محبوبیت سررسید وزیری در بین شرکت ها و ارگان ها

سررسید وزیری

بخش عمده ای از تولیدات یک تولیدکننده سالنامه در هر سال را سررسید وزیری و اروپایی تشکیل میدهند. سررسید وزیری پرکاربردترین سررسید بین بیشتر شرکت ها و ارگان ها میباشد، زیرا ابعاد متناسب سررسید وزیری باعث میشود که بتوانید تمام اطلاعات روزانه خود را در یک صفحه یادداشت کنید. اگر قصد خرید سررسید وزیری 1402 را دارید، با مقاله های سال نامه جوپنزا همراه باشید تا شما را با تمام نکاتی که قبل از خرید سررسید وزیری 1402 باید بدانید آشنا کنیم.

ابعاد مناسب سررسید وزیری

باید بدانید که ابعاد استاندارد سررسید وزیری ۲۴ در ۱۷ سانتی متر است، اما بعضی از تولیدکنندگان سالنامه، سررسید را با ابعاد متفاوتی طراحی میکنند.

جلد سررسید وزیری باید چگونه باشد

معمولا همه ی مردم در نگاه اول به یک سررسید به جلد آن توجه میکنند، به همین دلیل هر سال تولیدکنندگان سعی میکنند، جلد سررسید ها را به گونه ای طراحی کنند تا در نگاه اول مورد توجه سفارش دهندگان قرار گیرد. بیشتر تولیدکنندگان برای تهیه جلد سررسید از چرم طبیعی، چرم مصنوعی، گالینگور، جیرو جلد سلفونی استفاده میکنند.

حک سررسید وزیری 1402 چگونه صورت میگیرد

  • ۱. حک مستقیم روی جلد: در این روش لوگو سفارش دهنده به صورت مستقیم روی جلد حک میشود. حک مستقیم بر روی همه ی جلد ها امکان پذیر نیست و ممکن است متریال موردنظر توسط دستگاه لیزر بسوزد و جلد را نامناسب نشان دهد.
  • ۲.حک بر روی پلاک فلزی: در این روش لوگو و یا برند موردنظر بر روی پلاک فلزی حک میشود و توسط چسب مخصوصی به سالنامه چسبانده میشود، در سال گذشته بیشتر تولیدکنندگان از پلاک فلزی برای حک لوگو استفاده کردند، که همین کار باعث شد تا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند، زیرا پلاک فلزی جلوه خاصی به سررسید میدهد و سالنامه را زیباتر نشان میدهد.

انواع مختلف سالنامه وزیری 1402 براساس صفحات داخلی

سررسید روزانه وزیری: معمولا به دو صورت، پنج شنبه و جمعه باهم یا جمعه جدا تولید میشوند. طراحی این نوع سررسید به گونه ای است که پنج شنبه و جمعه در یک صفحه باهم درج میشوند و سررسید جمعه جدا، طوری است که پنج شنبه و جمعه در صفحات جداگانه طراحی میشوند.
برای سررسید وزیری چه نوع کاغذی مناسب است
بیشتر تولیدکنندگان سالنامه وزیری از کاغذ تحریر ۷۰ گرمی سفید استفاده میکنند. بیشتر این کاغذها از کشورهای چین، کره و اندونزی تهیه میشوند که برندهای کره ای و اندونزی کیفیت بالاتری دارند.

سفارشی کردن سررسید وزیری 1402

سررسید سفارشی با توجه به تیراژی که سفارش داده میشود، توسط تولیدکنندگان قابل ارائه میباشد. در سفارشی سازی سررسید وزیری به مواردی از جمله لت گلاسه، ترام و آستربدرقه میتوان اشاره کرد.

لت گلاسه در سررسید وزیری

یکی از پرطرفدارترین روش ها برای سفارشی سازی سررسید، چاپ لت گلاسه میباشد. سفارش دهندگان میتوانند مشخصات شرکت و یا برند خود را در این صفحات درج کنند. ما به شما توصیه میکنیم که لت گلاسه را در ابتدای سررسید قرار دهید تا مخاطبان در نگاه اول با باز کردن سررسید مشخصات و اطلاعات شرکت شما را ببینند.

تاثیر چاپ ترام در سررسید وزیری

چاپ ترام به سفارش دهندگان این امکان را میدهد تا لوگوی شرکت یا شعار تبلیغاتی خود را در تمام صفحات سررسید چاپ کنند. چاپ ترام را میتوان به صورت تک رنگ یا ۴ رنگ به سلیقه ی مشتریان انجام داد.

آستربدرقه در سررسید وزیری

آستربدرقه کاغذی است که صفحات داخلی سررسید را به جلد سالنامه متصل میکند، به همین دلیل باید کیفیت خوب و مناسبی داشته باشد. و نکته خیلی مهم در مورد آستربدرقه، نقش آن در زیبایی سالنامه است زیرا که هنگام باز کردن سالنامه اولین صفحه ای که به چشم مخاطب می آید، آستربدرقه است.
کسانی که سفارش میدهند میتوانند برای سفارشی سازی آستربدرقه سررسید وزیری، لوگوی شرکت یا متن موردنظر خود را بر روی آن چاپ کنند.

کلام آخر
سررسید وزیری باتوجه به سایز مناسبش مورد توجه همگان میباشد و سررسید وزیری برای افرادی که کار دفتری دارند و یا نیاز به فضای بیشتری برای برداشت یادداشت دارند، انتخاب بسیار مناسبی است.

شما صاحب کسب و کار اگر به دنبال یک تولیدکننده و یا درج لوگو مناسب بر روی این سررسید هستید با توجه به نکاتی که گفتیم، تیم حرفه از شرکت جوپنزا در خدمت رسانی به شما حاضر هستند، با خیالی آسوده سفارشات خود را برای سررسید وزیری به آنها بسپارید تا نتیجه کار را به خوبی ببینید و ای سررسید ها تا یکسال حکم تبلیغات رایگان را برای شما خواهند داشت.

گروه حرفه ای شرکت تبلیغاتی جوپنزا تمام تلاششان این است تا بهترین و با کیفیت ترین و شکیل ترین سالنامه ها را در اختیار شما سفارش دهندگان عزیز قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *