ست مدیریتی یک هدیه نفیس

پک هدیه مدیریتی

این روزها هدایای تبلیغاتی جایگاه ویژه ای در بین سایر روش های تبلیغات پیدا کرده اند.هدایای تبلیغاتی در تنوع بسیار زیادی وجود دارند اما اگر به فکر یک پک هدیه مدیریتی برای مدیران ، کارفرمایان و مخاطبان ویژه خود هستید ما به شما ست مدیریتی را پیشنهاد میکنیم. سررسید ها که جزو هدایای تبلیغاتی خاص نیز هستند میتوانند هدایای مناسبی برای مدیران باشند که اگر از این بین ست هدیه مدیریتی میتواند انتخابی مناسب باشد.
ست مدیریتی تبلیغاتی ، شامل مجموعه ای ابزارها و کالاهایی است که در مجموعه ست مدیریتی تبلیغاتی قرار میگیرد. ست مدیریتی تبلیغاتی جهت استفاده مدیران طراحی و تولید میشود.این ست ها شامل لوازمی است که روی میز قرار گرفته و نیاز مدیران، کارمندان و افراد مختلف یک اداره یا شرکت را رفع مینماید.ست مدیریتی سررسید با توجه به اینکه امروزه کاربرد زیادی دارد، میتواند یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی به شمار آید که شامل خودکار، دفترچه یادداشت، سررسید ، فلش مموری، پاور بانک و لوازم تبلیغاتی دیگر میباشد.این نوع ست های تبلیغاتی از این جهت که مدیران و کارمندان، اطلاعات مربوط به یک برند و محصول را میان مدیران و افراد دیگر در میان میگذارند، معرفی و فروش کالا و محصولات سریعتر صورت میگیرد.

ست مدیریتی چیست

پک هدیه مدیریتی شامل پکیجی نفیس از محصولات زیر اند:

  • سررسید نفیس : سر رسید های نفیس به انتخاب شما میتواند وزیری، رقعی و … باشد،که یک جلد چرم نفیس دارند و تمام صفحات و جلد آن قابلیت حک یا چاپ لوگو را دارد،صفحات ابتدایی یا انتهایی آن نیز معمولا به معرفی و بیان خدمات مورد نظر اختصاص داده میشود.
  • سررسید ارگانایزر :سررسید های سازمانی ای هستند که از لحاظ محتوا با سایر سررسید ها یکسان اند اما دارای جلد های چرم ترمو یا جیر است ،دارای فنر های کلاسوری است که میتوان به آن برگه های اختصاصی اضافه کرد.
  • کیف چرم مدیریتی :کیف های چرم شایسته یک مدیر با امکان حک لوگو و اسم بر روی آن به صورت داغی و یا چاپ
  • کیف زنانه :یک کیف مناسب خانم ها با امکان حک لوگو
  • کیف پالتویی : کیف هایی هستند که از کیف پول بزرگتر هستدو به عنوان کیف دستی استفاده میشوند.
  • خودنویس : یک خود نویس نفیس به همراه جعبه نفیس
  • خودکار :یک خودکار نفیس با امکان حک لوگو و آرم
  • پاوربانک :یک عدد پاوربانک 1000میلی آمپری
  • فلش مموری تبلیغاتی
  • جاکارتی تبلیغاتی
  • کیف پول تبلیغاتی

شما میتوانید به انتخاب خود هر کدام از این اقلام را در ست مدیریتی چرم قرار داده و به همراه یک جعبه نفیس به مخاطب خود هدیه دهید.

هدف از عرضه ست مدیریتی چیست

از آن جهت که برای سازمان ها و ادارات بسیار مهم است که برند و نام تجاریشان را در ذهن مخاطبان و مشتریان خود ثبت نمایند, از این رو هدیه مدیریتی خاص مانند ست حافظ میتواند با داشتن ظاهری بسیار زیبا با ارزشمندی بالا و کارآیی فراوان, همچنین قیمت مناسب جایگزین هدایای تبلیغاتی گران و کاربردی دیگر باشد.

ست مدیریتی برای چه موقعیت هایی قابل استفاده است

جهت انتقال حس خوب و زیبا به خودتان , همکاران و مدیرانی که با آن ها در ارتباط هستید می توانید ست مدیریتی را بر روی میز کار و اتاق خود داشته باشید, همچنین ست مدیریتی موجب دسترسی سریع شما به ابزار و وسایل مورد مصرفتان می شود و یا اگر ست مدیریتی شامل سررسید ، کیف پول ، پاوربانک و… باشد به مراتب پر کاربرد تر از ست های رومیزی خواهد بود. ست مدیریتی نفیس از جمله هدایایی است که در مواقع خاص کاربرد ندارد و استفاده از آن همیشگی است. از آنجایی که این پک های تبلیغاتی دارای چند قسمت هستند جزو یکی از پرطرفدارترین ملزومات به حساب می آیند.

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر مخاطب

هدایای تبلیغاتی به معنای واقعی کلمه هم یک هدیه اند و هم یک تبلیغ. یعنی درضمن اینکه برند خود را میشناسانید،یک حس خوشایند مثبت را نیز در مخاطب خود ایجاد میکنید که بر روی ذهنیتشان نسبت به برند شما و جهت دهی به عکس العمل های آنان،به سمتی که میخواهید تاثیر میگذارد.
به طور مثال اگر یک هدیه تبلیغاتی نفیس مانند یک ست هدیه مدیریتی را به مخاطب خود هدیه دهید،نشان دهنده احترام و ارزش گذاری شما به طرف مقابل است. علاوه بر این، ست مدیریتی زنانه شامل اقلامی بسیار کابردی و باارزش است که به طور روزمره بارها مورد استفاده قرار میگیرند و با کارایی و کیفیت بالای خود،موجب احساس رضایت خاطر و واکنش مثبت در مخاطب شما میشود.نکته مهم دیگر در رابطه با تولید کننده هدایای تبلیغاتی است،برای اینکه بتوانید یک ست هدیه مدیریتی تمام عیار،با کیفیت و خلاقانه را به مخاطب خود هدیه دهید لازم است که چنین کالای نفیسی را به دست هر کسی نسپارید و در انتخاب یک تولید کننده هدایای تبلیغاتی و چاپخانه دقت لازم را داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *