تاثیر سررسید تبلیغاتی 1402 بر بازاریابی آخر سال

تاثیر بازاریابی با سررسید 1402

در این مقاله به تاثیر بازاریابی با سررسید تبلیغاتی 1402 میپردازیم. تهیه سررسید به نوعی ایده خوب برای شرکت ها و تولید کنندگان محسوب میشود. همانطور که میدانید شرط استمرار و موفقیت یک کسب و کار، جذب مشتری است. به طوری که اگر یک کسب و کار مخاطب های خاص خود را داشته باشد قطعا موفقیت و فروش چشم گیری در انتظار آن خواهد بود. لازم است قبل از آنکه به صورت جدی وارد بازار کار شوید، بیزینس و خدماتتان را به دیگران معرفی نمایید. در همین راستا چاپ سررسید یکی از بهترین روش ها محسوب میشود. از آنجایی که سررسید ها قابلیت شخصی سازی دارند عموما مورد استقبال قرار میگیرند. به طوری که معمولا کارفرمایان از سررسید برای هدیه دادن به مشتریان، کارمندان و آشنایان استفاده میکنند. این کار به نوعی زمینه سازی برای آشنایایی این افراد با برند شما محسوب میشود.

انواع سررسید

  • سررسید جیبی: 14.5 در 10 ابعاد سررسید های جیبی هستند. این سررسید ها معمولا برای کسانی کاربرد دارند که ترجیح میدهند سررسید را در هر جایی ببا خود همراه داشته باشند.
  • سررسید اروپایی: سررسید های اروپایی دارای ابعادی معادل 21*12 و 14*10 هستند. این نوع سررسید ها به سبب طراحی خاصشان جز محبوب ترین سررسید ها محسوب میشوند.
  • سررسید خشتی: جالب است بدانید این سررسید ها از نوع مربعی هستند و دارای ابعادی معادل 16*16 و 17*17 و 19*19 میباشند.
  • سررسید پالتویی: سررسید های پالتویی عموما منساب بانوان است و دارای ابعادی معادل 17*11.5 و 22*12 است.
  • سررسید رقعی: این نوع سررسید ها سبک و مقرون به صرفه است و دارای ابعادی 21*14 است.
  • سررسید وزیری: این نوع سررسید به منظور دارای ابعاد بزرگی نظیر 23*16.5 است که به عنوان دفتر و جزوه مورد استفاده قرار میگیرند.
  • سررسید رحلی: سررسید رحلی به نوعی سررسید مدیریتی محسوب میشود که دارای سایز28*21 بوده و قیمت زیادی دارد.
  • سررسید رقعی: این نوع سررسید ها سبک و مقرون به صرفه هستند و دارای ابعادی معادل 21*14 است.

تاثیر سررسید در بازاریابی کسب و کارها

در بازاریابی از روش های مختلف تبلیغاتی به منظور گسترش کسب و کار مورد استفاده قرار میگیرد. اما در این زمینه تاثیر بازاریابی و برندسازی با سررسید تبلیغاتی 1402 غیر قابل چشم پوشی است. از آنجایی که در نیمه سال هستیم و زمان مناسبی برای سفارش هدایای تبلیغاتی محسوب میشود ما تصمیم گرفتیم در این باره مطالبی ارائه دهیم. سررسید ها جز محبوب ترین هدایای تبلیغاتی محسوب میشوند زیرا برای تمامی اقشار جامعه قابل استفاده است. از این رو متخصصان بازاریاب عموما در این تاریخ از سال برای تبلیغات سررسید را به کارفرمایان پیشنهاد میکنند. سررسید میتواند یک هدیه تاثیر گذار در معرفی کسب و کار شما باشد. پس نباید از تاثیر مفید آن در تبلیغات غافل شویم. درواقع حتی معروف ترین برند های دنیا هم از هدایای تبلیغاتی استفاده میکنند و این تبلیغات ساده و تاثیر گذار را فراموش نمیکنند.

سررسید چیست؟

سررسید به نوعی کتابچه یا دفترچه محسوب میشود که در آن تاریخ همه روز های سال ثبت شده است. همه تاریخ ها و مناسبت ها و تعطیلات و سایرین در این دفاتر ثبت شده است. در کنار آن نیز فضایی مناسب جهت یادداشت های روزانه وجود دارد که البته بسته به نوع سررسید این فضا بزرگ یا کوچک است. سررسید ها دارای موضوعات مختلف سیاسی، گردشگری، اقتصادی و اجتماعی داشته باشند. از تاثیر بازاریابی با سالنامه 1402 همین بس که این محصول از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و کارفرمایان میتوانند با کمترین بودجه اقدام به خرید آن نماییند. این محصول در انواع و قیمت های مختلف به فروش میرسند و هر کسی بسته به شرایط اقتصادی خود میتواند یک کدام از آن ها را تهیه کند. سررسید ها در جنس های مختلف ترمو، چرم طبیعی، جیر، گالینور و غیره تولید میشوند.

 

صنعت تبلیغات

امروزه با توجه به گسترش کسب و کارهای مختلف و افزایش رقیبان در هر صنفی، صنعت تبلیغات رونق گرفته است. یعنی اگر فردی میخواهد در زمینه کسب و کار خود به موفقیت چشمگیری دست یابد لازم است از تبلیغات استفاده نماید. اگرچه برای موفقیت کیفیت کالا و خدمات ارائه شده  بسیار مفید است. ولی مشتریان هیچ گاه متوجه محصولات شما نمیشوند اگر در آن زمینه تبلیغاتی صورت نگیرد. روش های مختلف تبلیغاتی نظیر تبلیغات رسانه ای، مجازی، استفاده از سلبریتی ها، هدایای تبلیغاتی و غیره استفاده میشود.تبلیغات درست و هوشمندانه میتواند تاثیرات بسیار زیادی در دیده شدن کسب و کار شما داشته باشد. به طوری که لازم است روش های سنتی فروش را کنار بگذاریم و از روش های مدرن تبلیغاتی جهت ارتقای کسب و کار خود بهره بگیریم.

 

نکات کلیدی طراحی و چاپ سررسید تبلیغاتی

 

امیدواریم تا اینجا از مقاله تاثیر بازاریابی با سررسید 1402 لذت برده باشید. در این بخش نیز به نکات مهم در طراحی چاپ سررسید اختصاصی میپردازیم. زیرا ممکم است در صورت عدم رعایت برخی نکات مهم تمام سود و سرمایه تان هدر رود. پس به قوانین احترام بگذارید و آن را به بهترین شکل برروی کسب و کار خود اعمال نمایید. اگر میخواهید تبلیغات حرفه ای انجام دهید لازم است نکاتی زیر را رعایت کنید:

  •  طراحی سررسید شما باید زیبا و چشم نواز باشد.
  • موضوع سررسید باید با کسب و کار شما هم هدف باشد.
  • کیفیت چاپ و کیفیت جلد و کاغد محصول
  • قیمت مناسب

با رعایت این چند نکته قطعا در زمینه تبلیغات به وسیله سررسید مشتریان زیادی را جذب خواهید کرد.

حرف آخر

طراحی زیبا در کنار ارائه ایده های جذاب در پیاده سازی لوگو و رزومه میتواند به شما کمک شایانی داشته باشد. از طرفی هزینه چاپ و تولید این سررسید ها باید کاملا مقرون به صرفه باشد. در نهایت نیز سعی کنید این سررسید ها را به طور هوشمندانه و به مخاطبان هدفتان هدیه دهید تا نتیجه دلخواه را از تبلیغات دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *