ست مدیریتی لوکس ،بهترین هدیه برای مدیران✔

هدیه برای مدیران

این روزها روش های تبلیغاتی تغییرات گسترده ای یافته است و شرکت ها، ادارات یا برخی از کسب و کارها جهت شناساندن و تبلیغ کار خود از این روش ها استفاده می کنند. یکی از این موارد را می توان هدیه دادن کالای تبلیغاتی نام برد. کالاهای تبلیغاتی موارد گوناگونی را شامل می شوند مانند: خودکار، جاسوئیچی، سر رسید و… که نام تجاری شرکت بر روی آن حک می شود. تاثیری که یک ست مدیریتی به عنوان بهترین هدیه برای مدیران می تواند بر روی شخص بگذارد بسیار بیشتر از کارت ویزیت یا حتی یک سررسید ساده خواهد بود.

ست مدیریتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

نمی توان تعریف دقیقی برای پاسخ به این سوال ارائه کرد. چرا که ست مدیریتی می تواند تعاریف متعددی دربر داشته باشد. شاید فکر کنید که مگر چه فاکتور پیچیده ای در ست مدیریتی وجود دارد که نتوانیم برای آن تعریف دقیقی بیان کنیم؟ پس با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را بیان کنیم. هدیه برای مدیران انواع و اقسام مختلف دارد. برخی ست های مدیریتی شامل کیف و دفتر یادداشت یا سرررسید، کیف پول و کیف کلید یا جا کلیدی و اکثر آنها همراه با خودکار و در بعضی مدل های خاص آن تقویم رومیزی می باشند. برخی دیگر از انواع ست مدیریتی شامل پاور بانک، فلش مموری، مموری، موس کامپیوتر، محافظت کننده های سیلیکونی یا چرمی موبایل و محصولات دیجیتال می شوند.

ست‌های مدیریتی کاربردی

 

انواع دیگری از ست‌های مدیریتی هستند که به شکل کیف می باشند. به آنها ست مدیریتی کیفی یا به اصطلاح ارگانایزر نیز می‌گویند. نوع دیگری از ست‌های مدیریتی هستند که به عنوان هدیه مدیریتی تبلیغاتی شناخته می شوند. این نوع ست ها دارای ویژگی های خاصی هستند که می توان آنها را با سلیقه خود شخصی سازی نمود و قابل سفارش طبق خواسته مشتری هستند. عموماً سازمان ها و شرکت ها از این نوع ست ها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند.

حال می دانیم که ست مدیریتی اگر چه کالایی مشخص و به ظاهر معمولی و ساده می باشد اما دارای ابعاد وسیعی است. البته این موارد تنها ویژگی های هدیه برای مدیران نیست و می تواند ویژگی های جزئی تر و دقیقتری را برای آن ارائه نمود. قطعاً زمانی که می خواهیم یک ست مدیریتی خاص را هدیه دهیم، کارمندان رده بالا و مدیران مخاطب ما هستند. دارا بودن فاکتور هایی از جمله زیبایی و امکانات کاربردی ست مدیریتی، خصوصاً جنس مورد  استفاده از مواردی است که این افراد به آنها توجه می‌کنند. رعایت این موارد می تواند آن را به یک هدیه مدیریتی جذاب تبدیل نماید و اینگونه خاطره شما همیشه در ذهن مخاطبتان نقش می‌بندد.

ویژگی های مهم ست مدیریتی

جنس چرم

همانطور که اشاره شد متریال مصرفی در پک هدیه برای مدیران از موارد قابل توجه است. از دو نوع چرم مصنوعی و چرم طبیعی در تولید آن ها استفاده می شود. ست‌های مدیریتی گاهی از چرم مصنوعی ایرانی ساخته می‌شوند.ست مدیریتی چرم از نرمی منحصر به فردی برخوردار است. هنگام لمس جلد حس ناخوشایند به شما منتقل نمی‌کند. اما قطعا چرم طبیعی بین عموم مردم از نظر کیفیت و دوام بالا شناخته شده تر است. چرم طبیعی ایرانی نیز دارای همین ویژگی است. کیفیت و نرم بودن چرم علی الخصوص زمانی که برای یک هدیه مدیریتی لاکچری استفاده می شود اهمیت بالایی دارد.

دوخت چرم

از چرم عموما برای دوخت لباس استفاده می شود. استفاده از پارچه چرم و دوخت آن برای لباس پیچیدگی های خود را دارد. اما برای دوخت چرم برای تولید ست مدیریتی باید از دستگاه های مخصوص این کار بهره گرفت. دستگاه هایی که بتوانند چرم را بدوزند و به آن آسیب وارد ننمایند. همچنین بتوانند آن را به اشکال مختلف تبدیل نمایند. دوخت ظریف و با کیفیت از موارد مورد اهمیت در تولید گیفت مدیریتی است.

جنس پارچه

استفاده از چرم در تولید ست های هدیه برای مدیران  معمول تر است. به این علت که موجب می شود به یک گیفت شیک و خاص تبدیل شود. اما از پارچه نیز برای تولید ست های مدیریتی استفاده می شود که هیچ فرقی با ست های مدیریتی چرمی از نظر کیفیت و دوام ندارد. عموما از پارچه هایی با بافت ظریف برای جلد کیف و دفتر ست استفاده می شود. علت استفاده از پارچه ظریف این است که هنگام دوخت گرد بتوان بدون آسیب رساندن به پارچه و جلد کیف یا دفتر آن را به راحتی دوخت. همچنین پارچه های ظریف زیبایی منحصر به فردی را به ست مدیریتی می دهد و هنگام استفاده لطافت پارچه زیر انگشتان حس می شود.

دفتر یادداشت سررسید و سالنامه مدیریتی

همانطور که اشاره شد ست های مدیریتی انواع مختلفی دارند. طرفدارترین هدایه برای مدیران ست مدیریتی دارای سررسید و دفتر یادداشت است. اغلب مدیران ست‌هایی را ترجیح می دهند که دارای سررسید یا دفتر یادداشت باشد. زیرا می توانند وقایع و کارهای روزانه خود را در آن یادداشت نمایند و راحت تر آنها را پیگیری کنند. همچنین یکی از مواردی که برای اغلب مدیران مهم است داشتن یک ست مدیریتی همه کاره است. بدین معنی که بتوانند تمام وسایل مورد احتیاج خود را درون یک مجموعه کامل همراه خود داشته باشند و بتوانند همه جا از آن استفاده نمایند.

ست مدیریتی تبلیغاتی چیست؟

هدایای مدیریتی تبلیغاتی نوعی از ست مدیریتی است که به عنوان هدیه سازمانی یا گیفت شرکتی استفاده می‌شود. سازمان های دولتی یا شرکت های خصوصی هر ساله برای مدیران و کارمندان ارشد خود هدایای سازمانی تهیه می کنند. یکی از محبوب ترین نوع هدیه برای مدیران ست مدیریتی است. تولید کنندگان سررسید مدیریتی، آن ها را با توجه به سلیقه شرکت ها و سازمان ها شخصی سازی می کنند و به صورت سررسید اختصاصی ارائه می دهند

قیمت پک هدیه مدیریتی

بدون شک فاکتور قیمت یکی از مهم ترین عوامل برای انتخاب یک ست مدیریتی است. هر چه آیتم های ست مدیریتی بیشتر باشد، به مراتب قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال ست پاور بانک مدیریتی که شامل محصولات دیجیتال می باشد طبعاً قیمت بیشتری نسبت به ست مدیریتی معمولی دارد. البته برخی از ست‌های مدیریتی ساده هستند که کیفیت متریال بالایی دارند و از این رو حتی از محصولات دیجیتال نیز گران تر می باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *