در ست مدیریتی الکترونیکی از چه اقلامی استفاده می شود؟

اقلام ست مدیریتی الکترونیکی

شرکت‌ها یا هر مجموعه‌ای نسبت به ارتباط بیرونی و درونی سازمانی که دارند با افراد خاصی دارای روابط ویژه و مخصوصی هستند. برای اینکه این روابط پابرجا بماند باید در روزهای خاص یا حتی تولدها هدیه‌هایی را تهیه کنند. این هدیه می‌تواند از اقلام ست مدیریتی الکترونیکی و یا دیگر ست‌های مدیریتی باشد. با این کار هم هدیه‌ای ارائه شده است و هم نام مجموعه یا شرکت و برند یادآوری می شود. ست‌ مدیریتی از نوع کاربردی هدیه‌ها هستند که می‌توانند بهترین گزینه برای هدایای تبلیغاتی محسوب شوند.

اقلام ست مدیریتی الکترونیکی چیست؟

ست‌های مدیریتی متنوعی که وجود دارند که می‌توانند یک ابزار ارتباطی هم محسوب شوند. می‌توانید به مدیران نشان دهید که قدردان زحمات آن‌ها بوده‌اید و برای مدیران خود ارزش قائل هستید و موجب و تقویت پیوندها ارتباط‌ها هم می‌شوید. هر ست مدیریتی الکترونیکی حداقل دارای یک قطعه الکترونیکی است و این ست با دیگر ست‌های مدیریتی از برندهای معتبر و بسیار نفیسی هستند که دارای ظاهری شیک و بسته‌بندی عالی هستند.

این هدایا را می‌توان به دانش‌آموزان، کارمندان، ورزشکاران و یا به‌عنوان هدایای شرکتی و… ارائه کرد. اقلامی که در این ست‌ها وجود دارد می‌تواند شامل: شارژر فندکی، فلش، هدفون، اسپیکر، ایرپاد، پاوربانک و… باشد که همگی از لوازم الکترونیکی نفیس و با ارزشی هستند و موردنیاز همه افراد و مدیرانی که پشت میز هستند هم قرار می‌گیرد.

کاربرد ست مدیریتی الکترونیکی

هر کدام از ست‌های مدیریتی که به‌عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می شود، دارای قطعه‌ها و اجزای متفاوتی هستند. اقلام ست مدیریتی الکترونیکی هم شامل ابزار الکترونیکی بسیار کاربردی و مفید است که می‌تواند کاربردهای زیادی در مکان‌های مختلف داشته باشد. چند مورد از کاربردهای این اقلام را در مکان‌های مهم یادآوری می‌کنیم که عبارت‌اند از:

  • مدیران خصوصی
  • کارکنان یک مجموعه یا شرکت
  • مطب‌های دکتر
  • ارائه‌کردن به مدیران دولتی
  • مکان‌هایی مثل بیمارستان‌ها
  • مکان‌های دولتی

این مواردی که ذکر شد بهترین کاربردهای استفاده از اقلام ست مدیریتی الکترونیکی را دارا هستند.

 

چه نوع تبلیغاتی روی ست مدیریتی الکترونیکی می‌توان چاپ کرد؟

در جواب این سوال که چه نوع تبلیغ را می‌توان روی این اقلام چاپ کرد، می‌توان گفت هر چیزی که مدنظر باشد را می‌توان روی این ست‌ها چاپ کرد. از روش‌های داغ کوب، طلاکوب استفاده کرده و می‌توان پلاک‌های زیبا و جدید را روی این ست‌های مدیریتی چاپ کرد. گاهی بعضی از افراد شاکی هستند که نمی‌توانند برندینگ خود را به طور کامل روی این هدایا تبلیغ کنند؛ اما در ست‌های الکترونیکی برعکس تمام ست‌های دیگر برای تبلیغ دست شما باز است و می‌توانید هر اندازه تبلیغ مانند آرم، لوگو و… را روی این هدایا چاپ کنید.

خرید ست مدیریتی الکترونیکی

همان‌طور که می‌دانید یکی از روش‌های بازاریابی و تبلیغاتی، استفاده از ست‌های مدیریتی الکترونیکی است که می‌تواند یک بازدهی بسیار عالی برای هر شرکت و مجموعه را به دنبال داشته باشد. خرید ست مدیریتی الکترونیکی یا همان دیجیتالی بستگی به بودجه فرد دارد. نسبت به دیگر ست‌های مدیریتی قیمت بالاتری را دارا است. این قیمت به دلیل الکترونیکی و دیجیتالی بودن اقلام ست‌ها است؛ ولی بااین‌حال از نمونه ست‌های پرفروش مدیریتی محسوب می شود.

با این ست‌های مدیریتی می‌توان اعتماد مدیران را جلب کردهو  بین کارمندان و مدیران حس وفاداری را تقویت کرد. حرفه‌ای بودن برند را ‌نشان داد و می‌توان روی این ست‌ها لوگو و برند خود را به زیباترین شکل حک کرد. اگر در اقلام ست مدیریتی الکترونیکی خود پاوربانک قرار دهید، موجب می‌شوید نام برند شما در ذهن‌ها باقی بماند؛ زیرا در طول روز بارها افراد از گوشی خود استفاده می‌کنند و اگر شارژ گوشی تمام شود، مجبور به حمل پاوربانک‌های پیشکشی شما می‌شوند. می‌توان قطعه الکترونیکی مانند موس را هم از اقلام داخل هدیه الکترونیکی قرارداد؛ زیرا از کاربردی‌ترین وسیله الکترونیکی محسوب می شود.

انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

در این ست‌های مدیریتی الکترونیکی می‌توان شمار زیادی از ابزار و وسایل الکترونیکی را گنجاند. زیرا وسایل الکترونیکی در بیشتر کارهای روزمره مردم استفاده می‌شود. اما برای اینکه بتوانید این هدیه الکترونیکی را در ست تعبیه کنید، می‌توانید به‌صورت حضوری، آنلاین یا تلفنی با مشاورین تبلیغاتی ارتباط گرفته تا به شما در انتخاب بهترین اقلام ست مدیریتی الکترونیک کمک کنند.

اقلامی مانند: پاوربانک‌ها، ماشین‌حساب، ریکوردر، فلش، ساعت‌های دیجیتالی و هوشمند، هندزفری، اسپیکر، چراغ‌مطالعه، کابل‌های ضروری مثل هاب و حتی گلدان‌های نوری که می‌توانند وسایل الکترونیکی را شارژ کنند از نمونه هدایای تبلیغاتی الکترونیکی محسوب می‌شوند که همگی کاربردی بوده و بسیار ضروری هستند.در کنار تمامی این محصولات می توانید از سررسید تبلیغاتی و انواع تقویم رومیزی هم استفاده کنید.

مزایای انتخاب ست مدیریتی الکترونیکی

تمامی ابزار و اقلام ست مدیریتی الکترونیکی به‌نوعی کاربردی و ضروری هستند و همگی برای میز کارمندان و مدیران مناسب هستند. انتخاب هر کدام از این اقلام دارای مزایای زیادی است که چند نمونه از مزایای انتخاب نوع اقلام را برای شما بیان می‌کنیم. مزایای انتخاب ست مدیریتی الکترونیکی عبارت‌اند از:

  • این ست‌های الکترونیکی باارزش می‌تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای هدایای تبلیغاتی شیک ولی غیرکاربردی باشد.
  • اقلام ست مدیریتی الکترونیکی نسبت به جایگاه و مقام شخص انتخاب شود؛ زیرا انتخاب این اقلام توسط خود شخص ارائه‌کننده انجام می شود که می‌تواند این اقلام را کم یا زیادتر کند.
  • از لوازم الکترونیکی استفاده زیادی می شود و همین امر موجب می شود نام تجاری و برند و لوگوی شما با هر بار استفاده از این اقلام به چشم مخاطب بیاید و در ذهن‌ها باقی بماند. با ارسال این ست‌های الکترونیکی به مدیران شرکت‌ها و کارمندان نمونه نشان می‌دهید که برای آنها ارزش قائل هستید.

در زمان تهیه ست مدیریتی الکترونیکی باید به چه نکاتی دقت کرد؟

باتوجه‌به اینکه اقلام ست مدیریتی چرم و الکترونیکی از نمونه هدایای مدیریتی باارزش و گران قیمتی محسوب می شود، پس می‌توان سالی یک‌بار و برای رویداد یا مناسبت‌های خاصی آن‌ها را هدیه داد. بعد از اینکه اقلام را انتخاب کردید، باید به نوع جعبه و روش ارائه‌کردن آن به مخاطب هم توجه کنید. سعی کنید این سه تا را در یک بسته‌بندی بسیار زیبا و لوکس قرار دهید که نام برند و تجاری شما روی آن حک شده باشد. بهتر است از بهترین کیفیت برای چاپ لوگو و برند روی این هدایای تبلیغاتی استفاده کنید تا بتوانید تاثیر مثبت و درستی روی ذهن مخاطب بر جای بگذارید.

کلام پایانی

حتما از تاثیر گذاری تبلیغات بر فکر مردم و ذهن آنها آگاه هستید و از اهمیت یک تبلیغ درست هم آگاهی دارید. یکی از روش‌های تبلیغ صحیح این است که نام شما و برندشما همیشه در معرض دید مردم بوده و در انجام فعالیت‌های روزمره و عادی نام برند شما را مشاهده می‌کنند. زیرا تصویر گذاری زیادتری داشته و البته هزینه بیشتری را هم می‌طلبد. ولی ست‌های مدیریتی کاربردی هستند و بهترین روش برای تبلیغات محسوب می‌شوند. با آشنایی با اقلام ست مدیریتی الکترونیکی می‌توانید یکی از تاثیرگذارترین تبلیغات را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *