استفاده از تقویم رومیزی تبلیغاتی در راستای تقویت برند

تقویت برند با تقویم رومیزی تبلیغاتی

بیشتر کسب‌وکارها به ضروریت انجام تبلیغات برای افزایش درآمد آگاهی دارند و از راه‌های مختلفی سعی در انجام این کار دارند. برای انجامگاهیآ دادن بیشتر روش‌های تبلیغاتی زمان معینی مشخص گردیده است؛ یعنی مالک کسب و کار با پرداخت هزینه زیاد فقط می تواند برای چند روز یا چند هفته کالا و خدمات خود را معرفی کند. این روش تبلیغ در کوتاه مدت ممکن است، مفید باشد؛ اما یک سود همیشگی را برای کسب و کار فرد به ارمغان نمی آورد و فرد باید به دنبال روش های تبلیغ سالانه یا دائمی باشد. یکی از روش‌های موثر، تقویت برند با تقویم رومیزی تبلیغاتی است که با این روش هر روز سال را میتوان خدمات و محصول خود را تبلیغ کرده و در هر صفحه از این تقویم ها به روش‌های متفاوتی بازاریابی را انجام داد.

معرفی تقویم رومیزی تبلیغاتی

این ابزار مفید از کاربردی‌ترین و موثرترین راه تبلیغ برند تجاری محسوب می‌شود و شرکت‌ها و موسسه‌های مختلف برای اینکه مشتریان زیادی را به خود جذب کنند، از انواع مدل‌های مختلف تقویم‌ها برای تقویت برند با تقویم رومیزی استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند از بهترین طرح و خدمات متنوع برای جذب مشتری بهره ببرند.

این تقویم‌های رومیزی از ارزان‌ترین و کاربردی‌ترین هدیه‌های تبلیغاتی هستند که برای معرفی کسب‌وکار و برند استفاده شده و در اندازه و مدل‌های متنوع تولید می‌شوند. برای طراحی و ظاهر زیبای این هدایا از کاغذهای متفاوتی استفاده می‌شود.

انواع تقویم رومیزی

گفتیم که از بهترین روش‌های تبلیغاتی و از نوع ارزان‌ترین آن محسوب می‌شود و دارای مدل‌های متنوع با اندازه‌ها و طرح‌های مختلف است. هرکدام از این مدل‌ها دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند. انواع تقویم رومیزی شامل موارد زیر می‌شوند:

تقویم رومیزی با جلدی نرم

از انواع تقویم‌های رومیزی که دارای پایه‌های سه‌گوش، منعطف و نرم است. این تقویم دارای ۱۳ برگ ماه‌شمار بوده و بر روی صفحه اول نام و لوگوی برند و تصویرهایی از طبیعت و حتی حیوانات طراحی می‌شود. بقیه ۱۲ صفحه آن هرکدام به ماه‌های دیگر سال اختصاص می‌گیرد. برگه‌های این تقویم از قسمت بالا با یک فنر به همدیگر وصل شده‌اند که از این طریق خیلی راحت‌تر می‌توان به ماه‌های قبل و یا بعد حرکت کرد. این تقویم جلد نرم یکی از ارزان‌ترین نوع وضعیت برند با تقویم رومیزی اختصاصی محسوب می‌شود.

تقویم جلدسخت

این نمونه تقویم هم تقریبا شبیه تقویم رومیزی جلد نرم هستند و تنها تفاوت آن در جلد است که همین سخت بودن موجب می‌شود در اثر تکان و لرزش از ارتفاع پرت نشود. تقویم‌های جلدسخت دارای شش مدل هستند و در اندازه‌های 24.13 یا 5.13 و ۱۸ تولید می‌شوند که البته طبق نظر مشتری می‌توان اندازه‌ها را تغییر داد.

تقویم رومیزی پلکسی

این تقویم از موادی تشکیل می‌شود که شبیه شیشه با فشردگی زیاد دارای وزن کم ساخته می‌شود و روی پایه‌ای پلکسی نصب می‌شود که دارای شکلی شیشه‌ای است. این تقویم دارای استحکام و ماندگاری بسیار زیاد است که حتی در اثر افتادن و یا واردشدن فشار صدمه ندیده و نمی‌شکند. به دلیل داشتن ظاهری جذاب و خلاقانه برای تقویت برند با تقویم رومیزی تبلیغاتی بسیار مناسب است. مشتری حتی طبق سلیقه خود می‌تواند جای خودکار یا چسب یا هر دوی آنها را در آن تعبیه کند که در این صورت دارای طراحی منحصربه‌فردی می‌شود.

تقویم یادداشت دار

این نوع تقویم را بیشتر در سازمان‌ها، اداره‌ها و حتی در منزل استفاده می‌کنند که در طرح و مدل‌های متنوعی طراحی می‌شوند. تقویم رومیزی یادداشتی معرفی شده دارای گاه‌شمار بوده که می‌توان روزهای جلسات و تاریخ امتحانات دانشجویان یادانش آموزان و… را در آن یادداشت کرد. این نوع تقویم به دلیل کاربردهایی که دارد شامل سه دسته مانند: رومیزی پایه‌دار، اداری و کلاسوری می‌شود که هرکدام کاربرد و ویژگی خاص خود را دارد.

تقویم رومیزی چوبی

اگر می‌خواهید برای تقویت برند با تقویم رومیزی تبلیغاتی اقدام کنید، بادوام‌ترین و ماندگارترین نوع، تقویم چوبی است و به دلیل انواع کاغذهایی که دارد، دارای قیمت بالاتری است. البته طراحی ساده‌ای دارد که هر صفحه آن مربوط به‌روز خاصی طراحی شده است. دارای پایه چوبی است که معمولا از چوب درخت افرا و راش که دارای کیفیت زیاد است، ساخته می‌شود. به همین دلیل یک ظاهری شگفت‌انگیز و فانتزی به روی میز یا کتابخانه می‌دهد. می‌توان نام یا آرم برند را به‌صورت حکاکی و چاپ روی قسمت چوبی به روش نقره‌کوب و یا طلاکوب و لیزری و… انجام داد.

تقویم فانتزی

برای تولید این تقویم رومیزی معمولا از مقواهای سخت یا چوب بهره می‌برند. روی این تقویم‌ها معمولا انیمیشن‌های پرطرف‌داری را طراحی و چاپ می‌کنند که موجب شده این نوع تقویم در بین جوانان و حتی خانم‌ها بیشتر محبوب شود. اگر مخاطبین محصولات شما از بین جوانان و بانوان هستند، برای تقویت برند با تقویم رومیزی زیردستی از تقویم‌های فانتزی می‌توانید، استفاده کنید که پیشنهاد ایده‌آلی است.

چگونه یک تقویم رومیزی می‌تواند یک برند را برجسته و تقویت کند؟

تبلیغات به روش تقویم‌های رومیزی یک راه ارزان و مقرون‌به‌صرفه است. روشی راحت و حتی موثر برای معرفی نام تجاری و برند خود در بین افراد و مخاطبین است. با طراحی کلاسیکی که این تقویم‌های تبلیغاتی دارند می‌توان تضمین کرد که نام برند برای زمان طولانی قابل‌مشاهده و ماندگار باشد. برای تقویت برند با تقویم رومیزی تبلیغاتی یک راه موثر و کاربردی است که به‌عنوان هدیه به فروشگاه‌ها عرضه می‌شود. به دلیل استفاده از این تقویم در بیشتر خانه‌ها، دفتر کار و یا هر دوی این‌ها موجب می‌شود، باید به‌اندازه یک سررسید تأثیرگذار باشد.

مقاله پیشنهادی : در سررسید خود چه بنویسیم ؟

هرزمان که فردی تاریخ و یا روزی را چک می‌کند و یا مهلتی را تمدید و یا تعطیلاتی را علامت‌گذاری می‌کند، نشانه‌هایی روی تاریخ‌ها قرار می‌دهد و تقریبا می‌توان گفت هرروزه مورداستفاده قرار می‌گیرد. می‌توان آن‌ها را به روش سفارشی و ارزان تهیه کرد تا به دست مخاطبان خاص برسد. اگر می‌خواهید با یک کالای تبلیغاتی جهانی برای بازاریابی و تقویت برند با تقویم رومیزی تبلیغاتی آشنا شوید، باید ست رومیزی تبلیغاتی را بشناسید که می‌تواند به طور موثر کسب‌وکار و برندها را تبلیغ کند.

مزایای تبلیغ با تقویم رومیزی

گفته شد که استفاده از این تقویم‌ها در تبلیغات و کسب‌وکارها بسیار کاربردی بوده و دارای قیمت مناسبی است. از مهم‌ترین روش‌های موثر، تقویت برند با تقویم رومیزی تبلیغاتی است که انتخابی بسیار موثر است. از مزایای استفاده از این تقویم‌های رومیزی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در طول سال و سیصد و شصت و پنج‌روز در معرض دید افراد قرار می‌گیرد.
  • مخاطبین یا مشتریان هرسال یکبار تقویم‌های هدیه را دریافت می‌کنند و می‌توان با این روش کالاها و خدمات جدید را ارائه و تبلیغ کرد.
  • روشی برای قدردانی از مشتری محسوب می‌شود.
  • می‌توان تعداد بیشتری از کالاها و محصولات را در هر ماه در هر برگه‌ای از تقویم با هزینه کمتر تبلیغ کرد.
  • توزیع کنترل شده‌ای دارد.

چرا تقویم رومیزی هدیه تبلیغاتی نوروزی استفاده می‌شود؟

به دلیل اینکه این تقویم‌ها سالی یکبار به دست مشتری و مخاطب عرضه می‌شود، معمولا سعی می‌شود آن را در ورود به سال جدید به دست مخاطبان به‌عنوان یک هدیه ارائه کنند. دلایل اینکه به‌عنوان یک هدیه تبلیغات نوروزی محسوب می‌شود عبارت‌اند از:

 ارزان هستند

این تقویم‌ها در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی مانند تلویزیون و روزنامه ارزان‌تر است. می‌توان به تعداد زیادی از مشتریان بدون افزایش بودجه خود ارائه داده و در این روش تبلیغاتی نسبت به رادیو تلویزیون بودجه شما را هدر نمی‌دهد. خود شما تعیین می‌کنید که این هدایا به چه کسانی عرضه شود.

با آگاهی برند خود را افزایش می‌دهید

می‌توان با تقویت برند با تقویم رومیزی تبلیغاتی این توانایی را داشته باشید که به مخاطبین خود نشان دهید، منحصربه‌فرد بوده و نقاط قوت خود را برجسته کنید و خصوصیات کالاهای خود را باکیفیت و تصویرهای زیبا تبلیغ کنید. حتی می‌توانید با جمله‌های کوتاه و جذاب مخاطبین خود را جلب کنید.

کاربردی عملی دارند

مخاطبین معمولا هدایای کاربردی را بیشتر دوست دارند و هرساله منتظر دریافت این تقویم‌ها هستند تا طبق روزها و ماه‌های درج شده در آن جلسات و قرارهای خود را ترتیب دهند. با هر بار مصرف آن می‌توان تقویت برند با تقویم رومیزی تبلیغاتی را بسیار خلاقانه انجام داد. دیگر کاربردهای عملی این تقویم‌ها هم شامل موارد زیر می‌شوند:

  • قدرت ماندگاری زیادی دارد.
  • حضور فیزیکی دارند.
  • تقویم‌های رومیزی قابل‌تنظیم هستند.
  • به وفاداری مشتری یاری کنید.

سخن آخر

تقویم‌های تبلیغاتی رومیزی با انواع مختلفی که دارند، یک دیدگاه بلند و جذاب است که سعی می‌کند مشتریان را دعوت به خرید بیشتر از کسب‌وکار منتخب بکند. می‌توان گفت این تقویم‌های تبلیغاتی یکی از نمایندگان فروش و خاموش در تبلیغات محسوب می‌شوند و می‌توان از این طریق در تقویت برند با تقویم رومیزی تبلیغاتی بیشتر به موفقیت رسید.هم چنین می توانید با قرار دادن این محصولات در ست مدیریتی ، یک پک هدیه جذاب را به افراد هدیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *