انتخاب هوشمندانه سررسید تبلیغاتی

سررسید اروپایی

انتخاب هوشمندانه سررسید تبلیغاتی؛ انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خوب با بالاترین تاثیرگذاری در تبلیغاتی کار آسانی نیست. شما به عنوان یک مدیر و صاحب کسب و کار باید تمام جوانب را در نظر بگیرید، مواردی همچون شناسایی علاقه ی مخاطبان و مشتریان، هدف اصلی از انجام تبلیغات، مرتبط بودن نوع هدیه تبلیغاتی با نوع کسب و کار، برآورد هزینه ها و بسیاری موارد دیگر…

که البته این کار را نیز بهتر است به مشاوران تبلیغاتی بسپارید.

با این اوصاف کار کمی سخت میشود. اما هدایای تبلیغاتی نیز وجود دارند که بدون در نظر گرفتن نوع کسب و کار و اینکه مخاطبان و مشتری های شما چه کسانی هستند نیز وجود دارند که میتوانند به راحتی بالاترین تاثیر را در بازاریابی و تبلیغات شما بگذارند.

از جمله این هدایای تبلیغاتی موثر میتوان به انواع سررسید ها اشاره کرد. استفاده از سررسید تبلیغاتی میتواند یک انتخاب هوشمندانه برای بازاریابی باشد. در ادامه انواع سررسید های تبلیغاتی را عنوان میکنیم.

انواع سررسید تبلیغاتی

سررسید ها دارای انواع مختلفی هستند که بر اساس نیاز میتواند یک گزینه تبلیغاتی خوب باشند: این سررسید ها عبارت اند از؛

  • سررسید وزیری
  • سررسید اروپایی
  • سررسید رقعی
  • سررسید ارگانایزر
  • سررسید خشتی یا سررسید جیبی (سررسید پالتویی)
  • سررسید یادداشتی
  • سررسید های دفترتلفن دار

بنا بر نوع تبلیغات و یا مخاطبان میتوان یکی از انواع سررسید های تبلیغاتی را انتخاب کرد.

سررسید عمومی یا سررسید اختصاصی

اینکه بهتر است از سررسید عمومی برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنید یا سررسید اختصاصی یک مسئله کاملا شخصی است و بسته به تصمیم شما دارد، اما داشتن یک سررسید اختصاصی که صفحات داخلی آن دارای معرفی خدمات و محصولات کسب و کارتان باشد و با طراحی کاملا اختصاصی و سفارشی به چاپ رسیده باشد قطعا در حوزه تبلیغات شما تاثیراتی نیز دارد. پس اگر فرصت کافی برای سفارش سررسید را دارید میتوانید یک سررسید اختصاصی را برای خود طراحی و به چاپ برسانید.

اما سررسید های عمومی نیز امکان چاپ نام و لوگو بر روی جلد و همچنین معرفی کسب و کار شما را دارند. این انتخاب بسته به نظر شما و همچنین زمان باقی مانده تا پایان سال دارد.

چاپ سررسید و نکات مهم مربوط به آن

شما به عنوان مدیر یا مالک یک شرکت و یا کسب وکار باید این را بدانید که به هنگام چاپ سررسید تبلیغاتی خود، توجه به سلیقه مشتریتان یک اولویت و نکته بسیار مهم است. مواردی چون نوع صحافی، نوع جلد سررسید، نوع چاپ، رنگ و مدل سررسید نکات مهمی هستند که باید براساس سلایق مخاطب انتخاب شوند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که استفاده از سررسید برای تبلیغات راه مناسبی است اما در صورتی که یک سررسید با کیفیت را به مخاطبان خود ارائه دهید ، در غیر این صورت اگر یک سررسید نامرغوب و بی کیفیت را روانه بازار ، خانه ها و محل کار مخاطبان خود کنید دیگر نباید انتظار دریافت نتایج مثبت از این هدایای تبلیغاتی تان داشته باشید . پس باید در انتخاب تولید کننده سررسید نهایت دقت را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *