چاپ سررسید وزیری ۱۴۰۱

چاپ سررسید وزیری ۱۴۰۱,چاپ سررسید| سررسید تبلیغاتی| چاپ سررسید

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پارت چاپ، اگر کسی تصمیم به اهدای هدیه به مشتریان خود در سال 1401 دارد. چاپ سررسید وزیری ۱۴۰۱ و سررسید همچنان گزینه‌ ای خوب و تاثیرگذار است؛ به طوری که سررسید ۱۴۰۱ تنها هدیه ‌ای است . که یک سال به همراه مشتری می ‌ماند و برند و خدمات آن  را در ذهن او ماندگار می ‌کند.

پس فکر کردن به چاپ سررسید وزیری ۱۴۰۱ را باید از اکنون آغاز کرد. که می ‌تواند بهترین گزینه از لحاظ هزینه و ماندگاری بعد تبلیغاتی باشد .

این تولیدکننده سررسید .چاپ سررسید  140۱ و تقویم رومیزی 1401 را در انواع مختلف سررسید وزیری، سررسید اروپایی، سررسید رقعی و… انجام می ‌دهد؛ در واقع سالنامه تبلیغاتی را می ‌توان برحسب جنس جلد، نوع صفحات، نوع چاپ، قطع چاپ و نوع صحافی دسته ‌بندی کرد.

سررسید 1401 برای مدیران و مسئولان در طرح های لوکس و شکیل مشتریان می تواند. منحصر به فرد بودن یک مجموعه را به نمایش بگذارد.

از طرف دیگر برای  سررسید رقعی در مقیاس و تیراژ بالا، زمانی که وسعت مخاطب در نظر گرفته می شود، یک سررسید رقعی با ویژگی‌ های استاندارد، بهترین انتخاب است؛ اما منظور از سررسید رقعی استاندارد، مدل های تکراری و بدون خلاقیت در طراحی سررسید و سالنامه نیست. بلکه  ظاهر این سالنامه بنابر نوع انتخاب می تواند از جذابیت فوق العاده ای برخوردار باشد و به عنوان یک سررسید خاص جلوه کند؛ اما از نظر نوع کاغذ و جنس جلد، متریالی انتخاب می‌شود .که هزینه سررسید را به حداقل برساند در تیراژ بالای  چاپ .

ویژگی و چاپ سررسید وزیری ۱۴۰۱

سررسید یا دفترچه یادداشت روزانه, دفتری است که میشود . در هر صفحه ی آن تاریخ و مناسبت روز را دید و همچنین میتوانیم برنامه های شخصی روزانه خود را در آن یادداشت کنیم زیرا سررسید از اهمیتی  برخوردار است . چرا که میتواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد؛

سررسید ، دفتر مورد علاقه ی افراد برنامه ریز یا افرادی که علاقه مند هستند. تا کارهای روزانه شان را بر طبق برنامه انجام دهند. محسوب می شود. علاوه بر این چاپ سررسید وزیری ۱۴۰۱ استفاده ی تجاری و تبلیغاتی داشته و شرکت ها و موسسات  برای  رسیدن به اهداف تجاری یا معرفی خود یا محصولات شان  به سفارش و چاپ آن میپردازند .

لذا سررسید یکی از بهترین ابزار در حوزه ی تبلیغات کاغذی محسوب می شود . به این صورت مورد قبول و مورد پسند ، جمع بیشتری  از علاقه مندان واقع میگردد.

یکی از اصلی ترین و متداول ترین روش های مورد استفاده شرکت ها و ادارات، حک لوگو روی جلد سررسید است. در واقع به بیانی دیگر می توان گفت کمتر سررسید تبلیغاتی را می توانید پیدا کنید. که لوگوی شرکت مربوطه، روی جلد آن وجود نداشته باشد. برای درج لوگو روی سالنامه، روش های متفاوتی وجود دارد؛ این روش ها کاملا به نوع جلد سررسید و سلیقه مشتری بستگی دارد.

مهمترین عنوان برای دسته‌ بندی سالنامه های سال 1401 معرفی انواع سررسید و سالنامه ها است چرا که در نوع انتخاب و به صرفه بودن برای فعالیت های مختلف، تفاوت ایجاد میکند.

ابعاد چاپ سررسید وزیری ۱۴۰۱ قابل تغییر می باشد و معمولا چند اندازه برای هر نوع سررسید در نظر گرفته می‌شود. بنابراین اعدادی که در ادامه ذکر می‌شود، ابعاد متداول انواع سررسید های تبلیغاتی است.

سررسید وزیری

چاپ سررسید وزیری ۱۴۰۱ انتخاب بسیاری از سازمان ها و ارگان های دولتی است. بسیاری از کسب و کارهای نیمه دولتی نیز سررسید وزیری را انتخاب میکنند. سررسید وزیری یک انتخاب رایج در قطع های سررسید می باشد .

 چاپ سررسید وزیری برای افرادی که روزانه جلسات، برنامه و بطور کلی یادداشت میکنند بسیار مناسب است. اگر شما جزو افرادی هستید که اکثرا سررسید را با خودتان حمل میکنید. این نوع سررسید برای شما پیشنهاد نمی گردد.چرا که سررسید وزیری را جزو ابعاد سررسید های بزرگ دسته بندی می شود. در چاپ بسیاری از کتاب های تاریخی، جغرافیایی، قرآن مجید نیز از ابعاد سررسید وزیری استفاده می شود.

سررسید وزیری یکی از انواع سررسید اختصاصی است ، و در سایز ۲۴ در ۱۷ قابل سفارش و چاپ است.

این نوع سررسید متعارف ترین و معروف ترین نوع سررسید محسوب میشود .سررسید وزیری به دلیل سایزی که دارد ، دارای فضای خوبی برای یادداشت مطالب مخصوصا مطالب روزانه است .همچنین چاپ سررسید وزیری ۱۴۰۱ برای کسانی که کار دفتری دارند . یا نیازمند صفحات بیشتری برای یادداشت نوشتن و یادآوری هستند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

طراحی و چاپ سررسید سفارشی مانند چاپ سررسید وزیری ۱۴۰۱ معمولا به دو صورت، پنج شنبه و جمعه باهم یا جمعه جدا تولید می شوند، طراحی سررسید پنج شنبه و جمعه باهم طوری  است که پنج شنبه و جمعه در یک صفحه باهم درج می شود .سررسید جمعه جدا، به صورتی است که پنج شنبه و جمعه در صفحات جداگانه طراحی می گردد.

اکثر تولید کنندگان سررسید، در صفحات داخلی سررسید وزیری از کاغذ تحریر 70 گرمی سفید رنگ استفاده می کنند. معمولا این کاغذها از کشورهای چین، کره و اندونزی تامین می شوند که برند های اندونزی و کره ای از کیفیت بالاتری برخوردارند. سررسید سفارشی بسته به تیراژی که سفارش داده می شود، توسط تولید کنندگان قابل ارائه خواهد بود . در سفارشی سازی از چاپ سررسید وزیری ۱۴۰۱ میتوان به مواردی از جمله لت گلاسه، ترام و آستر بدرقه اشاره کرد .

مهمترین و اساسی ترین کارها هنگام سفارش سالنامه

یکی از مهمترین و اساسی ترین کارهایی که هنگام سفارش انواع سالنامه ها باید در نظر داشته باشید، موضوع چاپ سررسید وزیری آن است. از این رو بهترین و قابل اعتماد ترین چاپخانه ها را باید برای این امر انتخاب نمایید.

به همین دلیل بهترین راه تحقیق برای رسیدن به هدف است. چاپخانه مجریان یکی از بزرگترین و بهترین چاپخانه افست در تهران است. که طی سالهای اخیر و پیاپی موفق به کسب بالا ترین میزان رضایتمندی در میان مشتریان شده است.

از انواع جلد سررسید وزیری میتوان به سررسید چرم مصنوعی، سررسید چرم طبیعی، سررسید ترمو، سررسید بافت دار، سررسید سلفون مات، سررسید سلفون براق، سررسید گالینگور، سررسید اختصاصی و… اشاره نمود.

انواع این سررسید ها میتوانند تحولی بسیار عظیم و شگفت آور در روند تبلیغاتی کسب و کار شما ایجاد کنند، به این صورت که با ارئه این نوع سررسید محبوب و کاربردی به مشتری میتوانید برند خود را به صدها و یا هزاران نفر در طول یک سال معرفی نمایید. بنابراین استفاده از سررسید ها را نباید از برنامه تبلیغاتی خود حذف نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *