چاپ سررسید رقعی ۱۴۰۱

چاپ سررسید رقعی ۱۴۰۱, سر رسید , چاپ سر رسید,سررسید تبلیغاتی

سررسید رقعی به‌ طور معمول از لحاظ محتوایی دارای سه بخش است:

مقدمه : چاپ سررسید رقعی ۱۴۰۱می ‌تواند شامل تصاویری از نوروز، طبیعت، نماها و آثار باستانی یا … باشد و همچنین صفحات به نام دارنده سالنامه است.

صفحات داخلی سررسید: که در واقع همان صفحات یادداشت روزانه تاریخ دار است.خود صفحات داخلی به‌ طور معمول به چهار مدل مختلف تقسیم ‌بندی می‌ شوند که در ادامه توضیحاتی در این مورد خواهیم‌ داد.

بخش پایانی: این بخش به‌ طور معمول شامل صفحاتی است که در آن می ‌توان اطلاعات مهندسی و یا برگه ‌هایی برای یادداشت تلفن و یا برای مشاهده تلفن‌ های ضروری مانند آتش نشانی، اورژانس و غیره را یافت.

انواع چاپ سررسید رقعی ۱۴۰۱ براساس روز :

1- سر رسیدهای رقعی یک ‌روزه (روزانه): سررسید های روزانه در دو نوع جمعه جدا یا پنجشنبه و جمعه با هم چاپ می‌ شوند. تاریخ یک روز در هر صفحه‌ی آنهاست و فقط در نوع پنجشنبه جمعه با هم، تاریخ جمعه‌ها هم در پایین صفحه پنجشنبه ‌ها چاپ می ‌شود.

2- سررسید های رقعی دو روزه : در سررسید دو روزه تاریخ هر دو روز هفته در یک صفحه یا به‌ صورت ستونی و یا به‌ صورت سطری چاپ می‌ شود.

3- سررسید های رقعی هفتگی : در سررسید های هفتگی برخلاف اسمشان روزهای هر هفته در دو صفحه چاپ می ‌شود نه در یک صفحه.

4- سررسید های رقعی دستیار : در سررسید های دستیار هر هفته در یک صفحه چاپ می ‌شود و صفحات تاریخ کمی دارند ، ولی در انتهای آنها تعداد زیادی صفحه سفید با سر برگ تاریخ به‌ صورت خام موجود است که مالک آن با توجه به نیازش می ‌تواند از آن استفاده نماید. در انتهای این سررسید ها چندین برگ اطلاعات فنی و مهندسی و نظایر آن چاپ می‌شود.

انواع جنس سررسید های رقعی :

سررسید های چرمی

سررسید های رقعی : جلد چرم جز سررسید های جلد نرم دسته بندی شده و دارای یک جلد چرم قابل انعطاف بوده، این نوع سررسید یکی از پرطرفدار ترین نوع سررسید های رقعی است.

سررسید جلد ترمو : ترمو تا اندازه ای شبیه به چرم مصنوعی است با این تفاوت که نازک تر بوده و هنگامی که لوگو یا نوشته ای به صورت داغی روی آن حک میشود تغییر رنگ داده و جلوه بسیار زیبایی پیدا میکند. سررسید های جلد ترمو نسبت به سررسید های جلد چرمی از قیمت بالاتری برخوردارند.

سالنامه اختصاصی

چاپ سالنامه اختصاصی : سالنامه ای  است که کاملا با ویژگی ها، مشخصات و طراحی مورد نظر سفارش دهنده تولید می شود. و چنانچه مدل خاصی به عنوان نمونه در اختیار دارید و می خواهید سالنامه خود را مطابق آن تولید کنید، برخی از تولید کنندگان می توانند آنرا به عنوان چاپ سالنامه اختصاصی برای شما تولید کنند. یکی از دلایل مهمی که سررسید را در جایگاه یک هدیه تبلیغاتی مناسب قرار می دهد، استفاده از آن در طول یکسال است؛ همین نکته باعث می شود که شرکت ها با اختصاصی کردن سررسید از این تبلیغات موثر استفاده کرده و برند خود را در ذهن مشتری ماندگار کنند. امروزه با افزایش بی سابقه قیمت هدایای تبلیغاتی همچنان میتوان روی چاپ سررسید رقعی ۱۴۰۱ به عنوان یک هدیه مقرون به صرفه حساب باز کرد. سررسید اختصاصی دفترچه یادداشتی است که  تقویم روز و تاریخ را دارا می باشد.

مشخصات سالنامه اختصاصی

در صفحات و یا انتهای سررسید می توان اطلاعات مهم و کاربردی را اضافه نمود که هر شرکت یا مجموعه با توجه به نیاز مشتریان خود و هدفی که دارد این اطلاعات را چاپ می نماید. جدول های  مهندسی، احادیث مذهبی، اطلاعات کشاورزی، سخن بزرگان و تلفن های ضروری و عناوین دیگر از جمله این اطلاعات هستند. عناوین مختلفی از سالنامه اختصاصی در طی سالیان اخیر به چاپ رسیده است که می توان به سررسید های مهندسی، سررسید های مدیران، سررسید های دستیار، سررسید های آموزشی، سررسید های پزشکی، سررسید های تعیین وقت بیمار، سررسید های ورزشی و… را نام برد.

شرکت های تولیدی سررسید هر ساله اقدام به تولید دو مدل سررسید (یکی عمومی و دیگری اختصاصی) می کنند که معمولا سررسید عمومی در تیراژ های بالا چاپ گردیده و آماده می باشد، تنها خدماتی که می توان به این مدل از سررسید ها اضافه نمود، چاپ داغ کوب و طلا کوب و یا لیزر پلاک چسبیده شده روی سررسید (در صورت وجود) بنام مجموعه سفارش دهنده می باشد .

چاپ سررسید ۱۴۰۱

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پارت چاپ، اگر کسی تصمیم به اهدای هدیه به مشتریان خود در سال 1401 دارد، چاپ سررسید رقعی و تقویم رومیزی همچنان گزینه‌ ای خوب و تاثیرگذار است؛ به طوری که سررسید تنها هدیه ‌ای است که یک سال به همراه مشتری می ‌ماند و برند و خدماتش را در ذهن او ماندگار می ‌کند. پس فکر کردن به چاپ سررسید رقعی  1401 و تقویم رومیزی 1401 را باید از اکنون آغاز کرد که می ‌تواند بهترین گزینه از لحاظ هزینه و ماندگاری بعد تبلیغاتی باشد .

این تولیدکننده سررسید

چاپ سررسید  140۱ و تقویم رومیزی 1401 را در انواع مختلف سررسید وزیری، سررسید اروپایی، چاپ سررسید رقعی ۱۴۰۱ و… انجام می ‌دهد؛ در واقع سالنامه تبلیغاتی را می ‌توان برحسب جنس جلد، نوع صفحات، نوع چاپ، قطع چاپ و نوع صحافی دسته ‌بندی کرد.سررسید شیک 1401 برای مدیران و مسئولان در طرح های لوکس و شکیل می تواند منحصر به فرد بودن یک مجموعه را به نمایش بگذارد.

از طرف دیگر برای چاپ سررسید رقعی 1401 در مقیاس و تیراژ بالا، زمانی که وسعت مخاطب در نظر گرفته می شود، یک سررسید رقعی با ویژگی‌ های استاندارد، بهترین انتخاب است؛ اما منظور از سررسید رقعی استاندارد، مدل های تکراری و بدون خلاقیت در طراحی سررسید و سالنامه نیست بلکه  ظاهر این سالنامه بنابر نوع انتخاب می تواند از جذابیت فوق العاده ای برخوردار باشد و به عنوان یک سررسید خاص جلوه کند؛ اما از نظر نوع کاغذ و جنس جلد، متریالی انتخاب می‌شود که هزینه سررسید را به حداقل برساند تا در تیراژ بالای  چاپ،جنبه ی  اقتصادی را در نظر بگیرد .

مهمترین عنوان برای دسته ‌بندی سالنامه های سال 1401 معرفی انواع سررسید و سالنامه ها است چرا که در نوع انتخاب و به صرفه بودن برای فعالیت های مختلف، تفاوت ایجاد میکند.

ابعاد سررسید شیک 1401 قابل تغییر می باشد و معمولا چند اندازه برای هر نوع سررسید در نظر گرفته می‌شود. بنابراین اعدادی که در ادامه ذکر می‌شود، ابعاد متداول انواع سررسید های تبلیغاتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *