آشنایی با انواع سررسید پالتویی + مزایای آن

آشنایی با سررسید پالتویی

همه رویدادهای مهم را با سررسید پالتویی در دسترس نگه دارید این سالنامه یک راه حل جمع و جور و قابل حمل برای نیازهای شخصی و حرفه ای شما است.شما می‌توانید کارت‌های تقویم سفارشی‌شده‌ای را چاپ کنید که می‌توانید تاریخ‌های مهم، قرار ملاقات‌ها، جلسات، فهرست کارهای خود را در هر زمان و هر مکان علامت‌گذاری کنید. سررسید های پالتویی کوچک سفارشی نیز می‌توانند به عنوان محصولات تبلیغاتی در یک رویداد توزیع شوند یا در یک نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه شوند. همچنین می توانید این تقویم های کوچک پالتویی را به مشتریان خود هدیه دهید.شما می‌توانید با انتخاب بهترین انبار کاغذ و جهت‌گیری مطابق با نیاز خود، ایجاد سررسید سفارشی خود را شروع کنید. در مرحله بعد، گالری طراحی  را کاوش کنید و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید. با اضافه کردن نام و لوگوی شرکت خود می توانید طرح را سفارشی کنید. هنگامی که از طراحی خود راضی بودید، ما بقیه موارد را انجام می دهیم.برای آشنایی با سررسید پالتویی ادامه مقاله را مطالعه کنید.

مزایای استفاده از سررسید پالتویی 

شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که چرا ما باید از سررسید پالتویی برای هدیه تبلیغاتی استفاده کنیم. در ادامه به بررسی چند مورد از این مزایا و دلایل استفاده از سالنامه تبلیغاتی خواهیم پرداخت:

یکی از مهمترین دلایل استفاده از این نوع سررسیدها شیک و باکلاس بودن آن و القای حس خوب و مطلوبی از برند شما به مخاطب است.همانطور که از اسم این نوع سررسید بر می آید برای راحتی بیشتر در جابجایی ها و به همراه داشتن آن برند شما می تواند دفعات در نظر مخاطبان شما قرار بگیرد.قیمت این نوع سررسید ها همانطور که گفته شد به دلیل کوچک بودن و استفاده کمتر از مواد اولیه جهت تولید این طرح سررسید، بسیار مناسب تر از مابقی سررسید ها خواهد بود. سررسید پالتویی ، هدیه عالی برای مدیران  می باشد.از انواع سالنامه ها میتوان به سررسید وزیری و سررسید اروپایی اشاره کرد.

سررسید راه‌حلی جمع‌وجور و قابل حمل برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های شما در هر کجا که می‌روید ارائه می‌دهند. شما می توانید آنها را هر کجا که بروید حمل کنید. برنامه های مهم، جلسات، قرار ملاقات ها، لیست کارهای خود را در هر زمان و هر مکان یادداشت کنید. این تقویم‌های کوچک و در عین حال قابل اعتماد ناجی شما خواهند بود زیرا همه چیز را به شما یادآوری می‌کنند.

 

همچنین بخوانید : انواع تقویم 1403

 

این سررسید در هر مکانی، چه کیف،و چه جیب شما جا می‌شوند. آنها نه تنها مفید هستند، بلکه زیبا نیز به نظر می رسند. شما می توانید سررسید پالتویی خود را با توجه به سبک و شخصیت خود سفارشی کنید. بگذارید تقویم شما به جای شما صحبت کند. شما می توانید به سراغ سبک های سرگرم کننده  بروید یا حتی می توانید به سبک های کلاسیک و حرفه ای که هرگز قدیمی نمی شوند پایبند باشید.

 

با روکش های جذاب آنها اشتباه نگیرید زیرا این سر رسید ها محکم و بادوام هستند. با سررسید های پالتویی زندگی خود را سازماندهی کنید و نگرانی های خود را در مورد از دست دادن تاریخ ها یا جلسات مهم فراموش کنید. این سر رسید پالتویی اینجا هستند تا روز شما را نجات دهند! سالنامه پالتویی در ابعاد 11/5 × 17 سانتی متر تا 12 × 22/5 سانتی متر به صورت متغیر و با نام های کوچک و بزرگ تولید شده و مانند سررسید های جیبی به آسانی حمل می شوند. این نوع سالنامه به دلیل جیبی بودن و قیمت کمتر نسبت به دیگر سالنامه ها محبوبیت بیشتری نزد مخاطبان دارد.

 

قیمت سررسید پالتویی به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل مختلفی در تعیین قیمت سررسید پالتویی تاثیرگذار است، یکی از همین عوامل، کیفیت مواد اولیه کار شده در سالنامه های پالتویی است. استفاده از کاغذ و مواد اولیه نامرغوب میتواند کاهش قیمت سررسید را به همراه داشته باشد.

مورد دیگری که در تعیین قیمت سررسید پالتویی تاثیرگذار است، میزان اختصاصی نمودن آن میباشد.همینطور عرضه مستقیم از کارگاه به مصرف کننده، بدون وجود دلال، واسطه و هزینه های اضافی در قیمت نهایی سالنامه پالتویی تاثیر گذار است.

 

انواع سررسید پالتویی

سررسید چرم پالتویی

برای آشنایی با سررسید پالتویی که از محبوب ترین انواع سررسید و همینطور از جذابترین های آنها می باشد.می‌توان به سررسید های چرم.  جنس استفاده شده است چرم مصنوعی است و زیبایی منحصر به فردی را به سر رسید ها می‌دهد.با استفاده از این سررسید اختصاصی می توانید برند خود را تبلیغ کنید.

 

سررسید سلفون پالتویی

به لایه نازکی است پلاستیک که گاهی بر روی برخی از سررسید ها همین طور کارت ویزیت ها جهت براق کردن آنها استفاده می‌کنند ، سلفون میگوینداین نوع سررسیدها به دلیل همین پوشش سلفون پلاستیکی که دارد در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و همینطور جلوه زیبا و خاصی را به سررسید و می‌دهد.از این جلد در سررسید رقعی هم استفاده می شود.

 

سررسید گالینگور پالتویی

گالینگور به مقوای سفت و ضخیم گفته می شود که یکی از استفاده ها و کاربردهای آن در صنعت چاپ و تولید سالنامه است.اگر میخواهید سررسیدهای شما عمر بیشتری داشته باشند می توانید از سررسید های گالینگور پالتویی تهیه کنید.

 

همچنین دیدن کنید از : انواع ست هدیه مدیریتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *