استفاده از تقویم هنری با لوگوی شرکت در برندینگ کسب و کارها

تقویم هنری با لوگوی شرکت

مبحث برندینگ، بازاریابی و تبلیغات کسب و کار ها مباحثی طولانی، اما بسیار مهمی می باشند که صاحبان انواع کسب و کار ها باید برای پیشرفت خود به این موضوعات به خوبی مشرف باشند. یکی از موضوعاتی که در مبحث بازاریابی بسیار مورد بحث قرار می گیرد، هدایای تبلیغاتی می باشد. هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند، اما هدایای مقرون به صرفه ای که موثر هم باشند بسیار کم است. اما یکی از محصولات بی شک سررسید تبلیغاتی و تقویم ها و انواع آن می باشد.در این مقاله ما در رابطه با تقویم هنری با لوگوی شرکت ، مزایا و همچنین کاربرد های آن با شما صحبت خواهیم کرد تا در پایان این مقاله بتوانید با یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تقویم های موجود در بازار ایران آشنا شده و از استفاده نمایید. پس با ما همراه باشید.

تقویم هنری چیست؟

تقویم های هنری، تقویم هایی هستند که می توانید برای هر بخش و قسمتی از تقویم خود طرحی زیبا و جذابی را طراحی کرده، و در آن بخش مورد نظر قرار دهید. تقویم های هنری می توانند به تقویم اختصاصی نیز تبدیل شوند، چرا می توانید هر بخش و قسمتی از تقویم را باب سلیقه و میل خود تغییر داده و به محصولی جذاب تر تبدیل نمایید. البته ما تقویم های هنری عمومی نیز داریم که شرکت ها از قبل تعدادی طرح جذاب و روتین برای این تقویم ها طراحی می کنند.

لازم به ذکر است طرح های انتخاب شده برای تقویم های هنری باید مرتبط باشند، مثلاً مرتبط با کسب و کارتان، حیطه ی کاری و یا اخلاقیات مشتری هایتان و …، باشد. فقط نیاز است که بدانید تقویم های هنری اگر به عنوان تقویم های شخصی سازی شده باشند، همانند آن ها در تیراژ و تعداد پایین مقرون به صرفه نبوده و بهتر است در تیراژ و تعداد بالا سفارش دهید.

مزایای تقویم های هنری:

  • زیبایی هر محصولی مهم ترین فاکتور برای جذب شدن مخاطبان است. تقویم هنری نیز با طاحی های جذاب خود مخاطبان زیادی را می توانند به خود جذاب کنند و این موضوع می تواند معامل پیروزی کسب و کار سفارش دهنده باشد.
  • تعدادی از تقویم ها، طراحی های سنگینی دارند، و به همین دلیل کودکان رغبت نمی کردند تا از آن ها استفاده کنند. اما تقویم های هنری می توانند قابلیت جذب هر رده سنی را داشته باشد.
  • تقویم هنری با لوگوی شرکت شما به چاپ می رسد، به همین دلیل محصول و روشی مناسب برای تبلیغات کسب و کارتان نیز می باشد.
  • این نوع از تقویم ها قابلیت انعطاف در طراحی بالاتری نسبت به تقویم های دیگر دارند. چرا که دست طراح برای مانور بر روی تقویم بسیار بالاتر تقویم های معمولی می باشد.
  • تقویم های هنری هیچ محدودیتی در انتخاب تم ندارند، چرا که طراحی و هنر هیچ محدودیت و مرزی ندارد. مگر اینکه شما مرز هایی برای طراح خود معین کنید.
  • در تقویم های هنری دست شما برای به اجرا رساندن تمامی تفکرات و ایده هایتان باز است. اما تقویم های عادی به علت داشتن ریتم مشخص در طراحی، این قابلیت را به صورت محدود دارد.
  • انسان ها به صورت فطری جذب مسائل جدید و جذاب می شوند، و تقویم های هنری یکی از نمونه های بارز این موضوع است. پس می توانید بدون هیچ ترسی تقویم هنری با لوگوی شرکت و یا کسب و کار خود را به عنوان محصول و یا هدیه ای تبلیغاتی انتخاب نمایید.
  • تقویم های هنری به نسبت تاثیری بر که بر روی بیننده و مخاطبان خود دارند، بسیار مقرون به صرفه تر از تقویم های دیگر می باشند.
  • امکان کپی کردن طرح ها در تقویم های هنری بسیار کمتر از دیگر تقویم های اختصاصی می باشد و شما با سفارش تقویم هنری با لوگوی شرکت خود می توانید این اطمینان را داشته باشید که تقویم یونیک و اختصاصی دریافت خواهید کرد. البته توجه داشته باشید که موضوع کپی کردن از طرح های تقویم دیگران را تعداد انگش شماری از طراحان انجام می دهند.

 

تقویم های هنری برای چه کسب و کار،چه افراد و یا چه مکان هایی کاربرد دارد؟

همان گونه در قسمت قبل توضیح دادیم، تقویم های هنری برای بسیاری از کسب و کار ها کاربرد دارد. اما تعدادی از افراد و مکان هایی هستند که بیشتر از این نوع از تقویم ها استفاده می کنند. شما در این بخش با تعدادی از کسب و کار ها، افراد و یا مکان ها آشنا خواهید شد. پس تا پایان این بخش نیز با ما همراه باشید.

  1. پزشکان: مطب های پزشکی یکی از مکان هایی هستند که افراد با استرس و دلهره وارد آن می شوند، به همین خاطر باید فضای آن جا را شاد و آرامش بخش طراحی نمایند. یکی از المان هایی که می تواند هر چند کم اما موثر حال بیماران خوب کند، تقویم های هنری با طرح های آرامش بخش است. لازم به ذکر است که بیشتر از پزشکان مخصوصب بزرگسالان، پزشکان اطفال به این نوع تقویم ها با طرح های عروسکی نیاز دارند.
  2. کافه ها: کافه های یکی دیگر از مکان هایی می باشد که مردم با حالی جالب به آن مکان قدم می گذارند. پس این مکان نیازمند به تقویم رومیزی مناسب با حال و احوال مخاطبان خود دارد، و چی بهتر از تقویمی مخصوص با طرح های زیبا و جالب هنری.
  3. گالری های نقاشی: گالری های نقاشی یکی دیگر از مکان هایی است که در آن ذوق و شوق هنری افراد زنده می شود. پس این مکان هم بی برو برگرد نیازمند به تقویم هنری زیبا می باشد.
  4. گرافیست ها: یکی از مهم ترین کسب و کار هایی که به تقویم های هنری نیاز دارند، گرافیست ها هستند. چرا ک این افراد به خوبی میزان مهارت و ذوق هنری آن طراح را درک کرده و به طبع بیشتر بقیه ی افراد می تواند با این نوع تقویم ها ارتباظ بر قرار کنند.
  5. معلمان: معلم ها یکی از گزینه های مناسب هم برای هدیه گرفتن و یا هدیه دادت این تقویم ها می باشند. چرا که این افراد تماماً با کودکان در ارتباط بوده و می توانند از این نوع تقویم ها برای جایزه دادن به کودکان و شاگردان خوب خود استفاده کنند.
  6. عکاسان: یکی دیگر از مکان هایی انسان ها با حال خوب و انرژی مثبت وارد می شوند، آتلیه های عکاسی می باشد، و به طبع باید فضای آتلیه ها نیز، فضایی هنری و آرامش بخشی باشد. پس چی بهتر از این نوع تقویم، که به هنری تر شدن فضای آتلیه شما کمک می کند.

 

سخن پایانی

حیات خود نیازمند به روشی برای جذب مخاطبین بیشتر می باشد. یکی از آن راه های موثر و کاربردی استفاده از تقویم های شخصی سازی شده است. البته این نوع ار تقویم ها نیز خود انواع مختلفی دارند که تقویم های هنری یکی از مهم ترین آن ها می باشد. فقط توجه داشته باشید که باید تقویم هنری با لوگوی شرکت شما به چاپ برسد. هم چنین می توانید این تقویم ها و دیگر هدایا مانند خودکار ، جاکلیدی و … را باهم ست کرده و در قالب یک ست مدیریتی هدیه دهید. آیا تا به حال از تقویم های هنری استفاده کرده اید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *