مزایای استفاده از تقویم رومیزی به جای تقویم دیواری

انواع تقویم رومیزی 1402

اگر می‌خواهید برای مشتریانتان هدیه‌های تبلیغاتی تهیه کنید، ممکن است تقویم را به عنوان یک هدیه انتخاب کرده باشید، تقویم رومیزی یکی از بهترین گزینه ها است.تقویم‌های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که تقویم‌های دیواری و تقویم‌های رومیزی از پرطرفدارترین آنها هستند.برای آشنایی بیشتر با مزیت‌های تقویم رومیزی نسبت به تقویم‌های دیواری، پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

مزایای تقویم رومیزی نسبت به دیواری

اگر می‌خواهید با هدف تبلیغاتی، یک تقویم را هدیه بدهید، قطعا انتخاب تقویم رومیزی گزینه بسیاری بهتری خواهد بود.
چرا که این تقویم در دیدرس بسیاری از مشتریان شما قرار خواهد گرفت. این نوع تقویم در بیشتر مغازه‌ها، ادارات و شرکت‌ها کاربرد بسیار زیادی خواهند داشت و شما می‌توانید پیام و محتوای تبلیغاتی‌ خود را بسیار راحت‌تر به آن‌ها منتقل کنید.
ناگفته نماند تقویم‌های رومیزی از ارزشمندی بیشتری نسبت به تقویم‌ دیواری برخوردار هستند. چرا که مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند و در کنار نشان دادن تاریخ، کاربردهای متنوع‌تری نیز دارند.

مزایای تقویم رومیزی نسبت به دیواری

نکاتی در مورد تقویم رومیزی

تقویم رومیزی مانند سررسید یکی از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد برای اکثر شرکت ها و موسسات به حساب می آید. تقویم رومیزی یکی از کاردبردی ترین روش های موجود برای تبلیغات است و از این رو در تمام شرکت ها و ادارات، یک تقویم رومیزی تبلیغاتی مشاهده خواهید کرد. با نزدیک شدن به سال جدید، زمان سفارش تقویم رومیزی ۱۴۰۰ فرا رسیده است. اگر قصد دارید امسال، تقویم رومیزی سفارش دهید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را مورد بررسی قرار دهید.

انواع تقویم رومیزی

تقویم رومیزی اداری: این تقویم ها به صورت روزشمار بوده که تاریخ های شمسی، قمری و میلادی را به نمایش می گذارد. کاغذ مورد استفاده در این محصول کاغذ تحریر کرم یا سفید 70 گرمی است و صفحات آن نیز به صورت پانچی صحافی می شود و روی یک پایه دو حلقه قرار می گیرد. این تقویم رومیزی حالت باکس یا جعبه ای داشته و از آن به عنوان یادداشت نیز استفاده می شود.

تقویم زیردستی

این تقویم ها معمولا در ابعاد ۳۰×۴۵ یا ۳۵×۴۵به صورت هفته شمار (۵۲ برگی) چاپ و تولید می گردند. این برگه ها به صورت فنری و یا ته چسب به پایه متصل می شوند، برای پایه این محصول می  توان مقوا، چوب و … استفاده کرد.

تقویم رومیزی پایه دار

این نوع تقویم که بر روی یک پایه سه گوش نصب می شود پرطرفدار ترین نوع تقویم رومیزی است. تعداد صفحات این تقویم بین 12 تا 13 برگ می باشد و جنس آن نیز کاغذ گلاسه 250 یا 300 گرمی است. یک روی تمامی برگه ها یک ماه از سال طراحی شده است و روی دیگر آن ها یک طراحی زیبا و متفاوت از تیم طراحی تولید کننده مربوطه به تصویر کشیده می شود، تا قدرت آن مجموعه را در طراحی به نمایش بگذارد.

به طورعمده پایه تقویم رومیزی 1400 در دو نوع پایه سخت و پایه نرم تولید می شود. پایه سخت را با متریال های گوناگونی چون سلفونی، چوبی، گالینگور و .. به تولید می رسانند و پایه نرم را که بیشتر به منظور کاهش هزینه ها در تیراژ بالا مورد استفاده قرار می گیرد معمولا از جنس مقوای 400 گرم یا گلاسه سنگین استفاده می کنند. مقاومت پایین این پایه نسبت به پایه سخت باعث شده تا افراد کمتری به آن علاقه داشته باشند.

اختصاصی سازی تقویم رومیزی 1400 چگونه انجام میشود

هرساله برخی از مشتریان تمایل دارند تا تقویم رومیزی خود را اختصاصی کنند تا بتوانند اطلاعات برند و یا شرکت خود را در صفحات تقویم رومیزی درج کنند.

ابعاد تقویم رومیزی اختصاصی

تولید کنندگان سالنامه، تقویم رومیزی را در سایزهای متفاوتی طراحی می کنند؛ اما سفارش دهندگان نیز می توانند سفارشات خود را در ابعاد مورد نظر به ثبت برسانند و تقویم رومیزی خود را اختصاصی کنند. پیشنهاد ما به سفارش دهندگان آن است که گزینه انتخابی خود را از بین نمونه های شرکت های تولید کننده انتخاب کنند تا از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری کرده باشند.

برگه کاور به صورت اختصاصی

علاوه بر 12 برگ اصلی تقویم، یک برگ نیز به اول تقویم رومیزی به عنوان کاور و یا همان آستربدرقه اضافه می شود، جنس کاور می تواند از کاغذ فانتزی و یا از نوع لت های داخلی تقویم رومیزی باشد، این برگ را می توان به درخواست مشتری اختصاصی نمود. معمولا یک طرف این برگه اضافه، لوگوی شرکت سفارش دهنده، از طریق طلا کوب، نقره کوب و یا چاپ سیلک روی آن درج می شود و روی دیگر برگه نیز به معرفی مختصر شرکت اختصاص می یابد.

لت گلاسه اختصاصی

برخی از سفارش دهندگان علاقه دارند تا عکس محصولات و یا تبلیغات خود را بر روی صفحات گلاسه چاپ کنند، تولیدکنندگان نیز دو گزینه را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

۱.لوگو، شعار تبلیغاتی و یا تصاویر محصولات خود را بر روی تمامی صفحات تقویم رومیزی به چاپ برسانند.
۲. یک و یا دو لت گلاسه را به صورت اختصاصی طراحی کرده و به ابتدای تقویم رومیزی خود اضافه کنند.

پایه اختصاصی چیست

اگر پایه تقویم رومیزی سفارشی شما، پایه سخت از نوع سلفونی باشد به راحتی می توانید طرح مورد نظر خود را بر روی سررسید چاپ کنید. همچنین لوگوی مورد نظر خود را نیز می توانید در قالب یک طرح بر روی پایه به چاپ برسانید؛ البته پیشنهاد ما برای زیبایی بیشتر محصول نهایی استفاده از طلاکوب و یا نقره کوب بر روی پایه است. استفاده از پلاک به همراه حک لوگو بر روی پایه می تواند جلوه خاصی به سررسید شما ببخشد. اما باید این نکته را بدانیم که اضافه کردن پلاک علاوه بر زیبایی بیشترهزینه ی بیشتری نیز دارد؛ به همین دلیل است که اکثر مشتریان برای مقرون به صرفه شدن سفارشات خود از حک طلاکوب استفاده می کنند.

یک نکته مهم موقع خدمات طلاکوب: رنگ های متفاوتی را می توان برای حک بر روی پایه انتخاب نمود و اصطلاح طلاکوب لزوما به معنای رنگ طلایی بر روی پایه نیست بلکه سفارش دهندگان می توانند مطابق سلیقه خود رنگ های متفاوتی چون مشکی، نقره ای و… را برای حک انتخاب کنند.

صحافی تقویم رومیزی چگونه انجام میشود

تمامی تولید کنندگان برای صحافی تقویم رومیزی از صحافی پانچ و فنر استفاده می کنند. این صحافی به دو روش امکان پذیر است یکی صحافی تمام فنر و دیگری صحافی دو تکه، که صحافی تمام فنر به مراتب مقاومت بالاتری دارد.

بهترین زمان ثبت سفارش تقویم رومیزی 1402

زمان مناسب برای ثبت سفارشات تقویم رومیزی 1402 اوایل دی ماه می باشد. البته اگر قصد اختصاصی کردن تقویم رومیزی خود را دارید می توانید قبل از این تاریخ نیز نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *