9 مزیت مهم سفارش تقویم دیواری باید بدانید

مزایای تقویم دیواری

یک تقویم دیواری تبلیغاتی یک راه ایده آل برای حفظ پیشرو و مرکز کسب و کار شما در ذهن مشتریان است. ممکن است فکر کنید که فناوری مدرن یک تقویم چاپی را منسوخ کرده است، اما اینطور نیست. تقریباً همه افراد دارای یک یا چند تقویم دیواری چاپ شده در مکانی برجسته در خانه یا محل کار خود هستند.تقویم‌های دیواری سفارشی را می‌توان تقریباً با هر پیام عکاسی و تبلیغاتی که می‌خواهید ارسال کنید، و همچنین نام شرکت، آرم، شعار و اطلاعات تماس شما چاپ کرد. فرمت‌های رایج تقویم‌های دیواری شامل یک برگه بزرگ یا چند صفحه است که در پیکربندی فصلی یا ماهانه صحافی شده‌اند.وقتی صحبت از هدایای تبلیغاتی، تخصص های تبلیغاتی و هدایای بازاریابی به میان می آید، هیچ انتخابی بهتر از یک تقویم دیواری و سررسید چاپ شده سفارشی وجود ندارد. به هر حال، چه کالای تبلیغاتی کم‌هزینه دیگری برای یک سال کامل چنین تأثیرگذاری بالایی را ارائه می‌کند؟در زیر مزایای استفاده از تقویم دیواری برای تبلیغ کسب و کار شما آورده شده است.

 

مزایای سفارش تقویم دیواری

1) آگاهی از برند را افزایش می دهد

سفارش تقویم دیواری، مکانیزم عالی برای ارتقای کیفیت و تصویر برند شما است. گرفتن عکس های پویا از پرسنل، محصولات، خدمات و امکانات به شما این امکان را می دهد که هویت برند خود را به شکلی خلاقانه ارائه دهید که ارزش منحصر به فردی را که برای مشتریان به ارمغان می آورید، تقویت کند. علاوه بر این، عکس‌های رنگارنگ یک تقویم سفارشی، روشی واضح و در عین حال ظریف برای انتقال مزایای برند شما بدون استفاده از کلمات زیاد ارائه می‌کنند. معمولاً تنها چیزی که باید روی هر عکس چاپ شود، یک عبارت یا شعار جذاب است. همچنین، اکثر طرح های تقویم شامل نام، لوگو و اطلاعات تماس شرکت شما هستند تا همیشه قابل مشاهده باشند.

 

2) حسن نیت ایجاد می کند

ارائه یک هدیه رایگان، مانند یک تقویم دیواری سفارشی، به یک مشتری بالقوه می تواند به عنوان یک راهنما برای ایجاد یک ارتباط مثبت عمل کند. به همین ترتیب، ارائه یک هدیه مفید به مشتری فعلی می تواند روابط موجود را بیشتر تقویت کند. ایجاد حسن نیت با مشتریان وفاداری به برند را با ایجاد احساس خوبی در تجارت با شما تشویق می کند. بر کسی پوشیده نیست که بیشتر مردم ترجیح می دهند با شرکت هایی که می شناسند و دوست دارند تجارت کنند. سرقفلی همچنین احتمال ارجاع مشتریان به شما را افزایش می دهد که به موفقیت بلندمدت تجارت شما کمک می کند.

 

3) کاربردی و مفید

برای اکثر مردم، تقویم یک نیاز روزانه است. تقریباً همه افراد حداقل یک تقویم دیواری دارند که مرتباً به آن مراجعه می کنند. بنابراین، یک تقویم رومیزی اختصاصی یا دیواری علاوه بر اینکه ابزاری موثر برای تبلیغ و آگاهی از برند است، یک هدف بسیار کاربردی و مفید برای گیرنده دارد. حتی اگر تقویم شما به طور برجسته نام شرکت، آرم و اطلاعات تماس شما را نشان می دهد، به جای تبلیغات آشکار، به عنوان یک هدیه مورد استقبال تلقی می شود.

 

4) قرار گرفتن در معرض مداوم را ارائه می دهد

هر چه مورد مفیدتر باشد، احتمال نگهداری و استفاده از آن بیشتر می شود. زمانی که یک تقویم دیواری آویزان شود، تقریبا همیشه در جای خود باقی می ماند. این بدان معناست که نام و پیام بازاریابی سازمان شما بارها و بارها برای حداقل دوازده ماه دیده می شود. بسیاری از استراتژی های بازاریابی برای سرمایه گذاری اندک چنین تأثیر ماندگاری را ارائه نمی دهند. همچنین، به خاطر داشته باشید که نوردهی ارائه شده توسط تقویم فقط برای گیرنده نیست، بلکه برای هر کس دیگری که آن را روی دیوار می بیند نیز می باشد.

 

5) ملموس

یک تقویم چاپی به شکل فیزیکی وجود دارد. به این ترتیب، پیام تبلیغاتی شما احتمالاً در مکانی کاملاً قابل مشاهده قرار می گیرد و بیانیه ای معنادار می دهد. این یک پیام زودگذر مانند یک بنر تبلیغاتی آنلاین، تبلیغات رادیویی یا تبلیغات تلویزیونی نخواهد بود. همچنین، برخلاف تقویم دیجیتالی که باید از طریق برنامه تلفن همراه یا برنامه کامپیوتری مشاهده شود، تقویم چاپی برای مشاهده نیازی به دستگاه الکترونیکی ندارد. یک تقویم دیواری ممکن است با تکنولوژی پایین باشد، اما برای تبلیغ پیشنهادات شما و تاثیرگذاری بر تصمیمات خرید به راحتی در دسترس خواهد بود.

 

 

6) تعامل متقابل را تشویق می کند

تقریباً همه دوست دارند هدایای رایگان دریافت کنند. حتی اگر یک تقویم بدون هیچ تعهدی توزیع شود، هدیه دادن به مشتری فعلی یا بالقوه تأثیر بسیار مطلوبی بر جای می گذارد و احتمال اینکه آنها شما را دوست داشته باشند، شما را به خاطر بسپارند و با شما تجارت کنند را افزایش می دهد. همچنین، بیشتر تقویم‌های شرکتی در دفتر یا اتاقک آویزان می‌شوند… همان جایی که تصمیم‌گیری برای خرید گرفته می‌شود. از این رو، هدیه یک تقویم می تواند شروع مثبتی برای ایجاد یک رابطه تجاری مداوم باشد.

 

 

7) ارزان

از مزایای تقویم دیواری می توان به قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد.تقویم های دیواری سفارشی چاپ شده ارزش درک شده بالایی دارند اما در واقع تولید آنها در مقابل تقویم رومیزی بسیار مقرون به صرفه است. بعلاوه، در مقایسه با تبلیغات انبوه از طریق اینترنت، بیلبوردها، رادیو، تلویزیون و غیره، هیچ سکه ای را برای پیام هایی که نتیجه را از دست می دهند هدر نخواهید داد. شما کنترل کاملی دارید که چه کسی یک نسخه از تقویم تبلیغاتی شما را دریافت می کند. این به شما امکان می دهد پیام بازاریابی را مطابق با نیازها و علایق مخاطبان خاص خود تنظیم کنید. از آنجایی که تقویم‌های سفارشی با چنین هزینه‌ای حداقلی را در معرض دید برند قرار می‌دهند، یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین آیتم‌های تبلیغاتی هستند که می‌توانید بخرید.

 

 

8) بسیار ساده

یک تقویم چاپی بسیار ساده است. این یک مورد محبوب است که همه می دانند چگونه از آن استفاده کنند. نیازی به مونتاژ، دستورالعمل یا باتری ندارد. برخلاف لباس های تبلیغاتی، همیشه اندازه مناسبی دارند. اگر آن را بیاندازید زود فرسوده نمی شود و نمی شکند. پیام بازاریابی و اطلاعات تماس شما همیشه به صورت برجسته نمایش داده می شود. همچنین، یک تقویم چاپی صاف است و کمترین فضا را اشغال می کند. این امر موجودی و توزیع آن را بسیار آسان می کند. به‌علاوه، تقویم‌ها وزن نسبتاً سبکی دارند و می‌توان آنها را با قیمت مقرون به صرفه ارسال کرد.

 

 

9) گزینه های متنوعی را ارائه می دهد

یک تقویم دیواری سفارشی را می توان تقریباً با هر تصویر، پیام، تم، رنگ، طرح، یا اندازه ای که ترجیح می دهید چاپ کرد. استوک کاغذ می تواند دارای روکش براق یا مات یا بدون پوشش باشد. همچنین چندین سبک صحافی مناسب برای تقویم های دیواری چند صفحه ای وجود دارد. به عنوان مثال، صحافی زین دوخت، منگنه ها را از طریق خط چین قرار می دهد، صحافی مارپیچی از یک سیم پیچ پلاستیکی انعطاف پذیر استفاده می کند، و اتصال سیمی از دو حلقه سیم فلزی استفاده می کند. هر سه روش صحافی به تقویم اجازه می دهد تا به طور صاف به دیوار آویزان شود.

 

 

به یاد داشته باشید، اولین تقویم برنده می شود!

به عنوان یک قاعده کلی، اولین تقویم روی دیوار ثابت می ماند. این بدان معناست که اگر شرکت یا سازمان شما قرار است تقویمی را در پایان سال توزیع کند، باید مطمئن شوید که قبل از تقویم شرکت‌های دیگر وارد می‌شود. بنابراین روند ایجاد تقویم خود را در اوایل سال شروع کنید.همچنین، چاپگر خود را از ابتدا درگیر کنید تا همه گزینه‌های خود را درک کنید و برای تصمیم‌گیری زمان داشته باشید. هنگام برنامه ریزی یک تقویم دیواری کاملاً سفارشی، برای تولید و جمع آوری عکس ها و آثار هنری به زمان نیاز دارید. ایجاد یک تقویم دیواری  عالی به برنامه ریزی کمی نیاز دارد، اما نتایج می تواند شگفت انگیز و طولانی مدت باشد.علاوه بر این محصول می توان از تقویم زیر دستی هم برای استفاده از تبلیغات استفاده کرد.

 

 

جدیدترین کالکشن ست مدیریتی جوپنزا را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *