ست مدیریتی به عنوان هدیه ای برای مناسبت ها

ست مدیریتی

هدیه دادن در مناسبت های تقویمی ، غیر تقویمی و یا رسمی و غیر رسمی از دیرباز مرسوم بوده و همچنان به قوت سابق باقیست.اگر بخواهیم یکی از مناسب ترین و با کیفیت ترین محصولات را به عنوان هدیه یا هدیه تبلیغاتی معرفی کنیم یک ست مدیریتی است.اگر شما جز صاحبان مشاغلی هستید که میخواهید علاوه بر هدیه دادن به مخاطب خود،هدیه شما کاربرد یک هدیه تبلیغاتی را نیز داشته باشد میتوانید هنگام سفارش ست مدیریتی از آژانس تبلیغاتی مربوطه بخواهید نام و لوگو شما را بر روی محصول مورد نظر درج نماید.بدین ترتیب شما یک هدیه تبلیغاتی نفیس را به مخاطب خود عرضه کرده اید و با یک تیر چند نشان زده اید.

انتخاب ست مدیریتی

حتما برایتان پیش آمده که هنگام خرید یک هدیه معمولی یا تبلیغاتی به دردسر افتاده اید و در بین محصولات مختلف سردرگم شده اید. هر فردی در طول سال با مناسبت هایی روبه رو میشود که خوشایندش است به فرد مورد نظر خود هدیه ای بدهد،مناسبت هایی مانند روز مرد روز،روز پزشک، روز پرستار،روز معلم و یا مناسبت های غیر رسمی ای مانند تولد ها،سالگرد های ازدواج و …وجود دارد که افراد همواره به دنبال یافتن مناسب ترین گزینه برای هدیه دادن هستند. همچنین علاوه بر اینها اگر شما جز دسته ی صاحبان مشاغل باشید که بخواهید برای مناسبت هایی مانند روز مهندس،روز حسابدار و … به مخاطبان‌ خود یک هدیه تبلیغاتی بدهید نیز نیازمند یک انتخاب هوشمندانه هستید تا علاوه بر خوشحال کردن مخاطبتان برند خود را به خوبی در ذهن وی ثبت وضبط نمایید. انتخاب یک ست مدیریتی همان‌چیزی است که شما چه جز دسته اول چه جز دسته دوم باشید به آن نیاز دارید!

اقلام موجود در ست مدیریتی

اما اگر بخواهید بدانید ست مدیرتی اصولا چه محصولاتی را شامل میشود و چه چیزهایی در آن وجود دارد باید بگوییم که اقلام ست مدیرتی شامل محصولات زیر است:

یک سررسید نفیس:سررسید های نفیس به انتخاب شما میتواند وزیری، رقعی، اروپایی و… باشد،که دارای یک جلد چرم نفیس هستند و تمام صفحات و جلد آن قابلیت حک یا چاپ لوگو را دارد و صفحات ابتدا و انتهای آن نیز قابلیت درج مطالب تبلیغاتی را داراست.

کیف چرم مدیریتی: کیف های چرم شایسته یک مدیر با امکان حک لوگو و اسم بر روی آن به صورت داغی و یا چاپ

کیف زنانه: یک کیف مناسب خانم ها با امکان حک لوگو

کیف پالتویی: کیف هایی هستند که از کیف پول بزرگتر هستدو به عنوان کیف دستی استفاده میشوند.

خودنویس: خود نویس نفیس به همراه جعبه نفیس آن

خودکار: یک خودکار نفیس با امکان حک لوگو و آرم بر روی تنه خودکار

پاوربانک: یک عدد پاوربانک 1000میلی آمپر

یک عددفلش مموری

جاکارتی در رنگ های مختلف

کیف پول های چرم در رنگ ها و مدل های متنوع

و در بسیاری موارد سررسید تبلیغاتی نیز در ست موجود میباشد.

اقلام ذکر شده با توجه به مقداری که میخواهید هزینه کنید قابل تغییر و قابل انعطاف است.برای مثال میتوانید یک ست مدیریتی سه تکه شامل کیف پول،جاکارتی و سررسید سفارش دهید.
بدین ترتیب شما به راحتی هدیه ای را انتخاب کرده اید که هم برای مخاطب شما بسیار کاربردی است زیرا در این پکیج پرکاربرد ترین محصولات در زندگی روزمره یک فرد به کاربرده شده است و هم ارزنده و مورد پسند مخاطب شماست.بنابراین چه شما یک فرد عادی باشید که مدیران صاحب مشاغل یک ست مدیریتی انتخابی درست برای هدیه و هدیه تبلیغاتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *