هدف استفاده از سررسید تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی چیست

سررسید پالتویی

در ابتدای توضیحات میخواهم تعریفی از سررسید برای شما مخاطبان عزیز ارائه دهم.

سررسید، دفترچه یا دفتر یادداشت روزانه است که تاریخ و وقایع مهم سال در آن ثبت شده است و یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار پرکاربرد است، که استفاده از آن نفعی دوجانبه، هم برای اعطا کننده و هم هدیه گیرنده محسوب می شود.

در واقع سررسید یا به عبارتی دیگر سالنامه یک دفترچه یادداشت روزانه می باشد و تنها تفاوت کلی آن در صفحات تاریخ دار آن می باشد سالنامه در برگیرنده فهرست مناسب هایی که با توجه به تصمیمات گرفته شده تا یادآوری خاطرات باشند، در حقیقت در یک سررسید به حقایق و اتفاقات گذشته و حال اشاره کرده و حتی می تواند  یک ابزار برای برنامه ریزی زمان آینده باشد، که برای همگان میتواند بسیار کاربردی باشد.

چند نوع سررسید داریم

سررسید عمومی و سررسید اختصاصی سررسید با اطلاعات صفحات داخلی سرسید با تنوع نوع جلدسررسید با تنوع نوع صحافی

سالنامه و سررسید هر اندازه می تواند بزرگ یا کوچک باشد اندازه های معمولی سررسید یا سالنامه تقریبا مانند کتاب اند عبارتند از:

سالنامه وزیری، سالنامه اروپایی، سالنامه سلطانی، سالنامه رحلی، سالنامه رقعی، سالنامه پالتویی، سالنامه خشتی، سالنامه جیبی، سالنامه ارگانالیز و…

سررسید را از منظر دسته بندی تاریخی به چهار دسته سررسید روز شمار، سررسید دو روز شمار، سررسید هفته شمار و سررسید ماه شمار تقسیم میکنند. بر اساس نوع جلد نیز انواع مختلفی از سررسیدها را داریم که می توانیم به سررسید چرم طبیعی یا سررسید چرم مصنوعی،سررسید سلفونی (مات یا براق) سررسید گالینگور، سررسید ترمو و سررسید چرم با چاپ اختصاصی اشاره کنیم.

در سررسید ها و سالنامه های تبلیغاتی از چه اطلاعاتی مفید و سرگرم کننده ای استفاده میکنند

سازمانهای مختلف هر سال سالنامه را چاپ می کنند این مراکز سعی می کنند که اطلاعات کمیاب قابل استفاده سرگرم کننده و مفیدی را جهت کارایی و کاربرد بیش تر در یک سررسید لحاظ کنند یک سالنامه ممکن است به مسائلی یا موضوعات مختلف که شامل اقتصاد، سیاسی، اجتماعی بپردازد و یا تنها فقط به بررسی یک موضوع خاص بپردازد که می شود نام آن سررسید همانند سررسید حافظ که در آن شعرها و در بعضی ها فال حافظ وجود دارد.

سررسید ارزان تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی مهم میباشد که بیشتر در سال جدید و بعنوان هدیه به کارمندان و مشتریان و یا مخاطبان خود میدهیم.

چاپ اختصاصی سررسید در هر سال به منظور داشتن سررسیدی اختصاصی با چاپ عکس و لوگو شرکت و نام تجاری شرکت در آن انجام می شود و اینکار مسلما باید 3 ماه تا شروع سال جدید مانده انجام شود.

مثلا برای چاپ اختصاصی سررسید سال 1402 باید دی ماه 1401 اقدام به چاپ سررسید کرده تا در صف های شلوغ نزدیک سال جدید قرار نگیرید.

قیمت سررسید نسبت به جنس و متریال و نوع چاپ روی سررسید تعیین می شود و اگر چاپ بصورت اختصاصی باشد قیمت بالاتر ، اگر سررسید بصورت طلاکوب و چاپ روی جلد آن انجام شود قیمت سررسید ارزانتر میشود.

در این مقاله قصد داریم شما را با عواملی که روی تولید و خرید سررسید تاثیر دارند برای شما گفته و شما را برای خریدی بهتری و به صرفه تر آماده کنیم.

سالنامه ها هر سال با تغییرات زیادی نسبت به سال قبل خود طراحی و چاپ می شوند. هر سال به علت گرانتر شدن قیمت‌ها و کم شدن جنس مرغوب، تولید کنندگان کمتر به فکر چاپ و تولید سررسید‌های زرق و برق دار میکنند و بیشتر سررسیدی چاپ میکنند که برای مشتری قیمت کمتری داشته باشد.

در کنار سررسید ها، تقویم رومیزی وتقویم دیواری هم فروش خود را دارند و همانند سررسیدها بصورت اختصاصی و عمومی چاپ می شوند.

با این تفاوت که برای سررسید ها از لت برای چاپ اختصاصی آن استفاده شده و تقویم ها باید بصورت اختصاصی، همه صفحاتش چاپ شود. از چاپ طلاکوب میتوان برای چاپ سررسید تبلیغاتی یا تقویم در تعداد کم استفاده کرد و آنها را با چاپ طلاکوب برای مشتریان ارائه کرد.

شما با استفاده از سررسید اختصاصی ارزان شاید با کمترین قیمت سررسید اختصاصی چاپ کرده باشید ولی باید به این نکته هم توجه کنید که داشتن سررسید با کیفیت می تواند شما را در زمینه بازاریابی بسیار یاری کند. شما چاپ و صحافی سررسید اختصاصی خود را با بالاترین کیفیت انجام میدهید و یکسال این سررسید ، مشتریان را با شما همراه میکند، مشتریان مهمترین اتفاقات و مسائل مالی خود را در آن یادداشت می کنند و هر روز برند و عکس های اختصاصی و توضیحات شرکت شما را از روی سررسید مطالعه میکنند.

هر سررسید دارای ۳ بخش می باشد

مقدمه : شامل تصاویری از نوروز و یا ….میباشد و همین طورصفحه ای بنام دارنده سالنامه می باشد.

صفحات داخلی سررسید: صفحات یادداشت روزانه تاریخ دار می باشد البته خود صفحات داخلی معمولا به چند مدل مختلف تقسیم بندی می شود.

بخش پایانی: این بخش شامل صفحاتی می باشد که می توان اطلاعات مهندسی و یا برگه هایی برای یادداشت تلفن و یا برای مشاهده تلفن های ضروری مانند آتش نشانی، اورژانس و…

نکاتی ضروری که شرکت های تبلیغاتی برای فروش سررسید باید توجه کنند

وقتی به پایان سال نزدیک میشویم،تب و تاب خرید سررسید تبلیغاتی در بین سازمان ها و شرکت ها افزایش پیدا میکند.
هدیه دادن سررسید باعث میشود تا مشتریان در طول سال که از سررسید استفاده میکنند، شرکت هدیه دهنده و برند آن را چندین بار به یاد بیاورند و نام و لوگوی شرکت در ذهن آنها به طور موثری باقی میماند.

چاپ سررسید اختصاصی چگونه میتواند برند شما را به دیگران معرفی کند

چاپ اختصاصی سررسید یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل برای معرفی برند خود به مشتریان و مخاطبین می باشد. سررسید ها به عنوان هدیه ای خاص و از جمله هدایای تبلیغاتی که در میان مخاطبین بسیار محبوب است، با هدیه کردن آن به مشتریان میتواند برند شما را به آنها معرفی کند.

شاید در ابتدا با خود بگویید مگر چه میشود حالا یک سررسید است هر طور میخواهد باشد اما برای مخاطبان کیفیت سررسید تبلیغاتی بر روی نظر آنها و شکلی که از برند شما ساخته اند تاثیر مستقیم می گذارد. مثلا شما در طراحی سررسید اختصاصی ایده ای خاص پیاده کرده اید ، مخاطبان شما که سررسید شما را در دست دارند، برای انجام کارهای خاص به سراغ شما خواهند آمد، و این یعنی برگ برنده برای شما.

حالا با خود فکر کنید که چه تبلیغاتی می تواند مثل سررسید ها اینقدر بازدهی برای شما داشته باشد و مشتریان و مخاطبان شما را به خود جذب کند؟!!

سررسید اختصاصی می تواند برای مخاطبان شما بسیار کاربردی باشد به طوری که با شما و شرکت شما و اطلاعات محصولات شما اشنا شده و در طول سال به راحتی به شما اطمینان میکند. لوگو شما در روی سررسید جلوی چشمش است و در ذهنش حک خواهد شد و اگر از فروشگاهی خریدی بخواهد انجام دهد و کالا یا محصول شما هم یکی از گزینه ها باشد به احتمال خیلی زیاد کالای شما را انتخاب می کند .

بهترین تولید کننده سررسید و سالنامه چه کسی است

سررسید و تقویم ها امروزه به ابزار موثری برای ارائه اطلاعات شرکت ها به مشتریانشان تبدیل شده است. که برای رسیدن به این هدف باید برای چاپ سر رسید تبلیغاتی به تولید کننده ها و چاپخانه های خوب و معتبر مراجعه نمود.

سررسید یا سالنامه خوب چه ویژگی هایی دارد

یک سالنامه خوب باید در ابتدا موضوعات کاربردی را لحاظ کند و اطلاعات روز کاملا دقیق و درست در آن ثبت شود و صد البته خوانا باشد.

هدف استفاده از سررسید تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی چیست

مسلما یک مدیر موفق قبل از انتخاب هدیه تبلیغاتی با خود دو دوتا چهارتا میکند و اهدافش را مشخص میکند بعد هدیه تبلیغاتی را انتخاب میکند.

سررسید تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی انتخاب یک مدیر موفق است، چرا که بازدهی زیادی دارد و بازاریابی اش فوق العاده است.زیرا در طول سال مخاطب از آن استفاده میشود و برای مدت طولانی برند شما در ذهن ها حک میشود و کسب و کار شما رونق پیدا میکند.

پس مهمترین هدف انتخاب سررسید تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی دیده شدن برند و لوگو شرکت برای مدت طولانی است که همین امر بازاریابی را حسابی رونق میبخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *