تقویم رومیزی اداری چیست

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی اداری معمولا در ادارات و هرکدام بر روی یک میز قرار میگیرد که برگه های کوچک بوده و بر پایه های مخصوص از جنس فلزی و پلکسی قرار میگیرد تعداد برگه های این تقویم رومیزی365 صفحه لوده یعنی هر روز آن در یک صفحه قرار میگیرد و جای یادداشت های روزانه برای کسانی که آن را روی میز هود قرار می دهند را داراست.چاپ تقویم رومیزی اداری فضای تبلیغ شما می تواند برروی پایه ها به صورت لیزر یا حک شود و یا با پلاک روی آن اعمال شودو یا حتی شما می توانید برگه های تقویم رومیزی سال را به صورت اختصاصی با آرم و لوگوی شرکت چاپ کرده و در پایه ها قرار دهید.

انواع تقویم رومیزی اداری

تقویم‌های رومیزی هم مانند سررسید در ابعاد و اندازه‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود. بسیاری از این تقویم‌ها به‌صورت کاملاً سفارشی تهیه می‌شوند که می‌توان به نوع اداری آن‌ها اشاره نمود. درواقع تقویم رومیزی اداری به دلیل تنوع بسیار در طراحی و ابعاد به‌کاررفته در آن می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد.تقویم رومیزی یادداشت دار، تقویم رومیزی اداری جادار و همچنین تقویم رومیزی چوبی اداری نمونه‌هایی از این نوع تقویم‌ها می‌باشند.

تقویم رومیزی اداری جادار چگونه است

یکی از کاربردی‌ترین تقویم‌های رومیزی اداری نوع جادار آن می‌باشد. مقوای ضخیم و همچنین ضد آب، جنس به‌کاررفته در این نوع از تقویم‌های رومیزی اداری می‌باشد. درواقع تقویم رومیزی جادار با برخورداری از محلی مخصوص برای قرارداد وسایل مختلف ازجمله کارت ویزیت، خودکار و خودنویس می‌تواند گزینه‌ای مناسب به‌عنوان هدیه تبلیغاتی نفیس تلقی شود.

در این دست از تقویم‌ها برای قرارداد انواع کارت ویزیت بخش خاصی تعبیه‌شده است. این تقویم‌ها با ظاهری بسیار زیبا و کلاسیک با حالت عمودی و افقی قابل‌استفاده می‌باشند. برای قراردادن خودکار نیز می‌توان از این نوع تقویم‌های رومیزی اداری جادار استفاده نمود. وزن بالای این دسته از تقویم‌ها نسبت به مدل‌های دیگر بسیار مهم است. هزینه مناسب این دسته از تقویم‌ها در کنار تبلیغات گسترده‌ای که می‌توان از طریق آن‌ها به انجام رساند به‌عنوان مزیت‌های اصلی آن‌ها شناخته می‌شود.

تقویم رومیزی اداری یادداشت دار چیست

از پرفروش‌ترین تقویم‌های رومیزی اداری می‌توان به‌نوعی یادداشت دار آن اشاره نمود. طرح به‌کاررفته در این نوع از تقویم‌های رومیزی می‌تواند در میزان قیمت و هزینه آن تأثیرگذار باشد. اغلب روکش به‌کاررفته در این دست از تقویم از جنس گالینگور می‌باشد.
برگه‌های به‌کاررفته به‌عنوان محلی برای یادداشت نمودن در ابعاد و اندازه‌های مختلف قابل طراحی می‌باشند. مدل‌های مختلفی از این نوع تقویم رومیزی اداری قابل طراحی و تولید می‌باشند که بنا به درخواست سفارش‌دهنده می‌توان این موارد را مورداستفاده قرارداد. رنگ پایه این دست از تقویم‌های رومیزی از دیگر عواملی است که افراد می‌توانند آن را با توجه به سلیقه خود تعیین کنند.

تقویم رومیزی اداری چوبی چیست

یکی از محبوب ترین و معروف ترین تقویم‌های رومیزی تبلیغاتی تقویم رومیزی اداری، نوع چوبی آن است که از جنس ام دی اف می‌باشد. از نکته مهم در این رابطه می‌توان به نوع سفارشی آن برای قرار دادن محلی برای یادداشت اشاره کرد. شما عزیزان می‌توانید در زمان سفارش این دست از تقویم های رومیزی اداری برای بسته‌بندی آن از گزینه‌های مختلفی ازجمله بسته‌بندی جعبه‌ای و سلفونی استفاده کنید.

سبک بودن و انتخاب رنگ‌های به‌کار رفته در مورد آن‌ها از مزیت‌های این دست از انواع تقویم های رومیزی اداری محسوب می‌شود.

هدف از ارائه تقویم رومیزی به مخاطبانمان چیست

اگر از ما بپرسید که چرا ما هدیه تبلیغاتی به مخاطبانمان می دهیم و بدنبال جواب این سوال باشید باید به این نکته توجه کرد که داشتن هدیه تبلیغاتی مثل تقویم اختصاصی رومیزی می تواند در اواخر سال، کمک زیادی به مخاطبان ما برای برنامه ریزی سال جدید کند. مخاطبان ما تقویم رومیزی خاص تر را دنبال کرده و آن را در معرض دیده همگان قرار خواهند داد. مثلا شما اگر لوگو شرکت خود را بر روی تقویم رومیزی زده باشید کمتر کسی به آن توجه نمی کند و هر بار که تقویم را برای چک کردن روز مورد نظر دنیال میکنند تبلیغ برند شما را هم بر روی آن خواهند دید.

مزایای تقویم رومیزی کدامند

از مزایای تقویم های رومیزی اختصاصی میتوان به روز بودن آنها برای ۳۶۵ روز سال را نام برد. تقویم های رومیزی میتوانند هر روز اطلاعات جدیدی را به ما بدهند و ما طبق آن برنامه ریزی کنیم و برنامه های خود را برای روزهای دیگر هفته یا ماه برنامه ریزی کنیم و طبق آن جلو بریم. از دیگر مزایای تقویم های رومیزی میتوان به موارد زیر اشاره کرد

هزینه چاپ تقویم رومیزی اختصاصی بسیار به صرفه است.تقویم رومیزی بعنوان یک هدیه تبلیغاتی با ارزش به شمار می آید.کارکرد تقویم رومیزی برای کل روزهای سال است.در تقویم رومیزی اختصاصی میتوان از عکس های تبلیغاتی شرکت یا کارخانه خود استفاده کنیم.در تقویم رومیزی اختصاصی میتوانیم برای هر ماه پیام تبلیغاتی یا انگیزشی خاص استفاده کنیم.تقویم رومیزی در تعداد کم را میتوانیم با چاپ طلاکوب روی تقویم رومیزی سفارش دهیم.تقویم رومیزی براحتی برای هر فردی قابل رویت و دسترسی است.

تولید تقویم رومیزی اختصاصی میتواند نسبت به سرمایه شما تولید شود.مهمترین مزیت‌های استفاده از تقویم‌ها چیستT هر کسی می تواند از آنها استفاده کند?

بله، رایانه ها، تلفن های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه هایی که هر روز از آنها استفاده می کنیم تقویم دارند. ولی با وجود همه این فناوری های عالی، بسیاری از مردم هنوز تقویم دیواری قدیمی خود را ترجیح می دهند.نوشتن چیزی در تقویم یا نوت بوک به ما کمک می کند تا آن را بهتر به خاطر بسپاریم. تقویم های ویژه باعث می شوند تا در طول هفته برنامه های خود را بدانیم و از فرصتهای خود به بهترین نحو استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *