مهم ترین مزایای طراحی تقویم اختصاصی 1402 +نحوه سفارش آن

مزایای طراحی تقویم اختصاصی

در این مقاله به مزایای طراحی تقویم اختصاصی 1402 پرداخته شده است. زمان یک از مهم ترین ساختار های هستی به شمار میرود. از این رو تقسیم بندی زمان در زندگی بشر بسیار موثر است. همه ما برنامه ریزی های خود را بر اساس زمان بندی مدیریت میکنیم. از این رو بشر لازم دانست برای نظم بخشیدن به زندگی و برنامه های روزانه خود تقویم را اختراع نماید. از این رو امروزه ما از تقویم های مختلف دیواری، رومیزی، سررسید و سالنامه های جیبی جهت نظم بخشیدن به برنامه های خود استفاده میکنیم. چه بسا اگر مدیریت جایی را برعهده داشته باشیم لازم است این برنامه ریزی دقیق تر و حساب کتاب درست تری داشته باشد. همه این ها میتوانند خود دلیل محکمی بر اهمیت تقویم و تاثیر مستقیم آن بر تبلیغات داشته باشد. در ادامه به ارائه توضیحات بیشتری خواهیم پرداخت.

 

انواع تقویم های 1402

حال که میخواهیم از مزایای طراحی تقویم رومیزی اختصاصی صحبت کنیم لازم میدانیم پیش از آن انواع تقویم ها را معرفی نماییم. تقویم ها عموما در دو نوع رومیزی و دیواری تولید میشوند. از ویژگی تقویم رومیزی و تقویم دیواری این است که یکسال در یک جا باقی میمانند. تقویم های رومیزی تا یک سال روی میز و تقویم های دیواری تا یکسال روی دیوار باقی میمانند. این تقویم ها عموما از قیمت بسیار پایین برخوردار بوده و از نظر اقتصادی هم به صرفه هستند. تقویم های دیواری معمولا به صورت تک برگ هستند و تمامی تاریخ های یک سال برروی همان یک برگخ ثبت شده است. پایین برگه لوگو و نماد تجاری، شماره تماس و بخشی کوچکی از روزمه یک کسب و کار ثبت میشود. اما تقویم های رومیزی عموما حاوی 365 صفحه هستند. پشت هر صفحه ممکن است عکسی از طبیعت یا موضوعی مرتبط با بیزینس مورد نظر و لوگوی تجاری آن حک شده باشد.

 

مزایای طراحی تقویم اختصاصی ۱۴۰۲

از مزایای طراحی تقویم اختصاصی 1402 همینقدر که وقتی این تقویم ها برروی میز افرادقرار میگیرند روزانه تعداد زیادی ارباب رجوع با این تقویم رو به رو خواهند شد. همین موضوع خود میتواند بتیدل به یک تبلیغ گسترده شود. به همین دلیل تقویم ها در سایز ها و انواع گوناگون جز جدایی ناپذیری از پک های هدیه محسوب میشوند. این پک ها عموما در سال نو، سمینارها، فروشگاه ها به افراد هدیه داده میشوند. با توجه به تاثیر گذاری بالا تقویم ها در تبلیغات، همه ساله شرکت های مختلف انواع تقویم ها را به صورت اختصاصی سفارش میدهند و به مشتریان خود اهدا میکنند. از دیگر مزایای تقویم قیمت بسیار مناسب آن است. تقویم ها با مناسب ترین قیمت تولید میشوند و به دست مشتریان میرسند. از این رو کارفرمایان برای صرفه جویی در هزینه های خود میتوانند از این محصول کاربردی به منظور تبلیغات استفاده نمایند.علاوه بر این محصولات می توانید از سررسید اختصاصی هم برای معرفی برند خود استفاده کنید.

 

از علل انتخاب تقویم ها به عنوان هدیه تبلیغاتی

 

در این بخش به طور تخصصی تر به طراحی تقویم اختصاصی 1402 پرداخته میشود پس تا انتها با ما باشید:

· تنوع طراحی

گفتنی است که تقویم ها رومیزی و دیواری دارای تنوع بسیار زیادی در طراحی هستند. از این رو هر کسی بر اساس سلیقه خود میتواند این تقویم ها را به شکل خاص تری طراحی کند و با اختصاصی کردن آن، در جهت تبلیغات استفاده نماید.

· تطبیق پذیر:

تقویم ها از نظر اندازه هیچ گونه محدودیتی نداشته و در سایز های گوناگون تولید میشوند. همچنین میتوان این تقویم ها را در رنگ و طرح های مختلف تولید کرد.

·کیفیت بالا

این تقویم ها را میتوان از کاغذ های با کیفیت تهیه و تولید کرد. به طوری که حتی اگر این تقویم ها را با کیفیت بالا تهیه کنیم بازهم قیمت مناسبی خواهد داشت.

· فضای تبلیغاتی کارآمد

تقویم ها فضای کافی جهت حک لوگوهای تبلیغاتی را دارند. از طرفی میتوان از این محصول در فضاهای عمومی استفاده کرد و فضای مناسبی را برای تبلیغات فراهم آورد.

·ساختارمستحکم

از آنجایی که تقویم زیر دستی  از کیفیت بالایی برخوردار هستند میتوان یکسال از آن ها استفاده کرد.

 

چرا کیفیت جز مهم ترین مزایای طراحی تقویم اختصاصی است؟

کیفیت یکی از مهم ترین مزایای طراحی تقویم اختصاصی 1402 محسوب میشود. اگر هدیه تبلیغاتی شما از هر نظر کیفیت بالایی نداشته باشد باعث سلب اعتماد مشتریان میشود. درواقع مشت نمونه خروار است. اگر شما حتی هدیه تبلیغاتی با کیفیتی را به مشتریان اهدا نکنید چگونه ممکن است خدمات ارزنده ای را به مشتری ارائه دهید؟ پس بدیهی است اگر هدایای تبلیغاتی با کیفیتی را ارائه دهید اعتماد مشتری به شما و کسب و کارتان افزایش میابد. پس سعی کنید در هنگام تهیه هدایایی تبلیغاتی مانند تقویم رومیزی از بهترین و با کیفیت ترین اجناس استفاده نمایید. هدایای شما نشان از اعتبار شما هستند. هیچ گاه اهمیت این موضوع را دست کم نگیرید و بدانید که کمیت بهتر از کیفیت است. یعنی اگر مجبور بودید بر اساس بودجه خود تعداد کمتری با کیفیت تهیه کنید حتما این کار را انجام دهید.

 

بیشتر بخوانید : کاربرد ست هدیه مدیریتی

 

نحوه سفارش تقویم 1402

حال که از مزایای طراحی تقویم اختصاصی 1402 آشنا شدیم میخواهیم قدری با نحوه سفارش تقویم ها صحبت کنیم. بدیعی است هوشمندانه ترین روش سفارش تقویم دیواری یا رومیزی اختصاصی مراجعه به چاپخانه است. چاپخانه ها انواع مختلفی از تقویم ها را در طراحی ها، رنگ ها، مدل ها و کیفیت های متنوع موجود دارند. بنابراین منطقی ترین کاری که میتوان انجام داد مراجعه کردن به چاپخانه های معتبر و با سابقه در سرتاسر کشور است. این قبیل چاپخانه ها تجربه بالایی در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی دارند. به طوری که حتی میتوانند در زمینه نحوه و مدل چاپ لوگو از آن ها مشورت بگیرید. معمولا این قبیل چاپخانه ها مجهز به انواع ابزارآلات چاپ هستند و یک تیم حرفه ای در زمینه چاپ لوگو در آن فعالیت دارند.

 

حرف آخر

امیدواریم تا اینجا از مقاله لذت برده باشید و به اهمیت هدایای تبلیغاتی پی برده باشید. چنانچه به دریافت اطلاعات بیشتری در این زمینه علاقه مند هستید میتوانید به مقاله زیر مراجعه نمایید:

زمان سفارش تقویم تبلیغاتی 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *