شروع به برنامه‌ریزی هوشمند با تقویم رومیزی

برنامه ریزی با تقویم رومیزی

اختصاصی اختصاصی اتقویم رومیزی یکی از کاربردی‌ترین ابزارها برای برنامه ریزی است که به عنوان محصولی تبلیغاتی هم کاربرد دارد و سازمان‌ها با طراحی می‌توانند کسب و کار خود را به بهترین شکل به مشتریان معرفی کنند. در این مطلب از مجریان، تحت عنوان شروع به برنامه ریزی هوشمند با تقویم رومیزی قصد معرفی این محصول کاربردی را داریم، با ما همراه باشید.

 

نحوه برنامه ریزی با تقویم رومیزی

داشتن برنامه‌ای منظم برای انجام کارهای روزمره مزایای زیادی دارد. با برنامه‌ریزی کارها با صرفه‌جویی در زمان و انرژی انجام می‌شود، همچنین تصمیم‌گیری برای اقدامات بعدی یک کار ساده‌تر می‌شود. انجام کارها با انرژی و نظم بیشتر تنها یکی از مزایای برنامه ریزی است و با داشتن برنامه ریزی کیفیت کارها هم افزایش پیدا می‌کند. روش‌های مختلفی برای برنامه ریزی وجود دارد و ابزارهای مختلفی هم برای انجام این کار تولید شده است. از دفترهای برنامه ریزی گرفته تا تقویم‌ها و سررسید که با داشتن تاریخ مشخص می‌توان هر برنامه یا قرار کاری را در آن نوشت و برنامه‌ای دقیق برای امور خود داشت. یکی از ابزارهای کاربردی برای برنامه ریزی، به خصوص در شرکت‌ها و اداره جات، تقویم رومیزی است. نحوه برنامه ریزی با تقویم رومیزی بسیار ساده است. کافی است تاریخ مورد نظر خود در تقویم را مشخص کرده و در بخشی از تقویم که فضای کافی برای نوشتن دارد، موضوع مربوط به تاریخ مشخص شده را یادداشت کنید. به این صورت همیشه برنامه کاری خود را در اختیار دارید، هیچ کدام از قرارها یا اتفاقات مهم را فراموش نخواهید کرد.

 

نحوه ثبت اطلاعات و برنامه‌ها در تقویم رومیزی

نحوه ثبت اطلاعات و برنامه‌ها در تقویم رومیزی به شیوه‌های مختلفی امکان‌پذیر است. روش انجام این کار بستگی به نوع مطلبی که قصد یادداشت کردن آن روی تقویم را دارید و نوع تقویم بستگی دارد. بعضی از انواع تقویم‌های رومیزی یک فضای مجزا و مخصوص برای یادداشت در انتهای هر صفحه دارند که در این صورت می‌توان اطلاعات مورد نیاز را در فضای مخصوص یادداشت کرد، بعضی تقویم‌ها اما فاقد این بخش هستند و تنها از روزشمار و تاریخ شمار تشکیل شده‌اند که در چنین شرایطی می‌توان یک برچسب در کنار تقویم اضافه کرد و با علامت‌دار کردن تاریخ، یادآوری برای امور خود ثبت کرد.

 

مزایای استفاده از تقویم رومیزی برای برنامه ریزی

تقویم یکی از یکی از کاربردی‌ترین و بهترین محصولاتی است که می‌توان برای برنامه ریزی روزمره استفاده کرد. تقویم‌ها دارای تاریخ هستند و به دلیل این ویژگی می‌توان کارهای هر روز را دقیقا در صفحه و بخش مربوط به همان روز یادداشت کرد. در میان انواع تقویم‌هایی که برای مشاهده تاریخ، استفاده روزمره می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، تقویم‌های رومیزی یکی از بهترین انتخاب‌ها هستند. مزایای استفاده از تقویم رومیزی برای برنامه ریزی تنها در نظم‌دهی کارها نیست. این محصول مزایای مختلف دیگری هم دارد که در پرطرفدار شدن آن بی‌تاثیر نیستند. مزایای استفاده از تقویم برای برنامه ریزی، به حدی زیاد است که همه ساله نزدیک به سال نو، این محصول به یکی از پرفروش‌ترین محصولات در فروشگاه‌های کتاب و لوازم التحریر تبدیل می‌شود. از مهم‌ترین مزایای این محصول که در کنار برنامه ریزی امور می‌توان از آن‌ها نیز بهره برد، می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

۱. قیمت مقرون به صرفه و مناسب

قیمت مقرون به صرفه و مناسب یکی از مهم‌ترین مزایای این نوع تقویم‌ها است. بر خلاف تقویم‌های دیواری یا سررسیدهایی که به دلیل جلد چرمی و طراحی خاص قیمت بالایی دارند، تقویم‌های رومیزی چندان گران قیمت نیستند. البته این تقویم‌ها هم انواع گران قیمتی دارند اما در بیشتر موارد طراحی، آماده‌ سازی و خرید این نوع تقویم قیمت چندانی نداشته و با صرف هزینه‌ای اندک هم می‌توان صاحب یکی از این تقویم‌ها شد. این ویژگی تقویم‌های رومیزی این محصولات را برای همه افراد کاربردی می‌کند و حتی افرادی که توانایی مالی زیادی نداشته اما به دنبال محصولی کاربردی برای برنامه ریزی هستند نیز می‌توانند آن‌ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. هم چنین بسیاری از افراد این محصول را به عنوان یک آیتم در ست هدیه مدیریتی استفاده میکنند و یک هدیه جذاب و خلاقانه را به افراد ارائه می دهند.

 

۲. برخورداری از طرح‌های متنوع

از دیگر مزایای تقویم‌های رومیزی می‌توان به برخورداری از طرح‌های متنوع اشاره کرد. این مزیت به خصوص برای افرادی که قصد برنامه ریزی با تقویم رومیزی را دارند، اهمیت زیادی دارد. با استفاده از این مزیت تقویم‌های رومیزی و با توجه به قیمت مناسب آن‌ها می‌توان چند طرح و مدل از این تقویم‌ها را خریداری کرد و برای برنامه ریزی هر کدام از امور و کارها، یکی از تقویم‌ها را مورد استفاده قرار داد. برای مثال مدیران می‌توانند با استفاده از چند تقویم رومیزی، برنامه ریزی‌های مربوط به هر کدام از شرکت‌هایی که زیر نظر آن‌ها اداره می‌شوند را در یک تقویم انجام دهند. برخورداری از طرح‌های متنوع همچنین این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می‌کند که با توجه به سلیقه خود یکی از انواع این محصول را خریداری کرده و برای برنامه ریزی کارهای خود مورد استفاده قرار دهند.

 

۳. کم جا و قابل حمل

یکی دیگر از مزایای تقویم‌های رومیزی کم جا و قابل حمل بودن آن‌ها است. این مزیت تقویم‌های رومیزی برای همه افراد کاربردی است اما کاربرد ویژه آن برای افرادی است که موارد متعددی برای یادآوری دارند و در هر شرایطی احتمال فراموش این قرارها و اتفاقات برای آن‌ها وجود دارد. از جمله گروه‌هایی که کم جا و قابل حمل بودن تقویم‌های رومیزی کاربرد زیادی برای آن‌ها دارد، بازاریاب‌ها و افرادی هستند که قرار ملاقات‌های آن‌ها عمدتا خارج از محل کار آن‌ها است و برای رسیدگی به قرارها و ملاقات‌های خود، دائما نیاز به خروج از محل کار دارند. این افراد با یادداشت ملاقات‌های خود روی تقویمی رومیزی و حمل آن می‌توانند همه موارد مهم و مورد نیاز برای یادآوری را به موقع به خاطر بیاورند.

 

۴. با کیفیت

با کیفیت بودن یکی دیگر از مزایایی است که تقویم‌ رومیزی اختصاصی دارند. تصور کنید اطلاعات مربوط به یک قرار کاری مهم را روی کاغذی ساده یادداشت کرده باشید یا اطلاعات، تاریخ و زمان قرار خود را در گوشی ثبت کرده باشید و شارژ گوشی شما چند ساعت قبل از زمان قرار به اتمام برسد. در این شرایط احتمال فراموشی یا نرسیدن به قرار زیاد است و در صورتی که این قرار اهمیت زیادی داشته باشد، احتمال ضرر و زیان هم وجود دارد، با تقویم‌های رومیزی اما این اتفاق رخ نخواهد داد. با کیفیت بودن تقویم‌های رومیزی کمک می‌کند که یادداشتی که روی آن‌ها ثبت شده ماندگار باشد، در هر شرایطی و هر جایی که باشید بتوانید تقویم خود را همراه داشته باشید و بدون نگرانی بابت خراب شدن یا پاک شدن یادداشت، به موقع اطلاعات قرار خود را مشاهده کرده و به آن رسیدگی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *