کاربرد سررسید در تبلیغات آفلاین

کاربرد سررسید در تبلیغات آفلاین

روش های تبلیغات آفلاین با سررسید

در این قسمت قصد داریم شما را با سه شیوه کاربردی به منظور تبلیغات آفلاین سررسید آشنا کنیم. جهت تبلیغات آفلاین به سیستم های رایانه ای، هوشمند و اینترنت نیازی نمی باشد. اما با در نظر گرفتن شیوه های متنوع و جدید، تبلیغات آفلاین دچار تغییر و تحولات چشمگیری شده است. همانطور که گفته شد در ادامه به معرفی شیوه های اثربخش می پردازیم.

● جدیدترین شیوه تبلیغات آفلاین، شخصی سازی به کمک تکنولوژی

شخصی سازی به کمک تکنولوژی را می توان به عنوان جدیدترین شیوه تبلیغات آفلاین معرفی کرد. یکی از شیوه هایی که سال ها پیش با استقبال قابل توجهی مواجه شد، تبلیغات به وسیله بیلبورد های تبلیغاتی بود. بسیاری از فروشگاه ها بیلبوردهای تبلیغاتی را مورد استفاده قرار دادند اما هوشمندانه نبود، چرا‌ که با مشتری به طور مستقیم در ارتباط نبود یا به عبارتی شناخت جامع و کاملی از آنها نداشت. همین مسئله منجر شد تا کارشناسان نسبت به طراحی تبلیغات آفلاین به صورت شخصی سازی اقدام نمایند به گونه ای که با روحیات مشتریان همخوانی داشته باشد.

●شرکت کردن در رویدادها، شیوه ای غیر مستقیم جهت تبلیغات

شرکت کردن در رویدادها به ویژه برای افرادی که صاحب کسب و کار می‌باشند، به دیده شدن برندشان کمک قابل توجهی می کند. با حضور پیدا کردن در رویداد های مختلف، چاپ سررسید تبلیغاتی، چاپ بروشور و یا کاتالوگ با ارائه یک محتوا خاص و مخاطب پسند درباره کسب و کارتان به عنوان تبلیغات آفلاین به گونه ای غیر مستقیم مورد توجه واقع می شوید.

 

● هدایای شرکتی یک شیوه خوشایند برای تبلیغ و جذب مشتری

یکی از شیوه های خوشایند برای تبلیغات آفلاین و جذب مشتری، ارسال هدایای شرکتی مانند ست مدیریتی است. هدایای شرکتی را می توانید به دو شیوه انجام دهید:

  1. شیوه اول هدیه هایی است که شرکت ها برای سایر افراد ارسال می کنند. شما می توانید هدیه ها را از شرکت ها و سازمان هایی که برای مشتریان خود می فرستند، تهیه نمایید.
  2. شیوه دوم ارسال هدیه هایی ویژه با لوگو برند شما برای شرکت ها و سازمان هایی می باشد که به حوزه فعالیت شما تعلق دارند.

 

نکات مهم چاپ و طراحی سررسید تبلیغاتی

یکی از بهترین شیوه های بازاریابی، چاپ سررسید تبلیغاتی و سالنامه اختصاصی محسوب می شود. شما در هر کسب و کاری که مشغول به فعالیت می باشید، بدون شک از رقبای بسیار زیادی برخوردار هستید. در صورتی که می خواهید توجه مخاطبان خود را جلب کنید تا تشویق به استفاده از خدمات شما شوند، بهترین گزینه مورد استفاده قرار دادن سررسید های تبلیغاتی هستند. در نتیجه به منظور بهتر دیده شدن در میان رقیبان خود توصیه می شود که هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار دهید. در ادامه به معرفی تعدادی از این نکات می پردازیم.

 

  1. در قسمت مقدمه بایستی یک صفحه برای به نام خدا، یک صفحه برای تبریک عید نوروز از طرف سازمان یا شرکت سفارش دهنده سررسید تبلیغاتی در نظر گرفته شود.
  2. در قسمت پایانی سررسید به طور معمول باید یک صفحه برای شماره های اضطراری نظیر اورژانس، آتش نشانی و سایر شماره های اضطراری، چندین صفحه خالی و تعدادی صفحه برای یادداشت تلفن ها در نظر گرفته شود. البته توجه داشته باشید که تعداد این صفحات بر اساس سفارش مشتری متغیر است.
  3. توصیه می شود پایه طراحی خود را بر طبق کاربردی بودن سررسید قرار دهید.
  4. طراحی سررسید باید خاص و اختصاصی باشد.
  5. سعی کنید در سررسید خود تصاویر با کیفیت و مرتبط مورد استفاده قرار دهید.
  6. برای قرار دادن لوگو سفارش دهنده می توانید از قسمت های مختلف سررسید استفاده کنید.
  7. رعایت نوع و اندازه فونت نوشته ها بسیار حائز اهمیت است، چرا که نوشته باید به طور کامل قابل خواندن باشد.
  8. رعایت قوانین رنگ ها در طراحی و چاپ سررسید های تبلیغاتی الزامی است.

سعی کنید طراحی که برای روی جلد در نظر میگیرید، شلوغ نباشد؛ جز در مواردی که سفارش دهنده طرح خاصی در نظر داشته باشد.

سوالات متداول:

1. کاربرد سررسید در تبلیغات چیست؟

کاربرد سررسید در تبلیغات نه تنها در کشور ما حائز اهمیت است، بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز ارزشمند است. سررسید ها تنها دفتر هایی هستند که در طول یکسال به صورت مداوم مورد استفاده قرار می گیرند و این خود می تواند علت محکمی جهت به کارگیری از سررسید در تبلیغات آنلاین باشد، چرا‌که با انجام تبلیغات سودبخش و گیرا در چاپ سررسید ویژه برند خود می توانید در عرض یکسال در مقابل چشم مخاطبین خود قرار گیرید.

2.سررسید های تبلیغاتی چه مزایایی دارد؟

ماندگار و کاربردی بودن سررسید های تبلیغاتی، امکان یادداشت برداری و برنامه ریزی دقیق، سررسید های تبلیغاتی فضایی به عنوان تبلیغات.

3. شیوه کاربردی به منظور تبلیغات آفلاین، چه شیوه هایی است؟

شخصی سازی به کمک تکنولوژی، شرکت کردن در رویدادها، ارسال هدایای شرکتی.

 

 

نتیجه گیری

 

سفارش سررسید و هدایای تبلیغاتی یکی از شیوه های تبلیغاتی آفلاین بایستی با بر اساس مهارت و تخصص بالایی انجام شود. همینطور افرادی که اجرا آن را بر عهده می گیرند باید در این زمینه دارای سابقه درخشان و مورد تایید داشته  باشند. در صورتی که شما در زمینه کاربرد سررسید در تبلیغات آفلاین نیاز به راهنمایی بیشتر داشته باشید، می توانید با همکاران ما در مجموعه جوپنزا در ارتباط باشید. ما در جوپنزا ارائه دهنده انواع سررسید تبلیغاتی، سررسید اختصاصی، ست مدیریتی، طراحی سررسید و سایر موارد مرتبط با این زمینه را می توانید به طراحان حرفه ای ما در جوپنزا بسپارید. از دیگر محصولات مان در جوپنزا می توان به سررسید وزیری، سررسید اروپایی، سررسید رقعی، سررسید پالتویی اشاره کرد. جهت سفارش انواع سررسید و تقویم ۱۴۰۳ می توانید به صورت حضوری به آدرس ما واقع در تهران – خیابان سپهبد قرنی – خیابان خسرو – شماره ۴۲ مراجعه نمایید و یا با تلفن مرکزی مجموعه به شماره 88917051 تماس حاصل فرمایید. از همراهی شما عزیزان تا پایان مقاله  کاربرد سررسید در تبلیغات آنلاین، متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *