سررسید وزیری ارزان را از کجا و چگونه تهیه کنیم؟

سررسید وزیری ارزان

امروزه سررسیدها یکی از ارزان ترین و در عین حال کاربردی ترین روش برای تبلیغات کسب و کار ها و برند ها، مخصوصاً در پایان سال به شمار می روند. یکی از بهترین و محبوب ترین نوع سررسید در بازار های جهان، سالنامه وزیری می باشد. ما در این مقاله در رابطه با جلد مورد استفاده برای سررسید وزیری ارزان، نوع چاپ تاریخ ها در آن ها، مزایای این نوع محصول و نیز انواع صحافی و انواع فرم صحافی با شما عزیزان صحبت می کنیم. البته نگران هزینه های خود نباشید، ما در چاپخانه جوپنزا برای رفاه حال شما عزیزان محصولات ارزان قیمت را هم نیز طراحی و چاپ می کنیم. پس ما را تا پایان این مطلب همراهی نمایید.

سررسید وزیری ارزان چه ویژگی هایی دارد؟

سالنامه وزیری برای سال 1402 یکی از متداول ترین و محبوب ترین محصولات به شمار می رود. این سالنامه ها در سایزهای، بزرگ با ابعاد 20×30سانتی متر، سایز متوسط با ابعاد 17×24 سانتی متر و سایز کوچک 15×21 سانتی متر به چاپ می رسند اما بیشتر این محصولات در سایز متوسط یعنی همان 17×24 سانتی متر که تقریباً به اندازه کاغذ های B5 است، در بازارهای جهان به فروش می رسند.

انواع جلد مورد استفاده برای سررسید وزیری :

  •  جلد برجسته
  •  جلد چرم
  •  جلد ترمو
  • جلد ارگانایزر برای سررسید ارگانایزر
  •  جلد گالینگور
  • جلد سلفون

نوع چاپ تاریخ ها در صفحات داخلی سر رسید های وزیری:

  •  2 روزه
  • هفتگی
  •  ماهیانه
  •  دستیار

 

البته ما در مقاله سررسید چیست؟ به طور کامل این جنس ها و نوع چاپ تاریخ ها در صفحات داخلی را برای شما عزیزان توضیح دادیم تا شما را بیشتر با این جنس جلد ها و چاپ تاریخ ها که بسیار مورد استقبال نیز هستند آشنا نماییم. اما برای سررسیدهای وزیری ارزان بیشتر از جنس جلد و نوع چاپ تاریخ های دیگری استفاده می کنند که در بخش بعد توضیح می دهیم.

جنس جلد مورد استفاده برای سررسید وزیری ارزان:

سررسید جلد نرم یکی از پر کاربرد ترین جلد های مورد استفاده که در سررسید های تبلیغاتی که اغلب ارزان هم هستند، می باشد. جلد نرم سر رسید ها از یک لایه پلاستیکی با میکرون های مشخص با روکشی از جلد ترمو، چرم و یا لمینیت تشکیل شده است. شما هم اگر قصد سفارش سررسید وزیری از چاپخانه جوپنزا را دارید، ما به شما عزیزان این جنس جلد را پیشنهاد می کنیم.

نوع چاپ تاریخ ها در صفحات داخلی سررسیدهای وزیری ارزان:

در سر رسید های وزیری تبلیغاتی و ارزان مانند سررسید رقعی ، کسب و کار ها و سفارش دهندگان با توجه به اندازه ی این نوع سر رسید و همچنین جلب رضایت مشتری های خود، از تاریخ های روزانه استفاده می کنند. سر رسید های روزانه عموماً هر روز از 365 روز از سال، یک صفحه را به خود اختصاص می دهند. البته برای صرفه جویی در هزینه ها و مقرون به صرفه بودن سر رسید وزیری مورد نظر خود، می توانید روز های جمعه و پنج شنبه را با هم در یک صفحه قرار دهید، که البته برای این کار باید شخص سفارش دهنده راضی باشد.

انواع صحافی سررسید وزیری:

انواع صحافی سررسید وزیری

  • صحافی با روش دوخت:

صحافی با روش دوخت یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین روش های صحافی به شمار می رود . در این روش برگه ها را به صورت 8، 16 و 32 تایی به هم می دوزند تا در پایان کار سررسیدی با برگه های محکم و زیبا تحویل مشتری بدهند. این روش را بیشتر برای سررسید اختصاصی و لاکچری به کار می برند.

  • صحافی صورت کلاسوری:

برگه های سررسید در این روش از صحافی، به صورت پانچ شده هستند و تمام آن ها به کمک حلقه هایی که معمولاً از جنس استیل می باشند در کنار یک دیگر قرار گرفته اند. در بعضی از این سررسید های کلاسوری، حلقه ها قابلیت باز شدن دارند و برگه ها می توانند از درون این حلقه بیرون بیایند. از این نوع سر رسید ها بیشتر برای کسب و کار ها استفاده می کنند اما نمی توان به عنوان سررسید های ارزان از آن ها یاد کرد.

  • صحافی با روش سیمی:

بهترین و استاندارد ترین روش صحافی، صحافی سیمی است. این استاندارد به دلیل فنری است که از بین سیم ها قرار می دهند، حال این فنر ها می توانند به صورت تکی یا دوتایی در بین سیم ها قرار گیرند. اگر به دنبال سررسید های وزیری با استحکام بالا هستید، تیم جوپنزا سررسید های سیمی را به شما پیشنهاد می دهد.

 

همچنین بخوانید : مزایای ست مدیریتی

 

انواع فرم صحافی سررسید وزیری:

 فرم صحافی عمودی:

این نوع فرم را خیلی بیشتر از فرم افقی در انواع سر رسید ها علی الخصوص در سر رسید های وزیری می توان مشاهده کرد. این فرم از صحافی از سمت راست و یا چپ باز می شوند، و شما از طرز باز شدن آن می توانید به فارسی و یا اینگلیسی بودن (قمری بودن) آن سر رسید پی ببرید. سر رسیدی که از سمت راست باز می شود، از نوع فارسی (هجری شمسی) است.

فرم صحافی افقی:

این نوع صحافی شیک تر و با کلاس تر از فرم عمودی است و به همین دلیل برای سر رسید های رو میزی و تقویم های دیواری که بیشتر در معرض دید افراد هستند استفاده می شوند. توجه داشته باشید که صحافی این فرم از بالا بوده، و باید از پایین به بالا ورق بزنید.

مزایای سررسید وزیری:

بیشتر دلیل محبوبیت و استفاده افراد از سررسید وزیری اندازه و سایز مناسب آن است. این سررسید با اندازه مناسب خود توانسته دل اکثر مردم را به دست بیاورد زیرا هم به میزان کافی بزرگ و جا دار هست که بتوان تمام برنامه ها و اتفاقات روزانه را درون آن یاداشت کرد، و هم به میزانی کوچک هست که به راحتی بتوانید درون کیف های متوسط و یا درون دست خود بدون اینکه اذیت شوید، نگهداری نمایید.

 

سررسید وزیری 1402:

سررسید وزیری 1402

شرکت و چاپخانه جوپنزا همیشه بر این تلاش بوده تا برای شما عزیزان شیک ترین، با کیفیت ترین، ارزان ترین و در عین حال کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی، مخصوصاً سر رسید تبلیغاتی را تولید نماید. جوپنزا برای رضایت شما عزیزان امکان سفارش و طراحی اختصاصی برای هدایای تبلیغاتی سال 1402 را آغاز کرده و به همین منظور تعدادی از سررسید وزیری 1402 خود را جهت ایده گرفتن شما عزیزان در نیم ست مدیریتی  سایت جوپنزا قرار داده است.

 

از انواع تقویم ۱۴۰۳ مجموعه جوپنزا هم دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *