نکاتی در مورد تقویم رومیزی

تقویم رومیزی Z496

تقویم رومیزی یکی از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد برای اکثر شرکت ها و موسسات به حساب می آید. تقویم رومیزی یکی از کاردبردی ترین روش های موجود برای تبلیغات است و از این رو در تمام شرکت ها و ادارات، یک تقویم رومیزی تبلیغاتی مشاهده میشود. با نزدیک شدن به سال جدید، زمان سفارش تقویم رومیزی 1402 فرا رسیده است. اگر قصد دارید امسال، تقویم رومیزی سفارش دهید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را مورد بررسی قرار دهید.

تقویم رومیزی تبلیغاتی چیست

تقویم رومیزی تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است که شما میتوانید برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی خود از آن استفاده کنید.

تقویم رومیزی تبلیغاتی یک راه تبلیغاتی مقرون به صرفه، آسان و موثر برای دیده شدن نام و برند شرکت شما در بین مشتریان و دیگر افراد است، طراحی کلاسیک این تقویم های تبلیغاتی، باعث می شود که نام و لوگو شما برای زمانی طولانی پابرجا و قابل مشاهده باشد، تقویم های تبلیغاتی خود را به عنوان هدیه های فروشگاه ارائه کنید، مردم در خانه، دفتر و یا هر دو، از آنها استفاده می کنند، و این باعث می شود کالاهای تبلیغاتی یک مورد محبوب برای کسب و کارها باشد.
تقویم های تبلیغاتی هر زمان که کسی تاریخ را چک می کند، مهلتی را تمدید می کند و تعطیلات را یادداشت می کند،  آنها تقریبا هر روز به عنوان نقاط مرجع مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند ارزان باشند و کاملا سفارشی شوند تا مخاطبان خاص را هدف قرار دهند، تقویم ها در خانه ها و دفاتر استفاده می شود و گزینه های زیادی برای هر دو نیاز وجود دارد، از تقویم های دیواری گرفته تا نوع کوچک جیبی آن، گزینه های مقرون به صرفه ای برای هر نوع وجود دارد.

انواع تقویم رومیزی

تقویم رومیزی اداری

این نوع تقویم رومیزی معمولاً در سایز 8.5×12 سانتی متر و به صورت روزشمار تولید می شود. یعنی هر صفحه این تقویم شامل تاریخ شمسی، میلادی، قمری و مناسبت های مربوط به همان روز می باشد. صحافی این نوع تقویم پانچ می باشد که یک حلقه در بالا و یک حلقه در پایین تقویم ایجاد شده و بر روی پایه های مخصوص آن نصب می گردد. این نوع تقویم ها برای یادداشت کردن فهرست کارهای روزانه و جلوگیری از فراموش کردن آن ها گزینه مناسبی می باشند.

جنس کاغذ مورد استفاده برای تقویم رومیزی اداری معمولاً با کاغذ تحریر 70 گرم سفید تولید می شود.

تقویم زیردستی

این نوع تقویم در سایز های 35×50 ، 30×45 و A3 و به صورت هفته شمار تولید می شود.

پایه تقویم زیردستی که به عنوان گارد شناخته می شود را می توان از چرم، گالینگور، فوم و طلق و حتی چوب ساخت که برگه های تقویم سرچسب شده و یا به صورت فنری به گارد متصل می شوند.

تقویم رومیزی پایه دار

این نوع تقویم رومیزی بین انواع تقویم رومیزی، متداول ترین نوع تقویم جهت استفاده بر روی میز و با قابلیت های تبلیغاتی مختلف می باشد.

تقویم های رومیزی پایه دار معمولاً به صورت ماه شمار در 12 و 13 برگ تولید می شوند ولی امکان تولید به صورت هفته شمار نیز وجود دارد. کاغذ مورد استفاده برای برگه های تقویم معمولاً گلاسه با گراماژ مختلف می باشد. ضمن اینکه امکان چاپ تقویم بر روی کاغذهای فانتزی به جای کاغذ گلاسه نیز وجود دارد.

تقویم‌های رومیزی، حتی با ظهور گوشی‌های هوشمند، قرار نیست میدان را خالی کنند. و از آنجایی که می‌خواهید مشتری ‌هایتان همیشه برند شما را ببینید، تقویمی که بتوانند کنار دست‌شان بگذارند و هر روز از آن استفاده کنند، انتخابی عالی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی است.

به منظور افزایش آگاهی و شناخت برند خود، جزئیات و اطلاعات شرکت‌تان را داخل تقویم چاپ کنید. با این استراتژی، افرادی که در ارتباط با گیرنده تقویم هستند نیز هر زمان که بخواهند از تقویم گیرنده استفاده کنند، ناخودآگاه برند و نام کسب ‌وکار شما را خواهند دید.

تقویم‌ رومیزی در انواع شکل‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌ها موجود هستند و هر کدام از آنها را می‌توان با توجه به مشخصات شرکت شما چاپ و سفارشی کرد.
یک سری از تقویم‌های رومیزی ساده هستند، اما تقویم‌هایی با طرح‌های منحصر به فرد و جذاب نیز وجود دارد که می‌توانید با توجه به تناسب شرکت و مشتریان خود از بین آنها انتخاب کنید.

یکی از اولویت‌های مهم شما در هنگام بازاریابی باید این باشد که نام شرکت‌تان بارها دیده شود و هیچ محصولی برای این هدف مناسب‌تر از تقویم‌ رومیزی و سررسیدهای سفارشی تبلیغاتی نیست. هر بار که مشتری‌های شما بخواهند برنامه‌های روزانه، هفتگی و ماهانه خود را سازماندهی کنند، نام و برند شرکت شما هم دیده می‌شود.

تقویم‌های تبلیغاتی جیبی نیز بسیار موثر هستند، زیرا به مدیران و معاون‌ها کمک می کند با یک نگاه تمام جلسات خود را پیگیری کنند. تقویم‌های تبلیغاتی سفارشی به کسب وکار شما چیزی را می‌دهند که بیشتر از هرچیز به آن نیاز دارد.

یک تقویم تبلیغاتی خوب چه ودیه تبلیغاتی نیز مد نظر شرکت ها نبودند، گذشته است و امروزه در عرصه رقابتی تبلیغات، کمتر شرکت و تجارتی را خواهید یافت که از اثر این هدیه های تبلیغاتی کارآمد و موثر چشم پوشی کنند.
یک مدیر موفق همواره به فکر آن است که یک هدیه تبلیغاتی موثر در بازاریابی را به مخاطبان و مشتریان خود ارائه دهد، که مسلما تقویم رومیزی بهترین گزینه انتخابی میتواند باشد با قیمت پایین و قدرت تاثیر گذاری بالا.

تقویم رومیزی تبلیغاتی چند نیاز بازاریابی را برطرف میکند

  •  شناساندن برند جدید به بازار.
  • دعوت کردن به یک کسب و کار جدید.‌
  • حفظ مشتریان وفادار.

سخن آخر

تقویم های تبلیغاتی مزایای بازاریابی را ارائه می دهند، اول از همه، تصویر کسب و کار شما را به طور مداوم به مشتریان عرضه می کنند، آنها یک روش نسبتا ارزان برای فروش برند تجاری شما در طول سال هستند، هویت نام تجاری شما را تقویت می کنند و یادآوری نام تجاری را ایجاد می کنند، هنگامی که مشتریان تقویم های تبلیغاتی شکیل را به عنوان هدیه دریافت می کنند، معمولا به شما وفادار می شوند؛ سعی کنید از تقویم مناسب با نوع کسب و کار خود استفاده کنید، از رنگ ها، طرح ها و تصاویر مطابق با تجارتتان در طراحی تقویم تبلیغاتی استفاده کنید تا تأثیر تقویم را در افزایش فروش محصولات ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *