سررسید رقعی چرم را چه شرکت هایی سفارش می دهند

مزیت سفارش سررسید رقعی

سررسید رقعی چرم تبلیغاتی نوعی دفتریادداشت تبلیغاتی است که شما می‌توانید برنامۀ روزانۀ خود را در تاریخ همان روز یادداشت کنید. این سررسیدها دارای تاریخ‌های شمسی، میلادی، قمری و همچنین روز، ماه و سال است، همچنین رویدادهای مهم و تعطیلات رسمی در سررسید ها ذکر شده است. امروزه سررسیدهای تبلیغاتی به یکی از ابزارهای مهم  تبلیغاتی برند سازمان‌ها و شرکت‌ها تبدیل شده‌اند، به‌طوریکه صفحات اول این سررسیدها و گاها تمامی صفحات آن، حاوی اطلاعات مربوط به یک برند خاص است می توان گفت این ویژگی مهم ترین مزیت سفارش سررسید رقعی محسوب می شود.از انواع مختلف سالنامه های تبلیغاتی می توان به سررسید وزیری و سررسید اروپایی اشاره کرد.

سررسید تبلیغاتی به‌عنوان یکی از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی به‌شمار می‌رود که طرفداران زیادی در بین صاحبان برندها دارد. می‌توان گفت تقریبا تمامی شرکت‌ها در ابتدای هر سال، به‌دنبال چاپ سررسید تبلیغاتی هستند و از طریق آن برند خود را تبلیغ می‌کنند. سررسید تبلیغاتی اصولا باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و در طراحی آن باید سعی شود از لوگوی سازمان یا شرکت به درستی و در جای مناسب استفاده شود،همچنین بهتر است که از کاغذ با کیفیت بالا استفاده شود و در آخر، هزینه‌های مربوط به تهیۀ کاغذ، چاپ و طراحی باید مقرون به صرفه برای شرکت یا سازمان باشد.

مزیت سفارش سررسید رقعی 

یکی از انواع این سررسید های تبلیغاتی سررسید رقعی  است که در این مقاله قصد داریم به جزییاتش بپردازیم.از قدیمی ترین و پر کاربرد ترین سررسید ها ، سررسید رقعی می باشد که کمی از سر رسید وزیری کوچک تر است و ابعادی در حدود 14.2* 20.5 دارد.به دلیل ابعاد خوب و مناسبی که سررسید رقعی چرم  دارد به راحتی قابل حمل در کیف می باشد و قابل سفارش در صفحات و جنس و کیفیت های متنوع می باشد.برای اطلاعات بیشتر درباره زمان سفارش سررسید اختصاصی 1402 می توانید این مقاله مرتبط را مصالعه نمایید.

سررسید رقعی به چند بخش تقسیم می شود؟ 

معمولا سر رسید رقعی از لحاظ محتوایی از سه بخش تشکیل می شود: بخش اول که مقدمه است و از تصاویر مختلفی مثل تصاویر طبیعت ، نوروز، نماها و اثار باستانی تشکیل می شود البته شما می توانید به صورت سفارشی تصاویر دلخواه خود اعم از محصولات سازمان خود یا خدمات و معرفی شرکت و … را انجام دهید در بخش مقدمه صفحات نام و مشخصات دارنده ی سالنامه نیز چاپ می شود.

بخش دوم سر رسید رقعی صفحات داخلی سر رسید است که همان صفحات دارای تاریخ و روزهای هفته به شمسی و میلادی و قمری است و میتوان یادداشت های روزانه خود را در این قسمت انجام دهیم.و در نهایت بخش سوم سررسید رقعی معمولا شامل برگه هایی برای یادداشت تلفن و تلفن های ضروری و کد های استان های ایران و یا کد های کشورهای مختلف است که در این بخش نیز می توان به صورت سفارشی هر چیزی و هر اطلاعاتی که خودتان لازم بدانید چاپ کنید. تمامی سررسیدها این سه بخش را دارند اما در محتوا با هم تفاوت دارند. آن ها بر اساس زمان بندی نیز متغیر هستند،

یعنی برخی سررسیدها روزانه بوده و هر صفحه برای یک روز در نظر گرفته شده است. بعضی دیگر از سالنامه ها روزشمارند؛ به این صورت که برای هر کدام از روزهای شنبه تا چهارشنبه یک صفحه مجزا واقع شده و برای روزهای پنج شنبه و جمعه با هم دیگر یک صفحه در نظر گرفته شده است.

تولید این نوع سالنامه برای افراد شاغلی است که می خواهند در روزهای کاری خود برنامه هایشان را یادداشت کنند و به دلیل تعطیل بودن روز جمعه و در برخی مشاغل روز پنج شنبه نیازی به ثبت نکات ندارند.همچنین برخی از سررسیدها دو روز شمار تولید و چاپ می شوند؛ یعنی در هر صفحه شما می توانید دو روز از هفته را مشاهده کنید. سالنامه ها به صورت هفتگی نیز چاپ می شوند که شما تمام روزهای هفته را در یک صفحه خواهید داشت و فضای کمتری نسبت به دیگر سالنامه ها برای نوشتن وجود دارد. اکثر سررسید های برنامه ریزی به دلیل داشتن جدول های دیگر، به صورت هفتگی زمان بندی می شوند.محتوای داخلی بیشتر سررسید ها دارای موارد مشترکی هستند که می توان به دفتر تلفن، رویدادها و تعطیلات رسمی، تلفن و یا سایت های ضروری، پیش شماره تلفن شهرها و کشورها، فرم اطلاعات شخصی، صورتحساب و … اشاره کرد.

سر رسید های رقعی چون اندازه های کوچتری نیز نسبت به وزیری دارند بسیار مناسب جلسات می باشند و سازمان هایی که جلسات متعددی برگذار می کنند سر رسید رقعی گزینه مناسبی محسوب می شود.

 

همچنین بخوانید : انواع تقویم رومیزی

 

سر رسید رقعی از لحاظ نوع جلد

 

سررسید رقعی در انواع جلد های چرم طبیعی، چرم مصنوعی، جلد ترمو، جلد سلفونی، جلد گالینور، جلد جیر و …طراحی و تولید می شوند. چرم طبیعی قیمت بالایی دارد اما در عوض از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. افرادی حامی محیط زیست که مسایل زیست محیطی برایشان مهم است  و قصد استفاده از سررسید فقط برای یک یا چند سال را دارند، جلد چرم مصنوعی، سلفونی و … را انتخاب می‌کنند.

 

مشتریانی قصد سفارش سررسید طلاکوب یا حک با لیزر را دارند، باید به نوع سررسید توجه کنند. انواع چرم یا ترمو برای حک با لیزر یا طلاکوب بسیار مناسب اند.سررسید های رقعی بر اساس نوع رنگ به دو گروه تک رنگ و دو رنگ تقسیم می‌شوند. در سررسید های تک رنگ، از یک طیف رنگی خاص، برای رنگی کردن صفحات داخلی استفاده شده است. به طور مثال از طیف مختلف رنگ بنفش، از کمرنگ گرفته تا پررنگ، برای رنگی کردن صفحات مختلف داخلی استفاده می‌کنند. در سررسید های دو رنگ نیز از دو رنگ کاملا مجزا برای رنگی کردن صفحات داخلی سررسید استفاده می‌شود.

سر رسید رقعی از لحاظ نوع کاغذ

به طور کلی، برای ساخت سررسید، از دو نوع کاغذ استفاده می‌شود: کاغذ تحریر و کاغذ کرم. کاغذ تحریر با اینکه رنگ سفید تری دارد و در سررسید‌ رقعی چرم بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما چشم را به سرعت خسته می‌کند.در مقابل، کاغذ کرم که با نام کاغذ قرآنی هم شناخته می‌شود، کمی‌ گران‌تر از کاغذ تحریر بوده و انعکاس نور در آن کمتر از کاغذ تحریر است. به همین علت، دیرتر باعث خستگی چشم می‌شود.به طور کلی، صحافی سررسید های رقعی به سه روش کلاسوری، ته دوخت و فنری انجام می‌شود. ته دوخت رایج‌ترین نوعصحافی در ساخت سررسید رقعی چرم  است. بسته به سلیقه و نوع کاری که از سررسید انتظار دارید، می‌توانید یکی از انواع صحافی را انتخاب نمایید.

 

همچنین ببینید : جدیدترین مدل های ست مدیریتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *