معرفی تقویم رومیزی تبلیغاتی 1402

معرفی تقویم رومیزی تبلیغاتی

معرفی تقویم رومیزی یک هدیه تبلیغاتی پرطرفدار و رایج است که از طرف شرکت ها در بین کارکنان و یا مشتری ها پخش می شود. خیلی کم اتفاق می افتد که تقویم رومیزی تبلیغاتی روی میز شرکت ها و اداره ها دیده نشود زیرا که این تقویم رومیزی یک روش تبلیغاتی موثر است. در بسیاری از خانه ها هم تقویم رومیزی دیده می شود.ویژگی خوبی که تقویم رومیزی دارد این است که کل روزهای ماه را می توان بدون ورق زدن تقویم مشاهده کرد. و خوبی دیگر آن این است که با حک شدن لوگوی یک شرکت خاص روی آن، شرکت مورد نظر، نگاه مخاطب به آن لوگو جذب میشود و نام و لوگو شرکت در ذهن افراد هک میشود.

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی 1402

از دیگر هدایای تبلیغاتی که می توان برای تبلیغات در کنار سرسید و دیگر محصولات تبلیغاتی شرکت ها و ارگان های دولتی ازآن استفاده کنند و آن را برای تبلیغات خود به مشتریان خود هدیه دهند چاپ تقویم رومیزی است.

آژانس تبلیغاتی جوپنزا تلاش میکند تا بهترین تقویم رومیزی را با بالاترین کیفیت و بهترین متریال و طراحی را  برای شما فراهم کند و در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد امسال هم مثل سال های گذشته تلاش می کند تقویم رومیزی سال 1400 با قیمتی مناسب ارائه دهد.

سفارش تقویم رومیزی 1402 چقدر از اهمیت برخوردار است

اگر میخواهید که مشتری های شما تاریخ و جلسات مهم را در یاد داشته باشند می توانید با هدیه دادن یک تقویم رومیزی خاص شرکت خود به آن ها، یک اتفاق خوب و کارآمد را رقم بزنید.

با این هدیه علاوه بر این که یک کار تبلیغی برای شرکت خود انجام می دهید به مشتری های خود در برنامه ریزی ها کمک می کنید. با سفارش تقویم های رومیزی برند خود و انتخاب قالب های موردنظر خود می توانید مطمئن باشید که برندتان همیشه در دید است.

در هر حرفه ای که مشغول کار باشید مانند حسابداری، آموزش، هنر و سرگرمی چاپ تقویم رومیزی کاربرد خود را دارد. در واقع می توان گفت کم هزینه ترین تبلیغی که کسب و کار شما را هر ۲۴ ساعت و هر ۳۶۵ روز سال تبلیغ می کند تقویم رومیزی سفارشی است.

با این کار برند شما در تمام طول سال در دید مشتری ها می باشد. تقویم های رومیزی انواع مختلف و شکل و سایزهای مختلفی دارند که می توانید مورد مناسب خودتان را انتخاب و مراحل خرید تقویم رومیزی را انجام دهید.

چاپ تقویم رومیزی اداری 1402 اختصاصی

در تقویم رومیزی آماده، اطلاعات برند فقط در صفحه‌ی اول تقویم یا روی پایه آن چاپ می‌شود. قیمت این نوع تقویم رومیزی اختصاصی ، کمتر از مدل‌های اختصاصی است که مخصوص شرکت‌ها طراحی و چاپ می‌شوند.

خرید تقویم رومیزی با طراحی اختصاصی، در چند بخش قابلیت تغییر دارد. در بخش اول می‌توانید اندازه‌ی تقویم را کوچک‌تر یا بزرگ‌تر کنید. اگر به فکر خرید تقویم رومیزی ارزان هستید، انتخاب درست ابعاد می‌تواند هزینه‌های شما را کم کند.

در مرحله‌ی بعد می‌توانید تصاویر و سبک صفحات تقویم را به دلخواه انتخاب کنید و در هر صفحه یا پشت صفحه، تعدادی از خدمات یا کالاهای خود را معرفی کنید.

مورد دیگر به نوع چاپ بر روی پایه مربوط می‌شود که می‌تواند به صورت طلاکوب و نقره‌کوب یا چاپ سیلک و حکاکی لیزری و غیره باشد.

تعداد صفحات تقویم هم قابل تغییر است که معمولا ۱۲ یا ۱۳ برگ استفاده می‌شود. ۱۲ برگ برای ماه‌های سال است و یک برگ هم می‌تواند به عنوان پیش‌درآمد باشد و لوگو و نام برند بر آن چاپ شود. این ویژگی‌ها در انواع تقویم زیر دستی پیاده‌سازی می‌شود و تقریبا محدودیتی در اجرای آن‌ها وجود ندارد.

انواع تقویم رومیزی

۱. تقویم رومیزی اداری

معرفی این تقویم رومیزی اداری تبلیغاتی یک دسته‌بندی کلی برای تقویم است که چند زیرمجموعه دارد. بیشتر این مدل تقویم‌ها به صورت ایستاده طراحی می‌شوند و فقط تفاوت‌هایی در جزئیات دارند.

تقویم‌های رومیزی اداری معمولا در ابعاد مستطیل تولید می‌شوند و به صورت افقی یا عمودی روی میز قرار می‌گیرند؛ اما مدل‌های دیگری مثل تقویم رومیزی خشتی هم وجود دارد که در اندازه‌ی مربع طراحی می‌شود.

چگونگی نوع پایه در تقویم رومیزی اداری

معمولا سه نوع پایه برای تقویم رومیزی اداری به کار می‌رود و هرکدام قیمت تقویم رومیزی را به نوعی تغییر می‌کنند.
تقویم رومیزی با پایه سلفونی، تقویم رومیزی اداری با پایه گالینگور، تقویم رومیزی با پایه چوبی.

دو مدل اول، از نظر محکم بودن با هم فرق می‌کنند و از نظر ظاهری هیچ‌کدام از دیگری بهتر نیست. تقویم رومیزی با پایه گالینگور، استقامت بالاتری در ایستا بودن دارد و مانند برج آزادی محکم و استوار در سر جای خود باقی می‌ماند؛

اما تقویم رومیزی با پایه سلفونی، مثل پل معلقی است. البته اگر قیمت تقویم رومیزی را در تصمیم‌گیری دخالت دهیم و به‌صرفه بودن را لحاظ کنیم، جای آن‌ها عوض می‌شود و تقویم رومیزی اداری با پایه سلفونی، کمتر خرج برمی‌دارد.

مورد سوم، یعنی تقویم رومیزی  با پایه چوبی، از نظر زیبایی در مرکز توجه قرار می‌گیرد و پایه را به یک عنصر تأثیرگذار در جذابیت بصری تقویم تبدیل می‌کند. طبیعی است که استفاده از چوب باعث بالا رفتن قیمت تقویم رومیزی اداری می‌شود.

بررسی صحافی تقویم رومیزی اداری

صحافی صفحات تقویم رومیزی اداری معمولا به صورت فنر است. به نظر طراحان و فعالان بازار تبلیغات، فنر دوبل بهترین نوع صحافی برای این هدیه تبلیغاتی میباشد.

در بیشتر تقویم‌ ها محل قرارگیری فنر در قسمت بالای تقویم رومیزی است ولی در نمونه‌هایی مانند تقویم رومیزی ملل، شیرازه‌ی تقویم در قسمت پایین آن قرار گرفته است. فنر فلزی، رایج ترین صحافی برای تقویم رومیزی اداری است؛ البته امکان استفاده از فنرهای پلاستیکی هم وجود دارد.

۲. تقویم رومیزی یادداشتی

تقویم رومیزی یادداشت دار ، یکی از گزینه هایی است که در ست ‌های اداری وجود دارد و به صورت روزشمار طراحی و چاپ می‌شود. شیرازه‌ی تقویم رومیزی یادداشتی، به صورت پانچ است و ابعاد استانداردی دارد. این نوع تقویم رومیزی، به دلیل ابعاد کوچک و جمع‌وجور خود، قیمت نسبتا ارزانی دارد و می‌تواند به عنوان یک گزینه‌ی مقرون ‌به ‌صرفه به حساب آید.

اما همین ویژگی ظریف و کم‌حجم بودن، به نقطه ضعف تقویم رومیزی یادداشتی تبدیل شده است و از چشم کسانی که به دنبال خرید تقویم رومیزی شیک و لوکس هستند، افتاده است.

شرکت‌های کوچک، ذوق بیشتری برای خرید تقویم رومیزی یادداشتی دارند و برندهای بزرگ، بیشتر به خرید مدل‌هایی از تقویم رومیزی اداری تمایل دارند که ظاهری لوکس دارند و در عین حال، محل قرارگیری کاغذ یادداشت هم در کنار آن‌ها طراحی شده است.

یک تقویم رومیزی 1402 شیک ابزاری است که به راحتی امکان دسترسی سریع به تاریخ را داشته باشد. این نوع تقویم می تواند برای همه کسانی که بیشتر در محل کار خود یا مکان های دیگر ثابت هستند و یا میز کاری دارند و نیاز به دسترسی سریع به تاریخ روز، ماه و سال را دارند، بسیار کاربردی باشد. تقویم رومیزی ۱۴۰۰ در انواع مدل های مختلف، اندازه های گوناگون و تعداد صفحات متفاوت طراحی و منتشر می شود.

در این نوع تقویم ها از کاغذ و مقوا با گرم های مختلف گرفته و انواع کاغذ های فانتزی استفاده می شود، همچنین می توان از جنس های مختلف برای تولید پایه ها استفاده کرد.

پایه هایی که به طور عمومی برای تولید تقویم رومیزی به کار می روند، پایه های مقوایی سخت و پلاستیک و چوب می باشند. برای تولید پایه های گالینگور سخت از مقوای ضخیم با روکش های مختلفی استفاده می شود.

تقویم رومیزی هدیه تبلیغاتی پرکاربرد و ارزان

تقویم رومیزی 1402 از آن هدایای تبلیغاتی بسیار پرکاربرد و ارزان به شمار می آید. زیرا هدیه‌ای که شما به مخاطبتان می‌دهید در واقع نماینده شما در معرفی برندتان است. تقویم‌ها به خصوص تقویم‌های رومیزی به خوبی نقش این نماینده را بازی می‌کند.

هم اینکه کاملا جذاب است و هم اینکه می تواند با دیگر هدایای تبلیغاتی مثل سررسید، ماگ، ساعت، ست‌های مدیریتی و غیره ارائه شود.

در واقع می‌توان گفت تقویم رومیزی خودش به تنهایی تاثیر لازم را روی مخاطب مشتری یا همکاران می‌گذارد. زیرا وسیله‌ای با استفاده روزمره است و از آنجایی که ساخته شده تا کار رابرای افرادی که به دنیال تاریخ هستند راحت کند پس بسیار محبوب است. از مهم‌ترین ویژگی‌های تقویم‌های رومیزی نمایش همه روزهای تاریخ در یک صفحه‌ است.

ابعاد متناسب طراحی و چاپ تقویم رومیزی 1402

تقویم رومیزی بعد از طراحی استاندارد تقویم می‌توان به سایز و ابعاد آن توجه کرد. تقویم‌های بسیار کوچک یا بسیار بزرگ اگر به نسبت استفاده در نظر گرفته نشوند قطعا تجربه خوشایندی را به فرد منتقل نمی‌کنند.

گاهی اوقات ممکن است دوست داشته باشید از تقویم‌های پایه دار استفاده کنید تا پایه‌های آن را به رنگ دلخواه در بیاورید و یا لوگو خود را روی آن چاپ کنید. در این مورد توجه به سایز پایه آن و تناسب با خود تقویم است که دقیقا می‌تواند آن را دلنشین یا بسیار بد نشان دهد.

مزایای چاپ تقویم رومیزی

چاپ تقویم رومیزی باعث می شود که نام شرکتتان، یک سال تمام در مقابل چشم مخاطب قرار گیرد. تقویم با طراحی خاص، یکی از بهترین موارد تبلیغاتی است که می توانید به مشتری هایتان ارائه دهید.

زیرا تقویم، ۲۴ ساعت روز و در تمام طول سال، نام و پیام شرکت تان را در معرض چشم مشتری قرار می دهد. و بسیار مفید بوده و شبیه دیگر اقلام تبلیغاتی نیست.

چرا باید طراحی تقویم رومیزی شیک و استاندارد باشد

قطعا اگر طراحی یک تقویم رومیزی استاندارد نباشد هرچقدر هم چاپ خوبی داشته باشد اصلا به چشم نمی‌آید. برای مثال تصور کنید نوشته‌های یک تقویم درست در وسط آن نباشد و حاشیه‌ها به خوبی رعایت نشده باشند.

یا در موارد دیگر فونت‌های تقویم تناسب لازم را نداشته باشند، چه از نظر خانواده و چه از نظر سایز، در این موارد می‌بینیم که این تقویم اصلا نمی‌تواند توجه مخاطب را جلب کند. رنگ‌بندی، رابط کاربری تقویم و موارد دیگر هم در طراحی بسیار دارای اهمیت هستند.

در رابطه با فونت‌ها هم در حداقل ترین حالت است که فونت‌ها از یک خانواده انتخاب شوند. از نظر سایز هم تفاوت زیاد اندازه فونت‌ها می‌تواند ظاهر و تناسب کلی را به هم بریزد.

چاپ تقویم رومیزی در مجموعه جوپنزا

معرفی تقویم رومیزی تبلیغاتی به عنوان یکی از بهترین نوع تبلیغات و در معرض نمایش در شرکت ها و موسسات مختلف، از طرفدارن زیادی برخوردار است.

تقویم رومیزی در مدل ها، سبک ها و ابعاد مختلف چاپ و تولید می شود که مجموعه جوپنزا اماده است با به روزترین امکانات چاپ و صحافی انواع تقویم رومیزی را با بالاترین سرعت به مشتریان عزیز تحویل دهد.

تقویم رومیزی، هدیه‌ای رایج و کاربردی

تقویم رومیزی برای تبلیغات یکی از بهترین و کاربردی ترین روش ها است. همه از تقویم استفاده می کنند. و بیشتر در معرض دید همه در یک مکان قرار میگیرد و روزانه چند بار به آن نگاه میکنند. چندین بار در روز دیده می شود و در نتیجه با مبلغی کم، تاثیر زیادی بر ذهن مخاطبان میگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *