چه شرکت هایی سررسید اختصاصی سفارش میدهند؟

سررسید اختصاصی در تبلیغات

سررسید اختصاصی می توانند بیش از ابزاری برای به خاطر سپردن تاریخ ها یا تبلیغ کسب و کار شما باشند. این مجموعه از طرح‌های منحصربه‌فرد تقویم واقعاً امکانات این رسانه اغلب نادیده گرفته شده را به عنوان یک هنر پیش می‌برد. داشتن یک تقویم جالب فقط برای زیبایی شناسی نیست. منحصربه‌فرد کردن تقویمتان باعث می‌شود که گیرندگان آن را بخواهند و بخواهند به استفاده از آن ادامه دهند. از نقطه نظر شرکت شما، این به معنای برداشت بیشتر از برند است.

اگر طراحی به ویژه الهام بخش باشد، ممکن است سررسید اختصاصی شما بیش از یک سال باقی بماند.ما همیشه به دنبال طرح‌های تقویم زیبا و منحصربه‌فرد هستیم و فکر می‌کنیم. تقویم های پوستری، تقویم دیواری و سایر قالب های غیرمنتظره را خواهید یافت. بازار از تقویم‌های پوستری ساده گرفته تا آثار هنری سیم‌پیچ، کارت‌ها، آهن‌رباها و تقویم‌های دوخته شده با زین را تغییر داد.

 

هم چنین بخوانید : مزایای تقویم 1403

 

انواع سررسید اختصاصی در تبلیغات

در واقع، سررسید های اختصاصی بیشتر به خواسته‌های مشتری بستگی دارند و این تنوع شگفت‌انگیز را توضیح می‌دهد. اگر قصد دارید برای مشتریان و شرکای تجاری خود تقویم بفرستید، به آن به عنوان فرصتی بی نظیر برای تبلیغ برند خود هر روز در طول سال فکر کنید. از این رو، تقویم شما باید توجه را جلب کند و فوراً برجسته شود، و باید تعدادی از قوانین و نشانه های اساسی در مورد نحوه ایجاد آن را رعایت کنید.مزایای چاپ سر رسید اختصاصی گزینه های رایج سر رسید اختصاصی عبارتند از 1 ماه، 2، ماه، 6 یا همه 12 ماه در هر صفحه.

شما می توانید هر یک از این موارد را انتخاب کنید، به شرطی که اعداد موجود در آن صفحه به اندازه کافی قابل خواندن باشند. برای اهداف خوانایی، کسب‌وکارها اغلب به گزینه یک ماه در هر صفحه مراجعه می‌کنند تا پیام آنها به درستی منتقل شود و تصویر محصول متفاوتی را در هر صفحه نشان دهد. مضامین و عناصر در پیامی که یک تقویم منتقل می کند چیزهای زیادی می گویند،

اما از آنجایی که این یکی در درجه اول برای اهداف تجاری استفاده می شود، باید تصویر شرکت خود را برجسته کنید و موضوعی را انتخاب کنید که با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد. تصاویر برای سررسید اختصاصی شما اهمیت زیادی دارند، اما این بدان معنا نیست که شما باید کاربران را با تعداد زیادی از آنها غرق کنید. در عوض، قانون کمتر بیشتر است را اعمال کنید، چند عکس با وضوح و کیفیت بالا انتخاب کنید و مطمئن شوید که برای کاربر نهایی جذاب خواهند بود.از هر چیزی که شلوغ، نامرتب یا حواس‌پرتی را ایجاد می‌کند اجتناب کنید و به سراغ قطعات ظریف و عمومی بروید که یا خودتان می‌سازید یا با وضوح بالا اعمال ‌کنید.

برای این منظور، البته، به حق استفاده از تصویر نیاز دارید، بنابراین ممکن است ایده خوبی باشد که تصاویری را که قبلاً در جزوات، بروشورها و پوسترهای شما ظاهر می‌شوند، در نظر بگیرید. به این ترتیب، آگاهی از برند را نیز تقویت خواهید کرد و از تلاشی که در تقویم خود سرمایه گذاری کرده اید، کسب درآمد خواهید کرد. هرچه این تصاویر بهتر به نظر برسند، در پایان سررسید اختصاصی شما بیشتر نتیجه خواهد داد.

افراد تجاری از تقویم نه تنها برای بررسی، بلکه برای به خاطر سپردن تاریخ ها و قرار ملاقات های مهم استفاده می کنند و فرصت های شما در اینجا پنهان می شود. تقویم باید به شما کمک کند تا شرکت و رویدادهای آتی آن را تبلیغ کنید تا کاربران بدانند چه زمانی می توانند از فروش و پیشنهادات انحصاری شما استفاده کنند. هنگامی که سررسید اختصاصی خود را طراحی و آماده تحویل کردید، به استراتژی چاپ فکر کنید. برای این منظور، با یک متخصص در مورد تکنیک هایی مشورت کنید که برای شما مناسب است و هم با سبک و هم با موضوع تقویم مطابقت دارد.برای اطلاع از زمان سفارش سررسید اختصاصی 1402 می توانید این مفاله مرتبط را مطالعه کنید.

به احتمال زیاد از شما خواسته می شود که بین کاغذ براق و مات یکی را انتخاب کنید و مکانیزم اتصال را انتخاب کنید: تقویم سیم پیچ، منگنه یا زین دوخته شده و …ناگفته نماند که در دنیای طراحی تقویم، ظاهر عالی تنها بخشی از فرآیند است. هدف شما همچنین باید این باشد سررسید اختصاصی خود را برای  برای بیننده مفید کنید و راهی برای تبلیغ کسب و کار خود بیابید.

این تقریباً به این معنی است که شما به یک تقویم قدرتمند و فریبنده نیاز دارید که مردم را تشویق کند تا به آن نگاه کنند و احساسات خاصی را نسبت به برند و محصولات شما القا کند.به همین دلیل است که شرکت ها پول زیادی را برای طراحی تقویم مارک دار خود خرج می کنند و دانستن اینکه چه تعداد سرنخ، چشم انداز و فروش می تواند ایجاد کند کاملاً منطقی است.

تقویم‌ها باید همیشه جالب باشند و شاید حتی چیزی را به تخیل مخاطب بسپارند. این امر مستلزم درک خوبی از چیزهایی است که آن مخاطب دوست دارد و از آن لذت می برد، به طوری که هر یک از آنها مکان مناسبی برای آویختن آن تقویم پیدا کنند.مرتبط بودن به شما کمک می‌کند تقویمتان را جذاب‌تر کنید – اگر ماشین‌های مجلل را به طرفداران پرشور می‌فروشید، لحظات جالبی را به تصویر بکشید و بهترین قطعات خود را به نمایش بگذارید.

شما می توانید سر رسید اختصاصی خود را از هر لحاظ شخصی سازی کنید چه از لحاظ سایز یا نوع کاغذی که در سر رسید استفاده میشود یا از لحاظ چیدمان روزها و ماه ها و که به صورت روزانه یا ماهانه باشد و یا می توانید در سررسید اختصاصی خود از هر نوع جلدی که بخواهیم استفاده کنیم، که می تواند چرم و سلفونی و … باشد.و یا حتی می توان تعداد برگه ها را خودمان تعیین کنیم که چند برگ باشد و تعداد برگه های اخر و اولش چند برگ باشد. در سر رسید اختصاصی رمان وسط سر رسید را نیز خودمان طراحی می کنیم چه از لحاظ جنس نوع و رنگ.

به طور کل هر چیزی را که فکرش را بکنید و بخواهید می توان در سررسید بنا بر انتخاب و نیازی که دارید شخصی سازی کنید.حداقل سفارشی که برای سر رسید اختصاصی می خواهید سفارش دهید 1000 عدد می باشد. بانک ها، کارخانه ها ، شرکت هایی که برند هستند و شرکت های بزرگ در حوزه های مختلف سر رسید اختصاصی خود را ارایه می دهند و نشان از قدرت مجموعه و سازمان دارد.

 

همچنین ببینید : جدیدترین ست هدیه مدیریتی 1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *