معرفی سررسید پالتویی و نحوه سفارش سررسید پالتویی

سررسید پالتویی

سررسید پالتویی به یکسری قطع های سررسید اطلاق می شود، که از لحاظ لفظی مفهومش آن است که در جیب پالتو جا می شوند. این نام یک مفهوم کلی و رایج است و ممکن است تمامی تولیدات سررسید که با این نام قطع عرضه می شوند شامل این موضوع نشود. لذا در سفارش سررسید حتما در نظر داشته باشید که سایز دقیق سررسید چقدر است. تولیدکنندگان مختلف ممکن است سایزهای متفاوتی را با نام قطع پالتویی ارائه دهند که بهتر است قبل از سفارش از این مهم مطلع شوید. ساز رایج قطع پالتویی 17×12 سانت می باشد. این نوع سررسید ابعاد کوچکتری داشته و جزء ارزان ترین نوع سررسیدها به شمار می رود. این قطع سررسید به دلیل کوچکی فضای نوشتاری کمتری در اختیار مخاطب قرار داده و بیشتر برای افرادی که از یک سررسید همواره استفاده می کنند و آن را باخود حمل می کنند، مناسب است.

سررسید پالتویی

مقاله مرتبط : سررسید رقعی چیست و انواع آن

نحوه سفارش سررسید پالتویی

برای سفارش سررسید پالتویی باید به خاطر داشته باشید که این سررسید فضای کمی برای نوشتن دارد، در حدی که بتوان یادداشت های روزانه را در آن نوشت و یا تاریخی را در آن دید بسیار مناسب است به همین دلیل سررسید پالتویی برای مجموعه هایی مناسب تر است که می خواهند قیمت پایین تری را مد نظر قرار داده تا بتوانند به تعداد افراد بیشتری هدیه دهند.

مزیت سررسید پالتویی

سررسید ها ابزارهایی بسیار کاربردی اند که در هر زمان و مکانی قابل استفاده هستند اما مشکلی که در رابطه با آنها وجود دارد این است که به دلیل بزرگ بودن سایز آنها و جاگیر بودن قابلیت حمل و استفاده در هرجایی را ندارند؛مزیت و برتری ای که سررسید پالتویی نسبت به سایر سررسید ها دارد این است که به دلیل کوچک بودن و اندازه مناسب آن به راحتی قابل حمل و قابل استفاده در هر جایی است.‌

چگونه چاپ سررسید میتواند یک برند را برجسته کند

در ماه های پایانی سال همه کسب و کار ها و برند ها به دنبال سفارش سررسید تبلیغاتی هستند تا از این طریق بتواندا خود را به مشتریان جدید معرفی کنند و یا با هدیه دادن به مشتریان قدیمی آن ها را در کنار نام و برند خود حفظ کنند . همانطور که میدانید سررسید ها از انواع وسایل محبوب و پر استفاده مردم هستند ، به طوری که مردم اعم از دانشجو یا کارمند و یا خانه دار ها به صورت روزانه از آن استفاده میکنند ، یادداشت های روزانه شان را مینویسند ، جزوه های کلاسی شان را مینویسند و یا حتی حسب و کتاب ها و برنامه های مالی خود را در سررسید ها مینویسند . این نوشتن های روزانه در واقع با ذهن مخاطب بازی میکند و دیدن هرروز نام و لوگوی یک کسب و کار روی سررسید و یا صفحات داخلی آن باعث میشود که در ذهن مخاطب ثبت شود.

چاپ سررسید موجب جلب اعتماد مردم نسبت به یک برند میشود

با قاطعیت میتوان گفت که چاپ سررسید میتواند اعتماد مخاطب را به سمت نام و برند شما جلب کند . اما این اتفاق مستلزم این است که شما سررسید با کیفیت و مرغوب را به مخاطبانتان ارائه دهید تا با دیدن آن و استفاده از آن احساس رضایت داشته باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *