تقویم رومیزی بهتر است یا سررسید تبلیغاتی

تقویم رومیزی

فارغ از این که در چه زمان و عصری هستیم ، هر کسب و کاری نیازمند تبلیغات مداوم است . برای تبلیغات و بازاریابی روش های زیادی پیش روی شرکت ها و کسب و کارها وجود دارد که به جرات می توان یک سررسید و یا تقویم رومیزی را پیشنهاد داد و بازدهی یک سال تبلیغات روزانه و یا حتی لحظه را برای کسب و کار ها تضمین کرد. چرا که سررسید تبلیغاتی چه سررسید اختصاصی باشد و چه تقویم رومیزی کاربرد های زیادی دارد و همواره مورد استفاده مخاطبان و مشتریان قرار میگیرد.

چرا تقویم رومیزی هدیه مناسبی است

میدانیم که تقویم رومیزی با سررسید تبلیغاتی متفاوت هستند چرا که سالنامه در واقع دفتری است داراری تقویم و صفحاتی است که مخاطبان به جهت یادداشت و یا کاربرد های روزانه از آنها استفاده می کنند. در حالی که تقویم رومیزی تنها یک تقویم است که به دلیل خاص بودن آن و ظاهر و طراحی منحصر به فردی که دارد روی میز های ادارات و مراکز مختلف و حتی منازل میتواند مورد استفاده قرار بگیرد و بطور مداوم جلوی دید باشد . حال این را تصور را داشته باشید که تقویم رومیزی که حاوی لوگو و نام شرکت شما است  را به یک مرکز یا شرکت پرتردد هدیه دهید ، اینجاست که هدیه تبلیغاتی شما تنها به یک مرکز یا شرکت اهدا نشده است بلکه افراد زیادی که روزانه به آنجا مراجعه میکنند نیز به نام و لوگوی شما توجه خواهند کرد ، و به این نیز فکر کنید که این مراکز ، مراکز خرید و یا فروشگاه های بزرگ باشد.

تقویم رومیزی بهتر است یا سررسید تبلیغاتی

اگر كسی از شما بپرسد كه چرا از بین هدایای تبلیغاتی ، میبایست تقویم رومیزی یا سر رسید را انتخاب كند، اولین پاسخی كه به ذهن میرسد این است كه چه تبلیغ دیگری وجود دارد كه برای هر ماه و 365 روز ارائه در مكان های مهم و پرجمعیت طراحی شده باشد؟؟؟؟ این را نمیتوان به قطعیت گفت که سررسید اختصاصی بهتر از تقویم رومیزی است و یا بالعکس . شما باید بسته به نوع و شناختی که از مشتریان خود دارید این تصمیم را بگیرید که تقویم رومیزی مناسب تر است یا سررسید ، پس این بسته به خواست و انتخاب شما بستگی دارد .

اهمیت و نقش تقویم رومیزی و سررسید در برندسازی

تقویم‌ ها و سررسید ها در برندسازی نقش به سزایی دارند، هم درون سازمان و هم بیرون سازمان وقتی تقویم شرکت‌تان هر روز جلوی چشم مشتری‌ها باشد، آنها ناخودآگاه هر روز برند و نام شرکت شما را می‌بینند. حالا این چه فایده‌ای دارد؟ خوب بیایید فرض کنیم که من قبلا از دریافت تقویم تبلیغاتی شما، هیچ چیزی در مورد شرکت شما نمی‌دانستم و من تصمیم هم گرفته‌ ام از آن استفاده کنم. بعد از چند هفته که روزی چند بار به تقویم نگاه کنم، احتمالا نام شرکت و برند شما در ذهنم حک می‌شود حتی اگر درست جلوی چشمم نباشد؛ و دفعه بعد که می‌شنوم یک نفر اسم شرکت شما را می‌آورد یا از خدماتی که شرکت شما ارائه می‌دهد می‌‌پرسد، من می‌توانم حرفی برای گفتن داشته باشد! لازم به ذکر نیست که اگر من در نهایت به خدماتی که ارائه می‌دهید نیاز داشته باشم، اسم شرکت شما قطعا همیشه به یاد خواهد ماند.
اگر یکی از مشتری‌هایتان تقویم شرکت شما را در دفتر خود گذاشته باشد، این به این معنی است برند شما را تایید می‌کند. بنابراین، هر کسی که به دفتر او می‌رود، می‌تواند به وضوح متوجه شود که او با شرکت شما در ارتباط است . باور کنید این موضوع خیلی اهمیت دارد !!!!!
برند سازی درون سازمان هم اهیمت دارد. کارکنان و یا کارمندان شرکت قطعا برند شرکتی که برایش کار می‌کنند را می‌شناسند، اما ممکن است از برخی خدمات یا مسائل مربوط به شرکت اطلاعی نداشته باشند! بد نیست که برند خود را برای کارکنان خود نیز تقویت کنید، چرا که آنها با کار کردن برای شرکت شما، نماینده برند شما هستند. به علاوه، به کمک تقویم می‌توانید روزها و رویدادهای مهم مربوط به شرکت را به اطلاع کارکنان برسانید. اگر هر یک از کارکنان شما یک تقویم رومیزی یا سررسید شرکتی روی میز خود داشته باشند، دیگر هیچ بهانه ای برای نیامدن به رویداد مهمی که از چندین هفته پیش به آنها اطلاع داده اید ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *