سفارش سررسید اختصاصی جدید

سفارش سررسید اختصاصی جدید

سررسید اختصاصی سررسیدی است که کاملا با ویژگی ها، مشخصات و طراحی مورد نظر سفارش دهنده تولید می شود. شما میتوانید سفارش سررسید اختصاصی جدید را با بهترین کیفیت انجام دهید و لذا چنانچه مدل خاصی به عنوان نمونه در اختیار دارید و می خواهید سالنامه خود را مطابق آن تولید کنید، برخی از تولید کنندگان می توانند آنرا به عنوان سررسید اختصاصی برای شما تولید کنند.

یکی از دلایل مهمی که سررسید را در جایگاه یک هدیه تبلیغاتی مناسب قرار می دهد، استفاده از آن در طول یکسال است؛ همین نکته باعث می شود که شرکت ها با اختصاصی کردن سررسید از این تبلیغات موثر استفاده کرده و برند خود را در ذهن مشتری ماندگار کنند. امروزه با افزایش بی سابقه قیمت هدایای تبلیغاتی همچنان میتوان روی  سررسید اختصاصی به عنوان  یک هدیه مقرون به صرفه حساب باز کرد. سفارش سررسید اختصاصی که درآن دفترچه یادداشتی است که روز و تاریخ را دارا می باشد، صفحات داخلی شامل مناسبت هایی است که بنا بر تصمیماتی اتخاذ شده اند تا یاد و خاطره حوادث، اتفاقات مهم و دستاوردهای ویژه زنده نگه داشته شود.

سررسید اختصاصی

در صفحات و یا انتهای سررسید می توان اطلاعات مهم و کاربردی را اضافه نمود که هر شرکت یا مجموعه با توجه به نیاز مشتریان خود و هدفی که دارد این اطلاعات را چاپ می نماید. جداول مهندسی، احادیث مذهبی، اطلاعات کشاورزی، سخن بزرگان و تلفن های ضروری و عناوین دیگر از جمله این اطلاعات هستند. عناوین مختلفی از سررسید اختصاصی در طی سالیان اخیر به چاپ رسیده است که می توان به سررسید های مهندسی، سررسید های مدیران، سررسید های دستیار، سررسید های آموزشی، سررسید های پزشکی، سررسید های تعیین وقت بیمار، سررسید های ورزشی و… را نام برد.

شرکت های تولیدی سررسید هر ساله اقدام به تولید دو مدل سررسید (یکی عمومی و دیگری اختصاصی) می کنند که معمولا سررسید عمومی در تیراژ های بالا چاپ گردیده و آماده می باشد، تنها خدماتی که می توان به این مدل از سررسید ها اضافه نمود، چاپ داغ کوب و طلا کوب و یا لیزر پلاک چسبیده شده روی سررسید در صورت وجود بنام مجموعه سفارش دهنده چاپ میشود .

سررسید یا دفترچه یادداشت روزانه, دفتری است که میشود در هر صفحه ی آن تاریخ و مناسبت روز را دید و همچنین میتوانیم برنامه های شخصی روزانه خود را در آن یادداشت کنیم زیرا سررسید از اهمیتی  برخوردار است چرا که میتواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد .

 

پیشنهاد جوپنزا : جدیدترین انواع تقویم ۱۴۰۳

 

سررسید بهترین هدیه تبلیغاتی

سررسید ، دفتر مورد علاقه ی افراد برنامه ریز یا افرادی که علاقه مند هستند تا کارهای روزانه شان را بر طبق برنامه انجام دهند محسوب می شود . علاوه بر این سفارش سررسید اختصاصی جدید استفاده ی تجاری و تبلیغاتی داشته و شرکت ها و موسسات  برای  رسیدن به اهداف تجاری یا معرفی خود یا محصولات شان  به سفارش و چاپ آن میپردازند,

لذا سررسید 1401 یکی از بهترین ابزار در حوزه ی تبلیغات کاغذی محسوب می شود و به این صورت مورد قبول و مورد پسند, جمع بیشتری از علاقه مندان واقع میگردد.

 سررسید ۱۴۰۱ یکی از هدایای تبلیغاتی کاربردی و ماندگار است که برای کاربر استفاده زیادی دارد.

فضای بسیار زیادی برای هرگونه تبلیغاتی در اختیار شما قرار می ‌دهد و شما می‌ توانید از هر برگ آن برای تبلیغ خود استفاده کنید.

می ‌توانید آن را به صورت اختصاصی و سفارشی برای برند خود چاپ کنید و کسب و کار خود در هر زمینه ای که باشد قابلیت چاپ بر روی سررسید تبلیغاتی را دارد.

سفارش سررسید اختصاصی

شما میتوانید با سفارش سررسید اختصاصی جدید برند خود را یا کالای خود را تبلیغ کنید .

یک سال همراه با مخاطب شما خواهد ماند و معمولا بعد از رسیدن سال جدید از آن به عنوان سررسید باطله استفاده می‌شود.

برای هر نوع محصول، شغل و کسب و کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و فرقی نمیکند شما چه محصولی دارید یا کسب و کار شما در چه زمینه ای است.

از بهترین های هدایای تبلیغاتی می توان به سررسید اشاره کرد، زیرا دارای تقویم سالانه، محل یادداشت و همچنین معرفی بیوگرافی شرکت و معرفی محصولات می باشد. اگر یک سررسید به شکلی مناسب و با کیفیت طراحی و چاپ شود، تاثیر به سزایی بر مخاطب می گذارد. از دیگر مزایای سررسید های تبلیغاتی

می توان به آسان تر کردن برنامه ریزی های روزانه اشاره کرد. این موضوع سبب می شود علاوه بر اینکه نام شرکت تان را هر روز به مخاطبان خود یاد آوری می کنید، به پرسنل خود نیز کمک خواهید کرد که برنامه کاری و جلسات خود را به خوبی زمان بندی کنند.

استفاده لوگو در صفحات داخلی سررسید یکی از موثر ترین روش های چاپ سررسید سفارشی از دیدگاه کاربرد تبلیغاتی است که باعث تکرار نام شما و برند کسب و کار شما در ذهن مخاطب خواهد شد. هدف چاپ یادآوری روزانه برند شما به مخاطبان تان است.

سفارش سررسید اختصاصی جدید بیشتر توسط مشتریانی صورت می گیرد که تیراژ سفارش سررسید آنها بالاست .

گاهی وقت ها  برخی از تولید کننده سررسید چاپ لوگو در متن سررسید یا همان ترام را در سفارش پایین نیز انجام می دهند.

 

ببینید : انواع ست مدیریتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *