سررسید رقعی چیست و انواع آن

سررسید رقعی

سالنامه یا سررسید دفتریست دارای تقویم که در انواع گوناگون و مدل های متنوع در بازار موجود است.یکی از انواع این سالنامه ها سررسید رقعی (سررسید رقعی ۹۹)است.برای شناختن ویژگی های یک سررسید رقعی،انواع و نحوه سفارش سررسید رقعی تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سررسید رقعی

سررسید رقعی یکی از انواع سررسیدهای موجود در بازار است که نسبت به سررسید وزیری خوش دست تر است و حمل و نقل آن نیز آسان تر است.

ابعاد و اندازه سرررسید رقعی

سایز یک سررسید رقعی۲۱*۱۵سانتی متر میباشد.و نسبت به سررسید وزیری که معمولا ۲۰*۲۶است،کوچک تر است.

قیمت سررسید رقعی

این نوع از سررسید ها به دلیل کوچک تر بودن نسبت به سررسید وزیری و رحلی به تبع قیمت پایین تر و مناسب تری نیز دارند.

انواع جلد سررسید رقعی

سررسید های رقعی از حیث جنس جلد به دو نوع جلد نرم و جلد سخت تقسیم میشوند.

جلد نرم

سررسید جلد نرم رقعی دارای یک جلد انعطاف پذیر است که اگر آن را خم کنید بعد از بازگرداندن به حالت اولیه هیچ رد و اثری از خط تا باقی نمیماند.

جلد سخت

سررسید جلد سخت رقعی شامل سرررسید های معمولی میشوند که ویژگی انعطاف پذیری سررسید های جلو نرم را ندارد.

انواع جنس سررسید های رقعی

سررسید های چرمی

سررسید های رقعی جلد چرم جز سررسید های جلد نرم دسته بندی شده و دارای یک جلد چرم قابل انعطاف بوده،این نوع سررسید یکی از پرطرفدار ترین نوع سررسید های رقعی است.

سررسید جلد ترمو

ترمو تا اندازه ای شبیه به چرم مصنوعی است با این تفاوت که نازک تر بوده و هنگامی که لوگو یا نوشته ای به صورت داغی روی آن حک میشود تغییر رنگ داده و جلوه بسیار زیبایی پیدا میکند.سررسید های جلد ترمو نسبت به سررسید های جلد چرمی از قیمت بالاتری برخوردارند.

مقاله پیشنهادی : سررسید وزیری چیست و انواع آن

نحوه سفارش سررسید رقعی

نکاتی که باید در سفارش یک سالنامه به آن توجه داشته باشید عبارت اند از:

انتخاب پیمانکار مناسب

اولین قدم در سفارش یک سررسید و یا یک هدیه تبلیغاتی یافتن یک پیمانکار منصف،حرفه ای،خوش نام و کاربلد است.شما باید به دنبال یک آژانس تبلیغاتی ای باشید که وقتی کار را به دستش سپردید مطمئن باشید که سرمایه تان را اتلاف نکرده اید و خیالتان از بابت اینکه یک محصول بی عیب و نقص را به شما تحویل دهد راحت باشد.

انتخاب سررسید دلخواه

همانطور که گفتیم سررسید های رقعی از حیث جنس دارای چندین مدل هستند، که با توجه به سلیقه و بر حسب نیاز خود میتوانید اقدام به سفارش محصول دلخواهتان کنید.

سفارش تعداد

برای سفارش سررسید رقعی نیاز است تعداد تیراژ سررسید های رقعی مدنظر خود را به تولید کننده سررسید سفارش دهید تا با همکاری چاپخانه تولید سررسید،محصول مورد نظر شما را در اسرع وقت اماده کنند.از دیگر انواع سالنامه ها می توان به خرید سررسید اروپایی هم اشاره کرد.

زمان

نکته مهم در سفارش سالنامه ها این است که به دلیل اینکه سالنامه ها دارای تقویم اند بنابراین باید برای سفارش آنها از چند ماه قبل از شروع سال جدید اقدام به سفارش کرد.

اهمیت سررسید در برندینگ

شما به وسیله چاپ سررسید اختصاصی که حاوی لوگو،نام و مختصری از خدمات شما باشد،خود را همردیف کمپانی های بزرگ بین المللی ساخته اید و به برند خود ارزش و اعتبار بخشیده اید؛علاوه بر این برند خود را در مرکز توجه قرار داده اید.به طور مثال افرادی به طور روزمره در سررسید اختصاصی شما یادداشت مینویسند و قرار های کاری مهم خود را چک میکنند لوگو و اسم برند شما را نیز رویت میکنند.

نکته مهم اخر در ارتباط با کیفیت سررسید است که رابطه مستقیم با احساس رضایت مخاطبان شما دارد. شرط لازم برای تاثیرگذاری یک محصول کیفیت بالای آن است بنابراین باید در انتخاب یک تولید کننده حرفه ای سررسید که بتواند این تضمین کیفیت را به شما بدهد دقت لازم را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *