چاپ لوگو روی ست مدیریتی تبلیغاتی

چاپ لوگو روی ست مدیریتی تبلیغاتی

چاپ لوگو روی ست مدیریتی تبلیغاتی انواع و اقسام مختلف دارد. برخی ست های مدیریتی شامل کیف و دفتر یادداشت یا سررسید، کیف پول و کیف کلید یا جا کلیدی و اکثر آنها همراه با خودکار می باشند. برخی دیگر از انواع ست مدیریتی شامل پاور بانک، فلش مموری، موس کامپیوتر، محافظت کننده های سیلیکونی یا چرمی موبایل و محصولات دیجیتال می شوند.

کار در ادارات به عنوان کارمند، منشی یا حتی مدیر یک مجموعه نیازمند نظم و برنامه ریزی است که با استفاده از یک ست مدیریتی جذاب و کاربردی علاوه بر نظمی که به میز کار خود می دهید ، می توانید میز کار خود را شیک و جذاب نموده تا هنگام کار دچار کسلی و خستگی زودهنگام نگردید.

چاپ لوگو روی ست مدیریتی تبلیغاتی به طور کلی پک هایی مشتمل از دو تا شش تکه از لوازم مورد نیاز اداری شامل مواردی نظیر: سررسید، خودکار یا روان نویس جاسوئیچی، کیف پول، جا کارتی و… می باشد که در جعبه هایی شیک و زیبا بسته بندی می گردد یا در برخی موارد خود دارای یک کیف مجزا برای جا گیری وسایل می باشد و به صورت هدیه یا کالای تبلیغاتی تهیه می گردد و این قابلیت را دارد که نام شرکت، اداره یا اشخاص حقیقی بر روی آن حک گردد.

ست مدیریتی تبلیغاتی

این روزها روش های تبلیغاتی تغییر زیادی کرده است  و شرکت ها، ادارات یا برخی از کسب و کارها جهت شناساندن و تبلیغ کار خود از این روش ها استفاده می کنند. یکی از این موارد را می توان هدیه دادن کالای تبلیغاتی مثال ست مدیریتی نام برد.

کالاهای تبلیغاتی موارد گوناگونی را شامل می شوند مانند: خودکار، جاسوئیچی، سر رسید و… که نام تجاری شرکت بر روی آن حک می گردد اما بهترین هدیه تبلیغاتی که می توان به مدیر یک شرکت یا هر شخص دیگری داد ست مدیریتی نفیس است. تاثیری که یک ست مدیریتی می تواند بر روی شخص بگذارد بسیار بیشتر از کارت ویزیت یا حتی یک سررسید ساده خواهد بود.

چاپ لوگو روی ست مدیریتی تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی است که به عنوان هدیه سازمانی یا همان گیفت شرکتی هدیه یا سفارش داده می شود.

سازمان های دولتی یا شرکت های خصوصی هر ساله برای مدیران و کارمندان ارشد هدایای سازمانی تهیه می کنند.

ست مدیریتی یک هدیه تبلیغاتی نفیس

یکی از محبوب ترین این نوع گیفت ها ست مدیریتی است. تولید کنندگان سررسید مدیریتی، آن ها را با توجه به سلیقه شرکت ها و سازمان ها شخصی سازی می کنند.چاپ لوگو روی ست مدیریتی تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی و کاربردی برای مدیر یک شرکت یا هر کسی که دوست داریم باید دارای یک بسته بندی شیک باشد. قطعاً بدون داشتن بسته بندی مخصوص، ست مدیریتی به یک هدیه عالی تبدیل نخواهد شد. بسته بندی باید به گونه ای باشد که وسایل درون آن هر کدام در جای خود قرار بگیرند ، اگر بسته بندی مرتب باشد این خود یک امتیاز مثبت است.

به این دلیل که اگر بهترین کالا را در یک جعبه ساده و بدون هیچ طرح خاصی قرار دهیم در نگاه اول جلب نظر نمیکند و حتی ممکن است تا مدتها فردی که هدیه را دریافت کرده است آن را باز نکند و از هدایای داخل جعبه باخبر نشود.

اما ایجاد یک بسته بندی شیک و جذاب می تواند بسیار جلب نظر کند و ذوق و شور فرد دریافت کننده هدیه را بر می انگیزد. اگر هدف شما از هدیه دادن تاثیرگذاری بر روی فرد است، چه برای تبلیغات و چه به عنوان یک دوست عزیز چاپ لوگو روی ست مدیریتی تبلیغاتی به شما عزیزان پیشنهاد می گردد

اینگونه محصول به یک هدیه مدیریتی نفیس تبدیل شده و باعث ایجاد حس احترام متقابل می گردد و مخاطبین شما از اینکه به آنها اهمیت می دهید احساس دوستی و رضایت می کنند.

سررسید چیست؟

سررسید کتاب یا جدولی است که تشکیل شده است از یک تقویم رومیزی از یک سال ، همراه با اطلاعاتی که به صورت پیوست در ابتدا یا انتهای سررسید قرار میگیرد.

به زبان ساده سررسید یا سالنامه همان دفترچه یادداشت روزانه است با این تفاوت که هر صفحه از آن دارای تاریخ می باشد . سالنامه می ‌تواند شامل فهرست مناسبت‌ هایی باشد که بنا به تصمیماتی گرفته شده باشند تا یاد و خاطره حوادث، اتفاقات یا انسان ‌های معروف را زنده نگه ‌دارند.

در واقع در سررسید به حقایق مختلف در مورد دستاوردهای گذشته و حال اشاره شده است .

همچنین سررسید به نوعی دفتر گفته می ‌شود که دارای تاریخ بوده و در آن کارهای روزانه را یادداشت می‌ کنند.

امروزه در ایران سررسید های رواج فراوان دارند. شرکت‌ ها با چاپ تصاویر تبلیغاتی خود در سررسید ها آن را به مشتریان خود هدیه می ‌دهند. سررسیدی که به در تیراژ بالا و به درخواست سفارش دهنده کاملاً سفارشی تولید می ‌شود را سررسید اختصاصی می‌ گویند.

چاپ ست مدیریتی

چاپ لوگو روی ست مدیریتی تبلیغاتی با توجه به وسایل به کار رفته در آن ها متفاوت می باشد و به روش های گوناگونی انجام می گیرد. در واقع بسته به نوع و جنس هدایای به کار رفته در این ست ها بهتر است از چاپ مناسب استفاده شود. به طور کلی چند روش چاپ بیش از سایر روش های چاپی مورد استفاده قرار می گیرند که عبارتند از:

چاپ سیلک ،چاپ تامپو و چاپ لیزری

  • تامپو :چاپ تامپو یک چاپ ارزان و با کیفیت می باشد و مختص اشیاء مدور و منحنی می باشد. این چاپ در زمان کوتاهی انجام می گیرد و با توجه به استفاده از رنگ های متنوع بسیار مناسب می باشد
  • لیزری : چاپ لیزری بر روی اجسام فلزی انجام میگیرد.
  • اسیلک : از این روش چاپی در اجسام گود و منحنی نمی توان استفاده نمود. در واقع این چاپ تنها بر روی اجسام مسطح و تخت قابل انجام می باشد.

روش دیگری برای حک نمودن نام و نشان یا طرح مطلوب بر روی اقلام ست مدیریتی لوکس وجود دارد که گلدوزی می باشد. این روش نیز بر روی اقلام پارچه ای قابل انجام می باشد و طرفداران خاص خود را دارد و از آنجا که این افراد علاقه مند به استفاده از این روش به جای چاپ های صنعتی می باشند، این روش را نیز می توان یک روش چاپ لوگو روی ست مدیریتی تبلیغاتی دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *