بازاریابی طولانی مدت با تقویم رومیزی اختصاصی

تقویم رومیزی اختصاصی

تقویم رومیزی اختصاصی یکی از رایج ترین انواع سالنامه و سررسید بوده و از نظر ظاهری و کاربری، منحصر به فرد می باشد. تقویم رومیزی محصولی است که تقریبا روی همه ی میزها یافت می شود. و در ارگانم ها و سازمان ها و یا حتی در منازل کاربرد های بسیاری دارد. تقویم های رومیزی تفاوت زیادی با سررسید و یا سالنامه دارد اما برتری نسبت به یکدیگر ندارند و انتخاب و ترجیح هرکدام به یکدیگر بسته به نوع انتخاب و کاربرد شما دارد.

داشتن ظاهر زیبا، دسترسی آسان به صفحات و حتی امکان یادداشت بر روی تقویم رومیزی، باعث شده که این نوع سالنامه مورد توجه عموم مردم قرار بگیرد.

تقویم رومیزی اختصاصی چیست

فرق بین تقویم رومیزی اختصاصی و تقویم رومیزی عمومی تنها در طراحی و سفارشی سازی آن است به این صورت که شما می توانید طرح مورد نظر خود را به طراح تقویم رومیزیو سررسید ارائه دهید و از او دقیقا طرحی را که مد نظرتان هست را بخواهید ، تقویم رومیزی باید شامل نام و لوگوی شما باشد تا برند شما  در ذهن مخاطب و استفاده کننده ها حک شود . داشتن یک تقویم رومیزی به صورت اختصاصی به مراتب بهتر و موثر تر از یک تقویم با قالب و طرح تکراری است .

به این نکته توجه داشته باشید که در انتخاب تولید کننده سررسید و تقویم بسیار دقت کنید چرا که با کیفیت بودن تقویم رومیزی شما در جذب مخاطب و اعتماد مشتری ها نقش بسیار زیادی دارد .شما می توانید در این زمینه از طریق مشاور تبلیغاتی ، مشاوره رایگان دریافت کرده و ازلاعات مورد نیاز را در این زمینه کسب نمایید.

چاپ تقویم رومیزی یک ابزار بازاریابی موفق

چاپ تقویم رومیزی می­تواند یک ابزار سودمند برای ارتقای کسب و کار شما باشد. با چاپ این تقویم ­ها، تنها با یک بار سرمایه­گذاری برای تبلیغات، محصولات و خدماتتان در تمام طول سال در معرض دید مخاطبان قرار می­گیرد. اگر می­خواهید که کسب و کارتان را بهبود بخشید و آن را در یک الگوی رو به رشد قرار دهید، از قدرت تبلیغات مؤثر نباید غافل شوید. البته توجه داشته باشید که آن­چه تبلیغات شرکت شما را از تبلیغات دیگر رقبایتان متمایز می­کند، سبک منحصر به فرد و خاص آن است. نکته بعدی این که تبلیغات زمانی مؤثر است که به طور روزمره و دائم مورد توجه مخاطب باشد. با چاپ تقویم­­ های زیبا با طرح­های منحصر به فرد، می­توانید یک هدیه تبلیغاتی پرکاربرد را در اختیار مردم قرار دهید و به این ترتیب مشتریان جدیدی به دست آورید.

مزایای تقویم رومیزی

از مزایای تقویم های رومیزی میتوان به روز بودن آنها برای ۳۶۵ روز سال را نام برد. تویم های رومیزی میتوانند هر روز اطلاعات جدیدی را به ما بدهند و ما طبق آن برنامه ریزی کنیم و برنامه های خود را برای روزهای دیگر هفته یا ماه برنامه ریزی کنیم و طبق آن جلو بریم. از دیگر مزایای تقویم های رومیزی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • هزینه چاپ تقویم رومیزی اختصاصی بسیار به صرفه است.
  • تقویم رومیزی بعنوان یک هدیه تبلیغاتی با ارزش به شمار می آید.
  • کارکرد تقویم رومیزی برای کل روزهای سال است.
  • در تقویم رومیزی اختصاصی میتوان از عکس های تبلیغاتی شرکت یا کارخانه خود استفاده کنیم.
  • در تقویم رومیزی اختصاصی میتوانیم برای هر ماه پیام تبلیغاتی یا انگیزشی خاص استفاده کنیم.
  • تقویم رومیزی در تعداد کم را میتوانیم با چاپ طلاکوب روی تقویم رومیزی سفارش دهیم.
  • تقویم رومیزی براحتی برای هر فردی قابل رویت و دسترسی است .
  • تولید تقویم رومیزی اختصاصی میتواند نسبت به سرمایه شما تولید شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *