چاپ لوگو روی سررسید جیبی

چاپ لوگو روی سررسید جیبی

اگر کسی تصمیم به اهدای هدیه به مشتریان خود در سال 1401 دارد، چاپ لوگو روی سررسید جیبی همچنان گزینه‌ ای خوب و تاثیرگذار است؛ به طوری که سررسید تنها هدیه ‌ای است که یک سال به همراه مشتری می ‌ماند و برند و خدمات آن را در ذهن او ماندگار می ‌کند.پس فکر کردن به سررسید  را باید از اکنون آغاز کرد که می ‌تواند بهترین گزینه از لحاظ هزینه و ماندگاری بعد تبلیغاتی باشد .این تولیدکننده سررسید چاپ سررسید و چاپ لوگو روی سررسید جیبی را در انواع مختلف سررسید وزیری، سررسید اروپایی، سررسید رقعی و… انجام می ‌دهد؛ در واقع سالنامه تبلیغاتی را می ‌توان برحسب جنس جلد، نوع صفحات، نوع چاپ، قطع چاپ و نوع صحافی دسته ‌بندی کرد.سررسید 1402 برای مدیران و مسئولان در طرح های لوکس و شکیل می تواند منحصر به فرد بودن یک مجموعه را به نمایش بگذارد.

از طرف دیگر برای  سررسید رقعی در مقیاس و تیراژ بالا، زمانی که وسعت مخاطب در نظر گرفته می شود، یک سررسید رقعی با ویژگی‌ های استاندارد، بهترین انتخاب است؛ اما منظور از سررسید رقعی استاندارد، مدل های تکراری و بدون خلاقیت در طراحی سررسید و سالنامه نیست بلکه  ظاهر این سالنامه بنابر نوع انتخاب می تواند از جذابیت فوق العاده ای برخوردار باشد و به عنوان یک سررسید خاص جلوه کند؛ اما از نظر نوع کاغذ و جنس جلد، متریالی انتخاب می‌شود که هزینه سررسید را به حداقل برساند در تیراژ بالای  چاپ،

مزایای سررسید جیبی اختصاصی

سررسید  است که کاملا با ویژگی ها، مشخصات و طراحی مورد نظر سفارش دهنده تولید می شود.و چنانچه مدل خاصی به عنوان نمونه در اختیار دارید و می خواهید سالنامه خود را مطابق آن تولید کنید، برخی از تولید کنندگان می توانند آنرا به عنوان چاپ لوگو روی سررسید جیبی برای شما تولید کنند.یکی از دلایل مهمی که سررسید را در جایگاه یک هدیه تبلیغاتی مناسب قرار می دهد، استفاده از آن در طول یکسال است؛ همین نکته باعث می شود که شرکت ها با اختصاصی کردن سررسید از این تبلیغات موثر استفاده کرده و برند خود را در ذهن مشتری ماندگار کنند. امروزه با افزایش بی سابقه قیمت هدایای تبلیغاتی همچنان میتوان سررسید اختصاصی به عنوان یک هدیه مقرون به صرفه حساب باز کرد.

سررسید اختصاصی دفترچه یادداشتی است که  تقویم روز و تاریخ را دارا می باشد، صفحات داخلی شامل مناسبت هایی است که بنا بر تصمیماتی اتخاذ شده اند تا یاد و خاطره حوادث، اتفاقات مهم و دستاوردهای ویژه زنده نگه داشته شود.در صفحات و یا انتهای سررسید می توان اطلاعات مهم و کاربردی را اضافه نمود که هر شرکت یا مجموعه با توجه به نیاز مشتریان خود و هدفی که دارد این اطلاعات را چاپ می نماید. جدول های  مهندسی، احادیث مذهبی، اطلاعات کشاورزی، سخن بزرگان و تلفن های ضروری و عناوین دیگر از جمله این اطلاعات هستند.

ویژگی سررسید پالتویی اختصاصی

عناوین مختلفی از سررسید اختصاصی در طی سالیان اخیر به چاپ رسیده است که می توان به سررسید های مهندسی، سررسید های مدیران، سررسید های دستیار، سررسید های آموزشی، سررسید های پزشکی، سررسید های تعیین وقت بیمار، سررسید های ورزشی و… را نام برد.شرکت های تولیدی سررسید هر ساله اقدام به تولید دو مدل سررسید (یکی عمومی و دیگری اختصاصی) می کنند که معمولا سررسید عمومی در تیراژ های بالا چاپ گردیده و آماده می باشد، تنها خدماتی که می توان به این مدل از سررسید ها اضافه نمود، چاپ داغ کوب و طلا کوب و یا لیزر پلاک چسبیده شده روی سررسید (در صورت وجود) بنام مجموعه سفارش دهنده می باشد .

تهیه سررسید سفارشی

هدف از تهیه و تولید سررسید سفارشی و چاپ سررسید اختصاصی، ارائه آن به مشتریان، همکاران و افراد دیگر به عنوان یک هدیه تبلیغاتی است. لذا ضروری است تا لوگو، نام و یا سایر اطلاعات شرکت سفارش دهنده در روی سررسید و یا داخل آن درج شود تا کاربر سررسید در حین استفاده با مشاهده این اطلاعات، به دفعات نام شرکت هدیه دهنده را به خاطر آورده و از این طریق، آگاهی مخاطبان نسبت به برند شرکت افزایش یابد. در مقالات گذشته در مورد راه های سفارشی سازی سررسید یا همان سفارش سررسید اختصاصی، به طور کامل توضیح داده ایم.اما یکی دیگر از راه های درج لوگو و سفارشی سازی، روبان سررسید است. برخی شرکت ها با درج لوگوی خود روی روبان سررسید از این فضا برای تبلیغات در سررسید سفارشی خود استفاده می کنند. مشتریان در سفارش سررسید خود سعی می کنند سر رسیدی کاربردی یا تقویم رومیزی برای مخاطبان خود هدیه دهند که یک سال در ذهن مخاطب خود ماندگار بمانند .

 کاربرد سررسید پالتویی

دلیل نامگذاری یک نوع سررسید به سررسید پالتویی کوچک بودن آن و راحتی استفاده از آن و جابجایی ساده آن می باشد .حتماً در هنگام سفارش سررسید پالتویی به سایز آن توجه کنید. همانطور که از اسم این نوع سررسید مشخص است برای راحتی بیشتر در جابجایی ها و به همراه داشتن آن برند شما می تواند دفعات در نظر مخاطبان شما قرار بگیرد.قیمت این نوع سررسید ها همانطور که گفته شد به دلیل کوچک بودن و استفاده کمتر از مواد اولیه جهت تولید این طرح سررسید، بسیار مناسب تر از مابقی سررسید ها خواهد بود. عوامل مختلفی در تعیین قیمت سالنامه پالتویی تاثیرگذار است، یکی از همین عوامل، کیفیت مواد اولیه کار شده در سالنامه های پالتویی است. استفاده از کاغذ و مواد اولیه نا مرغوب میتواند کاهش قیمت سررسید را به همراه داشته باشد.مورد دیگری که در تعیین قیمت سررسید پالتویی تاثیرگذار است، میزان اختصاصی نمودن آن میباشد.همینطور عرضه مستقیم (از کارگاه به مصرف کننده، بدون وجود دلال، واسطه و هزینه های اضافی) در قیمت نهایی سالنامه پالتویی تاثیر گذار است. همچنین چاپ لوگو روی سررسید جیبی نیز انتخاب عالی هست .

 

همچنین از کالکشن جدید انواع ست مدیریتی جوپنزا دیدن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *