معرفی کوتاه از سررسید اروپایی و مشخصات آن

سررسید اروپایی

قطع اروپایی همانطور که از نام آن پیداست مربوط به سررسیدهای تولید شده در اروپا می شود که طی سال های اخیر بومی سازی شده و به جای محتوای میلادی، تقویم شمسی در این قطع چاپ میشود. دلیل نامگذاری مختلف برای آن هم نبود استاندارد اصلی برای این قطع در کشور است که ضمن سردرگمی مشتریان حتی سبب شده سررسیدهای اروپایی در سایزهای مختلف ولی نزدیک به هم چاپ شوند.

صفحات داخلی سررسید اروپایی از 13 تا 13.5 سانتی متر عرض و از 21 تا 22 سانتی متر ارتفاع داشته و جلد آن ها بسته به نوع صحافی دوختی یا فنردوبل از 0.5 تا 1.5 سانتی متر از داخله آن بزرگتر است.

برخی تولیدکنندگان این سررسید را در ابعاد 12 در 21 سانتی متر تولید میکنند. عرض کم این محصول باعث می شود تا نسبت به قطع های دیگر خوش دست تر و زیبا تر به نظر آید.

یکی از مهم ترین ویژگی های سررسید اروپایی که باعث محبوبیت آن شده، پایین بودن وزن این محصول می باشد. همین هم باعث شده تا اکثر مخاطبان بتوانند در موقعیت های مختلف کاری یا شخصی، سررسید خود را به همراه داشته باشند.

کاغذ مورد استفاده در سررسید اروپایی

اغلب تولید کنندگان سررسید از کاغذ تحریر 70 گرمی کرم رنگ با گوشه های گرد استفاده می کنند. کاغذ های کرم رنگ جلوه زیبایی به سررسید می بخشند و گرد بودن گوشه کاغذ، سالنامه را زیباتر می کند.

جلد سررسید اروپایی چقدر در زیبایی آن تاثیرگذار است و از چه جنسی میباشد

معمولا در اولین نگاه، جلد سررسید مورد توجه مخاطب قرار می گیرد، بنابراین جلد سررسید باید دارای ظاهری مناسب باشد، اما نباید از کیفیت آن نیز غافل شد.
جلد سررسید اروپایی می تواند در انواع مختلف طراحی و تولید شود. ولی هر ساله اکثر تولید کنندگان با توجه به استقبال سفارش دهندگان سال قبل، اقدام به طراحی و تولید سررسید سال جدید می کنند. همچنین طراحان شرکت جوپنزا تلاش می کنند تا سررسیدی با جلد با کیفیت و متناسب با سلیقه مخاطبان تولید و به دست مشتریان برسانند.

سررسید اروپایی

چاپ ترام در سررسید اروپایی چگونه میباشد

سفارش دهندگان می توانند لوگو شرکت، شعار تبلیغاتی یا برند خود را به صورت تک رنگ یا 4 رنگ در صفحات سررسید سفارشی شان چاپ نمایند. اغلب تولید کنندگان، سفارش چاپ ترام و لت گلاسه را فقط در تیراژ بالا می پذیرند.

چاپ داخل سررسید اوپایی چگونه انجام میشود

چاپ داخلی سررسید بیشتر تک رنگ و یا دو رنگ بوده و در موارد خاص به صورت 4 رنگ نیز چاپ می شود. سفارش دهندگان می توانند از خدمات سفارشی سازی سررسید در این زمینه استفاده کنند.

لت گلاسه در سالنامه اروپایی چگونه است

منظور از لت گلاسه، صفحاتی از جنس کاغذ گلاسه با چاپ رنگی است که در انتها، ابتدا و یا وسط سالنامه چسبانده می شود. سفارش دهندگان می توانند اطلاعات مربوط به شرکت و یا برند خود را در این قسمت درج کنند. تعداد صفحات لت گلاسه بسته به سلیقه مشتری در شرکت تبلیغاتی جوپنزا قابل سفارش است.

سررسید اروپایی

حک سررسید اروپایی چگونه انجام میشود

حک سالنامه اروپایی معمولا به دو روش، حک مستقیم روی جلد یا حک بر روی پلاک انجام می شود.

حک مستقیم روی جلد مزایای زیادی دارد که دقت و سرعت بالا از مهم ترین آنهاست، در این روش، لوگو به صورت مستقیم روی جلد سالنامه حک می شود. مناسب ترین جلد برای لیزر مستقیم، جلد جیر است. زیرا که پوشش جیر به صورت سطحی سوزانده میشود و طرح مورد نظر به راحتی حک می شود.

حک بر روی پلاک فلزی که هر ساله مورد توجه اکثر سفارش دهندگان قرار می گیرد روشی است که در آن لوگوی مورد نظر بر روی پلاک فلزی که معمولا از جنس استیل است حک میشود و پلاک هم با چسب های مخصوص بر روی سررسید چسبانده می شود. این پلاک های استیل معمولا در رنگ های نقره ای و طلایی مورد استفاده قرار می گیرند و جلوه خاصی به سالنامه می بخشند.

سررسید اروپایی 1400 و سالنامه اروپایی 1400

به دلیل استقبال سفارش دهندگان از سررسیدهای اروپایی ، شرکت جوپنزا هر ساله بخش عمده ای از تولید خود را به این سایز از سررسید اختصاص می دهند.

ویژگی های سررسید اروپایی 1400 در شرکت جوپنزا

سررسید اروپایی 1400 در شرکت جوپنزا دارای ویژگی های خاص خود می باشد. محصولات امسال نیز مانند سال های گذشته از متریال های مرغوب و باکیفیت تهیه شده و متناسب با سلیقه های مختلف طراحی و تولید شده اند. جلد سالنامه اروپایی 1400 مجموعه جوپنزا اکثرا از چرم مصنوعی می باشد و در کاغذهای داخله آن از دو رنگ سفید و کرم بنا به خواست مشتری استفاده شده است.

روبان و کش سررسید اروپایی چگونه به کار برده میشوند

کش سررسید اروپایی: چند سالی است که استفاده از کش در سررسید های اروپایی مورد توجه تولید کنندگان سالنامه قرار گرفته است.

اگر شما به صورت روزمره از سررسید خود استفاده می کنید و علاقه دارید تا سررسید خود را در موقعیت های مختلف همراه داشته باشید، پیشنهاد ما استفاده ازسررسید های دارای کش می باشد؛ چرا که وجود کش در سالنامه اروپایی باعث می شود جلد و صفحات از هم گسسته نشوند.

همچنین تضاد رنگی متفاوت بین کش و جلد سررسید می تواند سررسید را زیباتر جلوه دهد.

روبان سررسید اروپایی: روبان علاوه بر مشخص کردن صفحه مورد نظر در سررسید بر زیبایی سررسید نیز تاثیر می گذارد. سفارش دهندگان می توانند لوگوی مورد نظر خود را بر روی روبان چاپ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *