ست سررسید و تقویم رومیزی مناسب چه کسانی است؟ + راهنمای خرید

ست سررسید و تقویم رومیزی

ست هدیه سررسید و تقویم رومیزی

هنگامی که مشتریان شما نیاز به یادآوری تاریخ ها و جلسات مهم دارند، ست سررسید و تقویم رومیزی به کمک می آید! یک تقویم رومیزی شخصی شده به گیرندگان احساس سازنده بودن و وظیفه مدار بودن می دهد. با این هدیه کاربردی و شخصی، به سازماندهی مشتریان کمک کنید و در عین حال کسب و کار خود را تبلیغ کنید. طرح های جذاب تقویم ها  تعادل مناسبی از حرفه ای بودن و استعداد شخصی را ارائه می دهند. از بین الگوهای کلاسیک یا غیر متعارف انتخاب کنید که مطمئناً چشمان برند شما را به خود جلب می کند – نه به چشم انداز! به‌طور شگفت‌انگیزی، تقویم‌ها می‌توانند توسط هر صنعتی که کسب‌وکار شما در آن مشغول است استفاده شود – از بیمه گرفته تا مهندسی، ساخت‌وساز تا مشاوره، آموزش تا سرگرمی و از هنر تا حسابداری. از تقویم های رومیزی سفارشی چاپ شده برای تبلیغ برند و موفقیت تبلیغاتی در تمام طول سال استفاده کنید. تقویم های مارک دار تاریخ، ماه و سال مهم را نمایش می دهند. کلمه تقویم به فراخوانی ماه نو در زمان رومیان اشاره دارد. تقویم های رومیزی برای دفاتر، مدارس، فروشگاه ها، مغازه ها، سالن های ورزشی، مراکز خرید و غیره مناسب هستند که همگی می توانند از تقویم استفاده کنند. محبوب ترین انواع تقویم ها، تقویم های رومیزی هستند که در انواع طرح های استاندارد یا سفارشی متناسب با نیازهای خاص شما در دسترس هستند. تقویم‌ رومیزی برای کمک به افراد برای برنامه‌ریزی از قبل، برنامه‌ریزی جلسات، نمایش‌ها، رویدادها و موارد دیگر عالی هستند.سررسید تبلیغاتی

 

گاهی شرکت ها یا اشخاص به یکدیگر یا به کارمندان سازمان خود ست سررسید هدیه می دهند. آنها بدون اینکه درخواست سفارشی سازی آن را داشته باشند سالنامه ای را سفارش می دهند که در خود تقویم به همراه تبریک سال نو دارد. در این صورت سررسید بدون هیچگونه شخصی سازی در تیراژ مورد نظر به آنها تحویل داده می شود که به آن سررسید عمومی یا سالنامه عمومی گویند. هرساله شرکت های متخصص در زمینه چاپ و نشر و صنعت تبلیغات تقویم سال نو یا سررسید را در طرح هایی مشخص و البته تازه و بر طبق مد چاپ می نمایند. این طرح ها موجود هستند و سازمان ها آنها را در تیراژ مورد نظر سفارش می دهند. به همین منوال برای سال هر سال نیز سالنامه و ست  سررسید  و تقویم رومیزی یا دفتر تلفن نیز در طرح هایی زیبا و مشخص تولید می شوند و آماده سفارش سررسید عمومی هستند.

 

اما برای علاقمندان به تبلیغات و رونق کسب و کار، سالنامه و سررسید تبلیغاتی دیگری تعبیه شده است که بسیار اختصاصی اند. آنها این امکان را به شما می دهند تا تصاویر محصولاتتان را به صورت اشکال خاص و گرافیکی یا آبرنگی و به صورت کاملا شخصی سازی شده به نمایش بگذارید. علاوه بر آن توضیحات راجع به شرکت خود، به رخ کشیدن رنگ سازمانی تان، مزایای شما نسبت به دیگر شرکت ها که در راستای کاری شما قرار دارند و بسیاری از مطالب جذاب و صد البته در ذهن ماندنی به هدف ارتقای سطح کاری و یا نمایش کیفیت و عظمت شما صورت می گیرد. درون سررسید تبلیغاتی می تواند صفحات رنگی اضافه شود و این مطالب در آن قسمت اضافه شوند. نام تخصصی این برگه ها لت سررسید یا لت گلاسه هستند. جلد سررسید ظاهر یک سالنامه است پس تبلیغ به روی آن در عین اینکه می تواند نامحسوس باشد و از زیبایی یک سالنامه تبلیغاتی نکاهد باید موثر باشد. این قاعده با یک حکاکی برجسته و یا یک پلاک فلزی ( در رنگ های متنوع نقره ای، طلایی، مسی، آبی و سورمه ای و …) محتوی نام شرکت و اطلاعات مدنظر شما امکان پذیر می شود.درصورتی که مجموعه شما از این محصولات داخل ست مدیریتی استفاده کند موجب ماندگار شدن نام تجاری شما در میان مخاطبان می شود.

 

کاربرد ست سررسید و تقویم رومیزی در تبلیغات

همان طور که اشاره کردیم تقویم رومیزی تبلیغاتی و همچنین سررسید های تبلیغاتی ابزار بسیار مهم و کاربردی در تبلیغات محسوب می شوند. با هدیه دادن هر کدام از آنها با لوگو و برند خود می توان تبلیغاتی به صرفه و عالی انجام داد. سازمان ها و شرکت ها به عنوان هدیه، تقویم رومیزی و یا سر رسید را به کارمندان و  مشتریان خود هدیه می دهند. اما برخی سازمان ها و شرکت ها می خواهند برای هدیه تبلیغاتی  از هر دو(تقویم رومیزی و سر رسید ) استفاده کنند.

 

به این ترتیب این شرکت ها باید به صورت جداگانه تقویم رو میزی و سررسید اختصاصی خود را سفارش دهند. برای سفارش تقویم رومیزی و سررسید این شرکت ها و سازمان ها باید 2 هزینه ی جدا بپردازند.اما  پیشنهادی که ما برای این شرکت ها و سازمان ها داریم استفاده از  ست سر رسید و تقویم رومیزی خواهد بود. شما می توانید سر رسید و تقویم رومیزی را که قرار است به مشتریان و کارمندان خود هدیه دهید را داخل جعبه و بسته ای شیک قرار دهید. و به این صورت یک ست سر رسید و تقویم رومیزی خاص و بسیار کاربردی طراحی کنید. شما می توانید تقویم رومیزی و همچنین سررسید را به هر سبکی که دوست داشته باشید شخصی سازی کنید و با برند  و لوگو خود در قالب ست سر رسید و تقویم رومیزی ارایه دهید.این ست ها از قبل نیز طراحی شده است و تنوع بسیار بالایی هم از لحاظ طرح هم لحاظ رنگ دارند.شما می توانید با توجه به بودجه خود و مسایل دیگر یکی از طرح های ست سر رسید و تقویم رومیزی را انتخاب کنید و به مشتریان و کارمندان خود هدیه دهید.شرکت هایی از این ست ها استفاده می کنند که ارزش بیشتری برای کارمندان و مشتریان خود قایل هستند.

 

مزایای سفارش ست سر رسید و تقویم رومیزی

استفاده از ست سررسید و تقویم رومیزی در نیم ست مدیریتی مزیت هایی دارد که بزرگ ترین مزیت آن بازدهی چندین برابری تبلیغات شما است. به این ترتیب که استفاده از ست هدیه تبلیغاتی به دلیل زیبایی و شکیل بودن آن چندین برابر بیشتر به چشم مشتریان می آید.و مزیت بعدی قیمت مناسب تر و به صرفه تره این محصولات است. اگر بخواهید هر دو مورد را هدیه دهید سفارش آن به صورت جدا هرینه ی خیلی بیشتری دارد ولی استفاده از ست هم برد تبلیغاتی بسیار بالایی دارد و هم هرینه ی پایین تری دارد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *