ست مدیریتی حافظ چیست؟ چه تاثیری در تبلیغات دارد

ست مدیریتی حافظ چیست

با نزدیک شدن به سال جدید، ست های مختلف هدایای تبلیغاتی نیز به شدت محبوب می شوند. سازمان ها و شرکت های مختلف در نزدیکی سال جدید برای برخی از مشتریان وفادار خود یا مدیران و کارمندان خود ست های مختلفی را تدارک می بینند تا به نوعی از این افراد تقدیر و تشکر کنند. هدایای تبلیغاتییکی از مهم ترین استراتژی های تبلیغات محسوب می شود که سازمان ها با استفاده از آن برای برند سازی خود استفاده می کنند. هدایای تبلیغاتی محصولاتی پر کاربرد تلقی می شوند که افراد در طول زندگی از آن ها استفاده می کنند. این محصولات به همراه لوگو و اطلاعات سازمان به دست مخاطب سازمان می رسد. از جمله محصولاتی که جز هدایای تبلیغاتی قرار می گیرند می توان به ماگ، روان نویس، سررسید یا سالنامه، تقویم تبلیغاتی ،محصولات دیجیتال و … اشاره کرد. این محصولات تبلیغاتی از خیلی سال های گذشته برای کاربرد تبلیغات مورد استفاده بوده است. اما با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن زندگی مدرن، این محصولات نیز دچار تغییر و تحول زیادی شدند و خیلی از محصولات دیگر نیز جز سبد هدایای تبلیغاتی قرار گرفتند. در کنار این مساله این محصولات عموما به عنوان هدایای نفیس و لوکس در کنار هم به شکل ست یا پکیج نفیس قرار می گیرند تا مخاطبی که هدیه را دریافت می کنند را بیشتر تحت تاثیر قرار دهند. این پکیج ها با اسم های مختلف کنار هم قرار می گیرند و تبدیل به هدیه ای ارزشمند می شوند. مثلا ست هدیه مدیریتی که به انواع مختلفی تقسیم می شود. مثلا ست هدیه مدیریتی دیجیتال که در آن محصولات تبلیغاتی دیجیتال مانند فلش تبلیغاتی، هارد دیسک تبلیغاتی، پاور بانک تبلیغاتی، یا اسپیکر تبلیغاتی قرار می گیرد. اما در این مقاله ما قرار است به یکی از جذاب ترین و خلاق ترین ست هایی بپردازیم که به تازگی مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

ست مدیریتی حافظ چیست؟

شاید اولین جوابی که می توان به سوال ست مدیریتی حافظ چیست داد این است که با توجه به اسم این پکیج این ست از محصولاتی تبلیغاتی مرتبط با اشعار حافظ دارد و مطابق با سلیقه مدیران طراحی و سفارش داده می شوند. کاملا درست می باشد. با توجه به تاریخچه و فرهنگ و هنر ایرانیان دیوان حافظ یکی از محبوب ترین هدایایی است که افراد بسیار از داشتن آن لذت می برند و در عین حال در طول سال مدام به دلایل مختلف به دیوان حافظ رجوع می کنند. این هدیه ارزشمند که حس ایران دوستی و فرهنگ دوستی را نیز ارتقا می بخشد یکی از زیباترین هدایایی است که می توان آن را در جهت تبلیغات استفاده کرد. و مدیران ارشد و کارآفرینان را با این هدیه بسیار زیبا خوشحال کرد.  چرا که علاوه بر استفاده تبلیغاتی و جذاب بودن هدیه ای مانند دیوان حافظ، این هدیه در جهت مسئولیت اجتماعی و فرهنگی سازمان نیز به حساب می آید و به نوعی باعث فرهنگ سازی و ترویج هنر ایرانی می شود. این ست خاص و ارزنده شامل این محصولات می باشد:

– دیوان حافظ بسیار نفیس که کاغذ آن از جنس گلاسه می باشد و دور کاغذ آن نیز از طلا استفاده شده است

– در کنار دیوان حافظ نفیس می توان از روان نویس تبلیغاتی نیز استفاده کرد. این محصول نیز می تواند در رنگ و شکل نزدیک به دیوان حافظ باشد و از روان نویسی لوکس استفاده شود.

– محصول دیگری که می تواند به عنوان هدیه ای تبلیغاتی در کنار دیوان حافظ و روان نویس قرار گیرد، جاکلیدی تبلیغاتی می باشد. این محصول نیز بسیار پرکاربرد و محبوب است. می توان در جاکلیدی از جنس چرم استفاده کرد تا لوکس بودن ست مدیریتی چرم حفظ شود.

– کیف پول تبلیغاتی نیز محصول دیگری است که می تواند در ست مدیریتی حافظ قرار گیرد. این محصول نیز محصول بسیار پر کاربردی است که افراد از هدیه گرفتن آن بسیار استقبال می کنند. کیف پول تبلیغاتی می تواند از جنس چرم باشد تا مانند جاکلیدی و خودکار تبدیل به هدیه ای جذاب و به یادماندنی شود.

سالنامه تبلیغاتی محصول دیگری است که می تواند در ست مدیریتی حافظ قرار بگیرد. سالنامه، محصول تبلیغاتی جدا نشدنی هر ست و پکیجی محسوب می شود. با توجه به بودجه هر سازمان و مخاطبی که برای این ست در نظر گرفته می شود می توان جنس کاغذ و جلد آن متفاوت باشد. مثلا در ست مدیریتی حافظ، سالنامه ای با جنس چرم یا گالینگور مورد استفاده قرار می گیرد. تا کلاس این ست حفظ شود و هدیه ای فاخر باشد. سالنامه محصولی بسیار پر کاربرد برای تمام مدیران و کارمندان ارشد هر سازمان می باشد. این سالنامه ها می توانند با توجه به برنامه های مدیران طراحی شود. و به نوعی سالنامه‌ی مدیران باشد. با قرار گرفتن این سالنامه در پکیج این ست هدیه ای جذاب و در خور توجه می باشد که می توان آن را به هر مدیری تقدیم کرد. البته لازم نیست که تمام این محصولات در ست مدیریتی حافظ قرار بگیرند. می توان از دو تا شش محصول در این پکیج قرار داد. این کاملا به هدف و استراتژی سازمان ارتباط دارد که تا چه میزان بودجه کنار گذاشته است و چه هدفی از هدیه دادن این ست دارد. در جواب ست مدیریتی حافظ  چیست با جزئیات تمام محصولاتی که می تواند در این ست قرار بگیرد را معرفی کردیم. اما محصولات دیگری نیز می توانند در این ست قرار بگیرند. محصولات تبلیغاتی دیگر با توجه به اهداف و استراتژی هر سازمان می تواند متفاوت باشد. بعضی از سازمان ها از لباس ها و پارچه های سنتی در این پکیج استفاده می کنند و بعضی از صنایع دستی نفیس. بعضی هم ترجیح می دهند بعضی از محصولات دیجیتال را در این ست قرار دهند. هیچ محدودیتی در استفاده از محصولات تبلیغاتی وجود ندارد. اما در کل بهتر است که هارمونی‌ای در کل پکیج و بین محصولات وجود داشته باشد. اما نکته‌ی دیگری نیز وجود دارد و آن این است که بسیار مهم است که بسته بندی این ست نیز در سطح محصولات تبلیغاتی لوکسی باشد که برای این ست در نظر گرفتیم. جعبه ای شیک و جذاب می تواند این هدیه را خاص تر نیز نشان دهد. بهتر است که جعبه ای که برای این ست در نظر گرفتیم با هویت کلی طراحی محصولات نزدیک باشد و از رنگ ها و اجناسی استفاده شود که محصولات داخل ست نیز از آن ها تشکیل شده است. در واقع همانطور که گفتیم بین محصولات و جعبه نیز هارمونی وجود داشته باشد.

ست مدیریتی حافظ چه تاثیری در تبلیغات دارد؟

بعد از پاسخ به این سوال که ست تبلیغاتی حافظ چیست نوبت به بررسی این موضوع می رسد که ست مدیریتی چه تاثیری در تبلیغات کسب و کارها دارد. همانطور که از اسم این ست مدیریتی پیداست. این ست مناسب مدیران ارشد و کارمندان ارشد سیستم می باشد. و یا هدیه ای مناسب برای مدیران ارشد سازمان ها و شرکت های دیگر می باشد. این هدیه تبلیغاتی با دربر داشتن لوگو و نشانه سازمان به دست مخاطبان صاحب مشاغل می رسد. و به این صورت مدیران و کارمندان را نیز با نوع سازمان و خدمات و محصولات آشنا می کند. این تبلیغات تبلیغات بسیار هوشمندی به حساب می آید که می تواند مدیران سازمان را نسبت به سازمان تبلیغ دهنده آشنا کند. استفاده از هدایای تبلیغاتی به عنوان روشی برای تبلیغات، بازدهی را در کسب و کار بسیار بالا می برد و مخاطبان و مشتران را به سازمان نزدیک تر می کند و باعث می شود احساس خوبی داشته باشند. استفاده از هدایای لوکس باعث می شود مخاطبان این احساس را نسبت به سازمان نیز داشته باشند و با احساسی خوب از خدمات و محصولات سازمان استفاده کنند. ست مدیریتی حافظ پکیجی مناسب برای هدیه دادن به تمام اقشار و افراد در یک جامعه نیست. این ست باید بسیار هوشمند و هدفمند استفاده شود تا تاثیر گذاری خود را داشته باشد. وگرنه بودجه‌ی بالایی از سازمان می گیرد و نتیجه‌ی خاصی نیز ندارد. در نتیجه بهتر است قبل از هدیه دادن این پکیج مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی کنیم و نسبت به سلایق و علایق آن ها همراه با هویت کلی سازمان هدیه مدیریتی را طراحی کرده و سفارش دهیم. ست حافظ در کل هدیه ای خاص  و خلاقانه محسوب می شود. و در کل افراد به صورت کلی به این هدیه علاقه‌ی زیادی نشان می دهند. این هدیه همچنین برای گردشگران و بازدیدکنندگان نیز هدیه ای فوق العاده محسوب می شود. چرا که موجب می شود با هنر و فرهنگ ایران آشنا شوند و تکه ای از آن را همراه با خود به کشور خود برگردانند. در نتیجه اگر سازمان یا شرکتی در مجموعه‌ی خود با موضوع گردشگری ارتباط دارد یا مهمانانی خارجی دارد این هدیه می تواند بسیار برای آن ها مناسب باشد. می توان در این ست علاوه بر دیوان حافظ از محصولات صنایع دستی نیز استفاده کرد تا پکیجی نفیس و تاریخی از ایران به یادگار داشته باشند و هربار که به این محصولات نگاه می کنند با دیدن آن به یاد سازمان هدیه دهنده و ایران و فرهنگ آن بیوفتند و چه تبلیغاتی از این ارزشمند تر می تواند باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *