگری که باعث برتر بودن سررسید اروپایی از دیگر مدل ها شده است، بکار بردن کش در جلد این نوع سررسید ها می باشد که ضمن کاربردی بودن، زیبایی خاصی هم به سرسید اروپایی می دهد.

اصولا رنگ کش را با رنگ جلد، ست می کنند اما برخی تولید کنندگان هم اعتقاد دارند در صورتی که رنگ کش با رنگ جلد سررسید، متمایز باشد، سررسید خاص تر بنظر می رسد.به دلیل استقبال سفارش دهندگان از سررسیدهای اروپایی، بیشتر تولید کنندگان هر سال بخش زیادی از تولید خود را به این سایز از سررسید اختصاص می دهند.برای خرید این محصول می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *