تاثیر سررسید یادداشتی در بازاریابی و تبلیغات

تاثیر سررسید یادداشتی در بازاریابی

سررسید، دفترچه یادداشتی است که دارای تاریخ میباشد و انواع مختلفی دارد و در اندازه های مختلف طراحی و تولید میشود. سررسید طرفداران زیادی دارد، برای همین است که صاحبان کسب و کار سررسید را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب میکنند و باتوجه به سلیقه و نیاز خود و مشتریان و کارمندانشان نوع مختلف آن را سفارش میدهند.با توجه به آماری که گرفته شده است ارائه سررسید در میان مخاطبان و مشتریان در بازاریابی بسیار موثر بوده است و مشتریانی که شما به آنها سررسید اهدا کرده اید به مشتریان وفادار و همیشگی شما تبدیل خواهند شد‌. تاثیر سررسید یادداشتی در بازاریابی با توجه به قیمت مناسبی که نسبت به هدایای تبلیغاتی نفیس دیگر دارد، جز هدایای نفیس میباشد و مشتریان از دریافت این هدیه بسیار استقبال میکنند و خرسند خواهند شد.

برای سفارش سررسید چگونه باید اقدام کرد؟

اگر سررسید را به تعداد زیادی سفارش دهید، برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود زیرا هم برای شما ارزان تر حساب خواهد شد و هم به تعداد بیشتری از مشتریان خود سررسید هدیه میدهید و اینگونه مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب میکنید.

اگر میخواهید سررسیدی که سفارش میدهید به موقع و با بهترین متریال برایتان طراحی و تولید شود باید حداقل ۳ ماه قبل از شروع سال جدید اقدام کنید تا طراحان با حوصله و در زمان خلوت بودن کار سفارشات شما را با بهترین کیفیت و همان گونه که در انتظار شما است طراحی و تولید کنند.

شرکت جوپنزا با داشتن گروه طراحان حرفه ای در این مجموعه در تلاش هستند تا بهترین و با کیفیت ترین سررسید ها را به شما ارائه دهند.

برای سفارش سررسید از طریق شماره تلفن سایت جوپنزا اقدام کنید و برای اطلاعات بیشتر از کار این مجموعه با کارشناسان شرکت جوپنزا در این زمینه تلفنی صحبت کنید.

چاپ سررسید چگونه صورت میگیرد

سررسید ها با توجه به نوع سررسید و سفارشی که صاحب شرکت و برند داده است طراحی و چاپ میشوند.

چاپ سررسید معمولا شامل جلد سررسید که معمولا در سررسید ها از جلد چرم مصنوعی استفاده میشود که از قیمت مناسب تری برخوردار است، استفاده میشود و در صفحه اول از تصویری مربوط به محصولات شرکت مورد نظر و برند شرکت مربوطه چاپ میشود.

در صفحات بعد هم برگه هایی که شامل تاریخ شمسی و میلادی و قمری میباشند و ریز نوشته هایی که مناسبت های هر روز و تعطیلات را زیر تاریخ چاپ میشوند، و در برگه های انتهایی سررسید جایی برای نوشتن شماره های مخاطبان خود و کد هر کشور و شهر های کشور خودمان و شماره های ضروری چاپ میشود‌.

سررسید ها انواع مختلفی دارند از جمله:

سالنامه خشتی و سررسید ارگانایزر، اروپایی و جیبی و سررسید یادداشتی و غیره میباشند که در این مقاله میخواهیم به بررسی سررسید یا یادداشت و ویژگی های سررسید یادداشتی بپردازیم.

تاثیر سررسید یادداشتی در بازاریابی

سررسید یادداشتی، یا سررسید یادداشت دار، نوعی دفترچه یادداشت میباشد که در اندازه های مختلف قابل طراحی و تولید میباشد.

معمولا در کنار این نوع سررسید ست مدیریتی قرار میدهند مانند خودکار و خودنویس که محبوبیت این نوع سررسید را دوچندان میکند. در این نوع سررسید با توجه به سلیقه خودتان میتوانید جلد ها یا طرح ها و رنگ های مختلف سفارش دهید، اندازه های این نوع سررسید ها استاندارد بوده با توجه به سلیقه مشتری و سفارش دهنده انتخاب و طراحی و تولید میشوند.

سررسید یادداشتی طرفداران بیشتری نسبت به سررسید های دیگر دارد چرا که در هر صفحه از این سررسید فقط یک تاریخ در بالای صفحه وجود دارد و بقیه صفحه سفید بوده و برای نوشتن برنامه های روزانه میتواند مورد استفاده قرار بگیرد، برای همین برای همه افراد مناسب میباشد تا برنامه های روزانه شان را در آن یادداشت کنند.

سررسید یادداشتی مناسب چه کسب و کارهایی است؟

سررسید با یادداشت برای همه ی اقشار مناسب است چه کارمند و دانشجو و دانش آموز و غیره که از این نوع سررسید میتوانند به عنوان دفترچه یادداشت برای یادداشت برنامه های درسی خود نیز استفاده کنند و همواره این نوع سررسید همراه فرد خواهد بود و از آن استفاده میکند که این باعث میشود تا افراد دیگر هم برای دیدن این سررسید یادداشتی کنجکاو شوند و برند شما بر روی سررسید و اول صفحه را نیز ببینید و خواه و ناخواه نام برند شرکت شما در ذهن آنها حک خواهد شد و در هنگام خرید اگر محصولی برند شرکت شما بر روی آن باشد بدون هیچ مکثی و با اطمینان کامل برای خرید آن محصول اقدام میکنند. علاوه بر این محصول از سالنامه اروپایی هم می توانید برای کسب و کار خود استفاده کنید.

چاپ سررسید یادداشتی چگونه صورت میگیرد

برای چاپ سررسید یادداشتی با انتخاب خود سفارش دهنده میتواند به صورت اختصاصی که با چاپ افست انجام میشود و یا چاپ سررسید به صورت طلاکوب انجام شود.گفتیم که هر سررسید دارای سه بخش مقدمه و صفحات داخلی و صفحات پایانی میباشند که بعد از مرتب سازی و چاپ این صفحات، جلد سررسید با توجه به انتخاب سفارش دهنده میتواند گالینگور و یا جلد چرم مصنوعی باشد، طراحی و برش داده میشود و در اندازه استاندارد برگه های داخلی نیز به وسیله دستگاه برش، برش داده میشوند و در مرحله بعد صحافی صورت میگیرد و در مرحله بعد بر روی جلد از طریق داغی میتوان چاپ طلاکوب را حک کرد و یا بر روی فلز برند شرکت بر روی جلد سررسید اختصاصی زد.برای سفارش این محصول می توانید از طریق همین سایت و پس از مشاوره کارشناسان ثبت سفارش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *