تقویم زیردستی چیست؟+کاربرد آن در برندینگ کسب و کار ها

تقویم زیردستی چیست

تقویم زیردستی چیست؟برای شما نیز پیش امده است که روی میز دفتر کار دوستتان برگه هایی ببنید و به سادگی از کنار ان ها عبور کنید اما ممکن است  این برگه ها مهم ترین بخش میز کار ان فرد باشد . یکی از این برگه ها ممکن است تقویم زیر دستی باشد که یکی از انواع تقویم ها است . این تقویم ها به صورت تک برگ و کوچک چاپ می شوند .تقویم زیر دستی برای یادداشت کار های روزانه در محیط های اداری که روی میز فضای زیادی ندارید و می خواهید همیشه تقویم در دسترستان باشد بسیار مناسب است . یکی از ابزار هایی که می توان برای تبلیغ کسب و کارتان استفاده کنید می تواند طراحی تقویم زیر دستی باشد . شرکت های تولید و چاپ تقویم و سررسید، این محصول را نیز چاپ می کنند شما می توانید با مراجعه کردن به دفاتر چاپ تقویم ، تقویم زیر دستی اختصاصی به شرکت خودتان را با لوگویی که در نظر دارید چاپ کنید و به مشتریان و کارمندان خود هدیه دهید .

اصولا دفاتر چاپ سعی می کنند بهترین و پر استفاده ترین تقویم ها را چاپ می کنند و در اختیار مشتریان قرار می دهند ، دفاتر چاپ بیشتر راحتی مشتریان را در نظر می گیرند که یکی از ان ها تقویم زیر دستی است این تقویم ها به راحتی در دسترس هستند . تقویم زیر دستی برای شرکت هایی که در زمان هایی مثل سال نو به مشتران و کارمندان خود هدیه می دهند گزینه مناسبی است . این تقویم ها از لحاظ قیمت به شدت مقرون به صرفه هستند .تقویم های زیر دستی را می توان با طرح ها و رنگ های مختلف سفارش داد همچنین می توان ان ها را با لایه های چرمی ، فوتر ، فانتزی و اداری چاپ کرد .

تقویم زیر دستی چه مزیت هایی دارد ؟

از مزیت هایی که برای تقویم زیردستی می شود نام برد  این است که فرد با نگاهی کوتاه به میز خود  می تواند خیلی سریع و اسان به تمامی  رخداد ها ، و یا روزها و ماه ها دسترسی داشته باشد و می توان گفت دلیل هر یک از روزهای تعطیل چیست. علا رقم این که بعضی  از مدل های آن ممکن است هر ماه  از سال را در ورقی جدا چاپ کنند و یا هر فصل از سال را روی برگه ای محصوص چاپ کند و فرد مجبورمی شود که برای پیدا کردن  روز یا ماهی که مورد نظر ان است ورقه ها را کنار بزند و این کار می تواند جلوی سرعت کار را بگیرد  به طور معمول چاپ تقویم رومیزی به گونه ای است که هر کدام از ماه ها بر روی قسمتی خاص از برگه  چاپ می شود همین طور می توانید اط طرح ها و دیزاین های زیبا برای کنار هر صفحه چاپ  کنید  و لوگوی شرکت مورد نظر را در برگه چاپ کنید و یا می توانید طرحی از شرکت را در صفحه ی اول ان بگذارید .

نحوه تولید تقویم زیردستی

تقویم های رو میزی با دو نوع مواد سخت و نرم تولید می شوند .این تولیدات بسته به نظر مشتری دارد و طبق سفارش ان ها تولید تقویم  زیر دستی اغاز می شود . این دو مواد قیمت های مختلفی دارند ، هزینه مواد سخت از نرم بیشتر است . در تقویم رومیزی با پایه سخت یک لایه مقوای ضخیم به عنوان پایه قرار داده می شود و با کمک فنر دوبل به ورقه ها متصل می شود این تقویم به علت سخت بودن می تواند به عنوان زیر دستی نیز استفاده شوند و روی ان ها می توان کاغذ گذاشت. اما در تقویم رومیزی اختصاصی پایه نرم به علت ان که از مقوای سخت در ان ها استفاده نمی شود  مقوایی به نام اینوردبورد  در ان به کار می رود  که نسبت به تقویم زیر دستی با پایه سخت مقاومت زیادی ندارد.فقط تنها مزیت تقویم رومیزی پایه نرم این است که قیمت ان بسیار ارزان تر از تقویم زیر دستی با پایه سخت است .

از تقویم های زیر دستی می توان برای یادداشت برنامه های روزانه نیز استفاده کرد و یادداشت خودتان را در روز مخصوص به خودش می توانید بنویسید . یکی از دغدغه های مدیر عاملان شرکت ها این است که تبلیغات خود را چگونه و از چه طریقی انجام دهند . یکی از بهترین هدیه ها برای کارمندانم و مشتریان  تقویم زیردستی تبلتی است . شرکت ها همیشه در نظر دارند که هدیه متفاوت ولی مقرون به صرفه ای خریداری کنند که هم برای تبلیغات شرکت خوب باشد و متفاوت باشد که در ذهن مشتریان بماند .

تفاوت تقویم زیردستی و رومیزی چیست؟

شرکت های تولید تقویم دیواری بر اساس سلیقه مشتریان تولید تقویم زیر دستی را آغاز می کنند این نوع تقویم ها می تواند در جنس ها و ابعاد متفاوتی چاپ شوند . تقویم رومیزی زیردستی می تواند از جنس چرم باشد که این چرم هم دارای کیفیت های متفاوتی است مانند چرم مرغوب و اصل ، چرم های مصنوعی و  . . . چرم های مصنوعی را می توان در طرح ها و رنگ های زیادی تولید کرد به همین منظور استفاده از چرم های مصنوعی بیشتر است هم رنگ های متفاوتی دارد و هم مقرون به صرفه تر از چرم های اصل است .همچنین تقویم های زیردستی می توانند کاملا مقوایی باشند و همین طور می توان  انتخاب کرد که پایه ان سخت یا غیر سخت باشد . در پاسخ به اینکه چاپ تقویم زیردستی چیست ؟باید گفت می توان به صورت تک برگ یا چند برگ چاپ کرد مثلا هر فصل را در برگه جدا با طراحی و دیزاینی شیک و متفاوت می توان چاپ کرد . حتما یادتان باشد در زمان سفارش تقویم زیر دستی ابعاد مورد نظرتان را بگویید چرا که روی قیمت ان تاثیر می گذارد . شما می توانید در هنگام شفارس نوع فونت ، رنگ چاپ و . . . را خودتان انتخاب کنید . هرچه تقویمی که سفارش می دهید ساده تر باشد ارزان تر است . شما می توانید روی این تقویم ها نقره کوب یا طلا کوب انجام دهید .

هم چنین از کالکشن جدید ست هدیه مدیریتی جوپنزا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *